röpelökatto kipsilevyn päälle

sellasta meinasin

paljos ootte maksanu sen mäskin ruiskuttamisesta?

9

1877

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvita.

Tee itse. Materiaalit rautakaupasta, vispilä Ramilta ja vettä kraanasta. Sekoitus ja liippaa mämmi lastalla kattoon. Kuvioi pinta vaikkapa vaahtomuovipatjan palasella tai leveällä maalisiveltimellä.

• itse mutta

hirmunen homma

• Itse vetelin
        itse mutta kirjoitti:

hirmunen homma

käsipelillä noin 80 kattoneliötä reilussa viikonlopussa. Työpäivät toki olivat yli 8-tuntisia.

• käytit?
        Itse vetelin kirjoitti:

käsipelillä noin 80 kattoneliötä reilussa viikonlopussa. Työpäivät toki olivat yli 8-tuntisia.

voisin kokeilla ensin johonkin vähemmän tärkeään tilaan kuten vaatehuone että miten homma sujuu

• oli käyttämäni
        käytit? kirjoitti:

voisin kokeilla ensin johonkin vähemmän tärkeään tilaan kuten vaatehuone että miten homma sujuu

tuote. Käytin, koska sitä sattui olemaan varastossa muutama säkki. Varmaankin esim. maxitin vastaavat tuotteet, jolla saa tehdä väh. 10 mm täyttöjä, ovat ihan yhtä hyviä.

• uuuuuuuuu
        Itse vetelin kirjoitti:

iiihhh nostakaa mut pystyyn mä tikahdun buaaahhaahaaaaaaaaaaaa...

• -63

Ruiskulla tasoite ja 60 cm lasta ja katto on tasainen
        2 päivää väliä uusi ruiskutus ja katto on valmis

ei ole ammattimiehen voittanutta, taatusti hintansa väärti !

pyydä urakka tarjous, alueelliset erot suuria.

on noita raksalla nähty kaiken osaavia ja tekeviä jannuja joiden jälkiä muut paikkailevat ja surevat siinä sivussa oman maineensa rapautumista jonkin suharin takia

• yrittää säästää liikaa

Pelkästä ruiskuttamisesta maksoin kovan tinkaamisen jälkeen muistaakseni 300 jokunen vuosi sitten, vajaa sata ruiskutettavaa neliötä. Halvalla tosin ei saa hyvää. Ruisku pätki ja roisketasoitteen määrässä selvästi pihisteltiin. Kokemuksesta voin sanoa, että vaikka kuinka olisit tasoittanut ja kitannut katon itse, ei maalausliikkeen tarjoama päälletasoitus ole hukkaan heitettyä rahaa. Nyt harmittaa muutaman satasen säästö, kun tietyssä valossa katossa näkyy levyjen saumakohdat. Tai suorastaan paistavat.

• näinonnäinon

sen se maksaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      117
      1534
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1357
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      148
      1164
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1020
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      40
      990
    6. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      113
      969
    7. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      59
      945
    8. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      924
    9. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      897
    10. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      881
    Aihe