röpelökatto kipsilevyn päälle

sellasta meinasin

paljos ootte maksanu sen mäskin ruiskuttamisesta?

9

1817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvita.

      Tee itse. Materiaalit rautakaupasta, vispilä Ramilta ja vettä kraanasta. Sekoitus ja liippaa mämmi lastalla kattoon. Kuvioi pinta vaikkapa vaahtomuovipatjan palasella tai leveällä maalisiveltimellä.

      • itse mutta

        hirmunen homma


      • Itse vetelin
        itse mutta kirjoitti:

        hirmunen homma

        käsipelillä noin 80 kattoneliötä reilussa viikonlopussa. Työpäivät toki olivat yli 8-tuntisia.


      • käytit?
        Itse vetelin kirjoitti:

        käsipelillä noin 80 kattoneliötä reilussa viikonlopussa. Työpäivät toki olivat yli 8-tuntisia.

        voisin kokeilla ensin johonkin vähemmän tärkeään tilaan kuten vaatehuone että miten homma sujuu


      • oli käyttämäni
        käytit? kirjoitti:

        voisin kokeilla ensin johonkin vähemmän tärkeään tilaan kuten vaatehuone että miten homma sujuu

        tuote. Käytin, koska sitä sattui olemaan varastossa muutama säkki. Varmaankin esim. maxitin vastaavat tuotteet, jolla saa tehdä väh. 10 mm täyttöjä, ovat ihan yhtä hyviä.


      • uuuuuuuuu
        Itse vetelin kirjoitti:

        käsipelillä noin 80 kattoneliötä reilussa viikonlopussa. Työpäivät toki olivat yli 8-tuntisia.

        iiihhh nostakaa mut pystyyn mä tikahdun buaaahhaahaaaaaaaaaaaa...


      • -63

        Ruiskulla tasoite ja 60 cm lasta ja katto on tasainen
        2 päivää väliä uusi ruiskutus ja katto on valmis

        ei ole ammattimiehen voittanutta, taatusti hintansa väärti !

        pyydä urakka tarjous, alueelliset erot suuria.

        on noita raksalla nähty kaiken osaavia ja tekeviä jannuja joiden jälkiä muut paikkailevat ja surevat siinä sivussa oman maineensa rapautumista jonkin suharin takia


    • yrittää säästää liikaa

      Pelkästä ruiskuttamisesta maksoin kovan tinkaamisen jälkeen muistaakseni 300 jokunen vuosi sitten, vajaa sata ruiskutettavaa neliötä. Halvalla tosin ei saa hyvää. Ruisku pätki ja roisketasoitteen määrässä selvästi pihisteltiin. Kokemuksesta voin sanoa, että vaikka kuinka olisit tasoittanut ja kitannut katon itse, ei maalausliikkeen tarjoama päälletasoitus ole hukkaan heitettyä rahaa. Nyt harmittaa muutaman satasen säästö, kun tietyssä valossa katossa näkyy levyjen saumakohdat. Tai suorastaan paistavat.

    • näinonnäinon

      sen se maksaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2469
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      55
      2194
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      193
      2154
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1722
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1252
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1222
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe