paljos ootte maksanu sen mäskin ruiskuttamisesta?
Vastaukset 9
- tarvita.
Tee itse. Materiaalit rautakaupasta, vispilä Ramilta ja vettä kraanasta. Sekoitus ja liippaa mämmi lastalla kattoon. Kuvioi pinta vaikkapa vaahtomuovipatjan palasella tai leveällä maalisiveltimellä.
- itse mutta
hirmunen homma
- Itse vetelin
itse mutta kirjoitti:
hirmunen homma
käsipelillä noin 80 kattoneliötä reilussa viikonlopussa. Työpäivät toki olivat yli 8-tuntisia.
- käytit?
Itse vetelin kirjoitti:
käsipelillä noin 80 kattoneliötä reilussa viikonlopussa. Työpäivät toki olivat yli 8-tuntisia.
voisin kokeilla ensin johonkin vähemmän tärkeään tilaan kuten vaatehuone että miten homma sujuu
- oli käyttämäni
käytit? kirjoitti:
voisin kokeilla ensin johonkin vähemmän tärkeään tilaan kuten vaatehuone että miten homma sujuu
tuote. Käytin, koska sitä sattui olemaan varastossa muutama säkki. Varmaankin esim. maxitin vastaavat tuotteet, jolla saa tehdä väh. 10 mm täyttöjä, ovat ihan yhtä hyviä.
- uuuuuuuuu
Itse vetelin kirjoitti:
iiihhh nostakaa mut pystyyn mä tikahdun buaaahhaahaaaaaaaaaaaa...
- -63
Ruiskulla tasoite ja 60 cm lasta ja katto on tasainen
2 päivää väliä uusi ruiskutus ja katto on valmis
ei ole ammattimiehen voittanutta, taatusti hintansa väärti !
pyydä urakka tarjous, alueelliset erot suuria.
on noita raksalla nähty kaiken osaavia ja tekeviä jannuja joiden jälkiä muut paikkailevat ja surevat siinä sivussa oman maineensa rapautumista jonkin suharin takia
- yrittää säästää liikaa
Pelkästä ruiskuttamisesta maksoin kovan tinkaamisen jälkeen muistaakseni 300 jokunen vuosi sitten, vajaa sata ruiskutettavaa neliötä. Halvalla tosin ei saa hyvää. Ruisku pätki ja roisketasoitteen määrässä selvästi pihisteltiin. Kokemuksesta voin sanoa, että vaikka kuinka olisit tasoittanut ja kitannut katon itse, ei maalausliikkeen tarjoama päälletasoitus ole hukkaan heitettyä rahaa. Nyt harmittaa muutaman satasen säästö, kun tietyssä valossa katossa näkyy levyjen saumakohdat. Tai suorastaan paistavat.
- näinonnäinon
sen se maksaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459