Melkein kaikki lukiolaiset

ovat ?

entisiä kiusaajia. Koska yleensä kiusatut eivät pärjää kouluissa kovin hyvin, jää ainoiksi syntipukeiksi lukiolaiset ? !!!!!!!!

Huomaa myös tämä. Kaikki rikkaat mulkut ovat myös entisiä koulukiusaajia "huom" mulkut. He ovat jossakin elämänsävaiheessa kiusanneet jotakin, tai jos ovat itse olleet kiusattuja koulussa, kostavat sitä myöhemmin viattomille.

Melkein kaikki lukiolaiset kenet tiedän, ovat olleet leuhkoja, itsejään parempina pitäviä. Luonnevikaisia siis.

21

1024

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksia...

sinulla... Oma kokemukseni oli se, että pahimmat paskanjauhajat luokastani karsiutuivat onnekseni pois peruskoulun jälkeen. (Kävin lukion pienellä paikkakunnalla, joten porukka ei hajaantunut liiemmin.) Ne lapsellisimmat idiootit menivät ammattikouluun poikkeuksetta. (En kiistä sitä, etteikö jotkut tosi hyvin peruskoulussa pärjänneet valitsisi myös amista.) Koulukiusatuissa on niitä, jotka toki menestyvät muita huonommin koulussa, mutta sanoisin useamman koulukiusatun kuin -kiusaajan menestyvän opinnoissaan. Silloin kun ei tarvitse kaikkia viikonloppuja remuja kännipäissään jakamassa persettä kaikille halukkaille, on aikaa keskittyä kouluunkin välillä.

• ...

ei lukioon päästäkseen tarvii olla rikas eikä ees hyvä koulussa...

• Augusta

Kiusattu olen joskus lapsena ollut, koulussa mennyt suhteellisen hyvin ja vähän keskivertoa paremminkin.
      Lukioon päädyin minäkin.

• mmmmmeeees

Jees no kyllä siinä lukioon menossa aika paljon karsitaan jyviä akanoista, koska kiusaajat ovat tulevia juoppoja ja pummeja, jotka päättävät päivänsä oman käden kautta. Itsekkin koulukiusattuna en kyennyt käymään koulua, mutta hoksasin kuinka opiskelu on minua varten ja helppoa jos kykenee. Onneksi pääsin lukioon jossa saa alkaa opiskelemaan ja jättää likaset amikset omaan arvoonsa.

• lukiolainen täs

Kiusatut ja ex-kiusaajat olivat kaikki siellä.

Lukiossa viimeinkin aloin luottaa itseeni kun huomasin ettei vaatteista ja erikoisista asioista tullutkaan kiusaamista.

• on niin

että jos kiusattu on narsisti, hän yleensä päätyy lukioon koska katumus ei häntä hämmennä koska hän ei kykene näkemään itsessään mitään virheitä. Tiedän että on olemassa jopa insinöörejä jotka ovat olleet joko kovia koulukiusaajia, tai heitä on kiusattu, mutta ovat kaikesta huolimatta yhä erittäin matelevaa sorttia. Mun käsittääkseni murrettu narsisti on erittäin ulospäin työntyvä ja ilkeä, mutta voi menestyä hyvin lukiossa vaik olis kuinka kiusattu.

• ooiuyuio
        on niin kirjoitti:

että jos kiusattu on narsisti, hän yleensä päätyy lukioon koska katumus ei häntä hämmennä koska hän ei kykene näkemään itsessään mitään virheitä. Tiedän että on olemassa jopa insinöörejä jotka ovat olleet joko kovia koulukiusaajia, tai heitä on kiusattu, mutta ovat kaikesta huolimatta yhä erittäin matelevaa sorttia. Mun käsittääkseni murrettu narsisti on erittäin ulospäin työntyvä ja ilkeä, mutta voi menestyä hyvin lukiossa vaik olis kuinka kiusattu.

Myös on pelottavaa jos luokitelee ihmisen narsistiksi vaikkei hän ole.

• ole narsisti ?
        ooiuyuio kirjoitti:

Myös on pelottavaa jos luokitelee ihmisen narsistiksi vaikkei hän ole.

et mistään. Voit vain tietää jos sitä et ole. Harrastuksiasi ei ole jatkuva vittuilu kavereille joilla menee paremmin kuin sinulla ym. Siitä tietää ettei ole narsisti.

Jos taas olet, et voi sitä myöntää ja tiedostaa. Kokoajan luulet että muiden vikaa vaikka itse itsellesi kohtalosi loit ?

"Myös on pelottavaa jos luokittelee ihmisen narsistiksi vaikkei hän ole"

Miten niin pelottavaa ?!

Yritätköhän nyt kääntää asian niin että joku joka tietää sinun olevasi narsisti, ei sitä muka tietäisi ?

Narsistin tuntomerkkejä.

Jaksaa vittuilla kuin tyhjästä vaikka koko ajan. Normaaliako toimintaa
        ?

Ihmettelet miksi hän vittuilee kokoajan (suurin osa hänen keksimää tai kuvittelemaa mitä ryppyilee sinulle ja väittää sinun olevan, ellei peräti kaikki hänen luulojensa tuotosta) vaikka et hänelle koskaan ole tehnyt mitään. Korkeintaan olet puolustautunut häntä vastaan.

Kehuu itseään, jopa valehtelee tehneensä asioita joita ei koskaan ole tehnyt.

Jaksaa tuhlata tämän lyhyen elämänsä muiden systemaattiseen tarkkailuun ja arvostelemiseen joka ikisestä asiasta ja omaa elämää hänellä ei ole paitsi muiden harmina oleminen ja itseään sillä ruokkiminen.

Hyväksikäyttää jokaista johon voi tarttua.

Ei mielellään maksa velkoja takaisin. Mielellään pysyy vaitonaisena vaikka voisikin velat maksaa.

Menestyy luonteenpiirteensä kieroutensa ansiosta koulussa, tai sitten ei.

Kiusaa koulussa keitä voi jollakin tasolla, henkisesti tai fyysisesti, tai molemmilla tavoin ja kun ei kadu tekojaan, energiaa ja intoa voi riittää vaikka sinne lukioon, tai sitten tyytyy muilla tavoin kohentamaan omaa tuntoaan.

Ei itseasiassa ole kenenkään ystävä. tekoilee vaan kaiken oman hyödyn ja ilon nimissä.

Riemastuu kun huomaa jonkin kaverin ystävättären kuolleen ja vastaisuudessa aina silloin tällöin vihjaa tälle vainajasta ilkeään sävyyn yht äkkiä, kuin tyhjästä.

Käyttää ainakin yleensä huumeita, tai on käyttänyt niitä.

Haukkuu juopoksi vaikka itse olisi umpi narkomaani.

On täysi pelle vaikka muuta esittää ja muita pelleinä pitää.

On uskomattoman rauhaton sielu.

.

• oiuyyui
        ole narsisti ? kirjoitti:

et mistään. Voit vain tietää jos sitä et ole. Harrastuksiasi ei ole jatkuva vittuilu kavereille joilla menee paremmin kuin sinulla ym. Siitä tietää ettei ole narsisti.

Jos taas olet, et voi sitä myöntää ja tiedostaa. Kokoajan luulet että muiden vikaa vaikka itse itsellesi kohtalosi loit ?

"Myös on pelottavaa jos luokittelee ihmisen narsistiksi vaikkei hän ole"

Miten niin pelottavaa ?!

Yritätköhän nyt kääntää asian niin että joku joka tietää sinun olevasi narsisti, ei sitä muka tietäisi ?

Narsistin tuntomerkkejä.

Jaksaa vittuilla kuin tyhjästä vaikka koko ajan. Normaaliako toimintaa
        ?

Ihmettelet miksi hän vittuilee kokoajan (suurin osa hänen keksimää tai kuvittelemaa mitä ryppyilee sinulle ja väittää sinun olevan, ellei peräti kaikki hänen luulojensa tuotosta) vaikka et hänelle koskaan ole tehnyt mitään. Korkeintaan olet puolustautunut häntä vastaan.

Kehuu itseään, jopa valehtelee tehneensä asioita joita ei koskaan ole tehnyt.

Jaksaa tuhlata tämän lyhyen elämänsä muiden systemaattiseen tarkkailuun ja arvostelemiseen joka ikisestä asiasta ja omaa elämää hänellä ei ole paitsi muiden harmina oleminen ja itseään sillä ruokkiminen.

Hyväksikäyttää jokaista johon voi tarttua.

Ei mielellään maksa velkoja takaisin. Mielellään pysyy vaitonaisena vaikka voisikin velat maksaa.

Menestyy luonteenpiirteensä kieroutensa ansiosta koulussa, tai sitten ei.

Kiusaa koulussa keitä voi jollakin tasolla, henkisesti tai fyysisesti, tai molemmilla tavoin ja kun ei kadu tekojaan, energiaa ja intoa voi riittää vaikka sinne lukioon, tai sitten tyytyy muilla tavoin kohentamaan omaa tuntoaan.

Ei itseasiassa ole kenenkään ystävä. tekoilee vaan kaiken oman hyödyn ja ilon nimissä.

Riemastuu kun huomaa jonkin kaverin ystävättären kuolleen ja vastaisuudessa aina silloin tällöin vihjaa tälle vainajasta ilkeään sävyyn yht äkkiä, kuin tyhjästä.

Käyttää ainakin yleensä huumeita, tai on käyttänyt niitä.

Haukkuu juopoksi vaikka itse olisi umpi narkomaani.

On täysi pelle vaikka muuta esittää ja muita pelleinä pitää.

On uskomattoman rauhaton sielu.

.

Jos narsisti myöntää itselleen ja muille(ammattilaisellakin) että on narsisti hänen parantumisensa siitä voi alkaa.

Ihmiset ovat muokkautuvaisia hyvässä juuri.

• lukiosta, ja tuntemistasi ihmisistä. Täällä aika harva kuvaa sinun kuvaustasi lukiolaisista.

• Ar|es

Eihän nyt KAIKKI lukiolaiset ole ex-kiusaajia tai narsisteja :'D
        Kyllähän osa kiusatuista pärjää hyvin koulussa.
        Minä ainaski menen luokioon~

No juu, olen ex-kiusaaja. Ja ex-kiusattu.
        Mutta narsisti en ole enkä koskaan ole ollut.

• tyyppejä :)
        Ar|es kirjoitti:

Eihän nyt KAIKKI lukiolaiset ole ex-kiusaajia tai narsisteja :'D
        Kyllähän osa kiusatuista pärjää hyvin koulussa.
        Minä ainaski menen luokioon~

No juu, olen ex-kiusaaja. Ja ex-kiusattu.
        Mutta narsisti en ole enkä koskaan ole ollut.

kaikki kovikset ja muut juoppohullut lähtee just amikseen, yleensä autopuolelle.
        lukioon lähtee yleensä ne tyypit, jotka hoitaa koulunsa kunnolla eivätkä kiusaa tai muutenkaan hirveesti häiritse ketään.

• hyvin paljon
        tyyppejä :) kirjoitti:

kaikki kovikset ja muut juoppohullut lähtee just amikseen, yleensä autopuolelle.
        lukioon lähtee yleensä ne tyypit, jotka hoitaa koulunsa kunnolla eivätkä kiusaa tai muutenkaan hirveesti häiritse ketään.

siitä missä alueella ollaan. Jos on pikkukaupunki kyseessä, on hyvin mahdollista että reilu suurin osa lukiolaisista siellä ovat pikkusieluisia joilla vaan riittää energiaa opiskeluun, vaikka ovatkin henkisesti erittäin lapsellisia, mutta eri tavalla kuin ns kinggittäjät. Nuo pelaavat miltei pelkästään henkisen kieroilun keinoin, kun taas fyysisestikin mukiloivat lierot enimmäkseen tönivät ja hakkkaavat.

Henkinen taso ja älykkyys ovat eri asioita, eli henkisesti voi olla tosi alhaisella tasolla mutta kun aivot toimivat ns paremmilla paristoilla, opiskeluun riittää enemmän energiaa kuin joillain henkisesti ylemmillä tasoilla olevilla yksilöillä.

Pienillä paikkakunnilla jne kaupungeilla kasvetaan usein kieroon, kun taas isoissa kaupungeissa ihmiset eivät vahdi niin kovasti kaikkea liikkuvaa eivätkä kaikki tunne toisiaan jne. Pienillä paikoilla nähdään liian usein samoja lärvejä mikä lisää ihmisten tarvetta selvittää mikä kukakin on ja kun luusereita on kaikkialla, puhutaan pikkukaupungeissa enemmän paskaa ja useammat tulevat enemmän osallisiksi juorukerhoihin mikä kasvattaa ihmisestä kiaron olion.

• lukiolaisista...

itte meen ny ens syksynä lukioon, ja ilokseni näin lukion opiskelijalistasta että kaikki entisen koulun kiusaajan menivät ammattikouluun tai jäivät ilman opiskelupaikkaa. myös tuo sinun käsitys rikkaista on vähän outo, samalla tavallahan köyhä mulkku kiusaa kuin rikas mulkku, mulkku on aina mulkku. mutta yhdestä asiasta olen kanssasi samaa mieltä. pidän itseäni muita parempana. nimittäin parempana kuin ne kiusaajat, jotka haaskasivat peruskoulunsa yrittäessään vaikuttaa kovilta.

• logiikkaa

"Koska yleensä kiusatut eivät pärjää kouluissa kovin hyvin, jää ainoiksi syntipukeiksi lukiolaiset ? !!!!!!!!"

Eihän tuosta mitenkään seuraa että kiusaajat menestyisivät paremmin. Mietihän vähän logiikkaasi.

Yleensä kiusaajat pönkittävät huonoa itsetuntoa, eivätkä siksi ole kovin kummoisia menestyjiä siellä peruskoulussakaan. Ei kaikki kiusaajat ole rikkaita mulkkuja ja rikkaat mulkut eivät välttämättä ole hyviä opiskelijoita.

• Mikä..

teoria sulla! Että heti jos on hyvä koulussa niin on kiusaaja??? Ja kaikki ammattikouluun menevät on sitten niitä kiusattuja... Just niin! Ei oikeesti mitä sä oikeen kuvittelet... Kyllä meidän entisellä luokalla kaikki pahimmat kiusaajat oli ammattikouluun menneitä. Kyllä useimmissa lukioissa kuule on sen verran kypsää porukkaa, ettei ne harrasta sellasta typeryyttä kun kiusaamista.

• olet tyhmä

kaikki kiusaajat jotka olen tuntenut eivät tulleet lukioon vaan menivät ammattikouluun ja raksalle tai lukemaan rekkakuskeiksi...olet vajaa jos tuollaista luulet...tiedätkö miksi lukiossa ei ole jälki-istuntoa? koska sille ei ole tarvetta!

• kai uskalla

edes viitata tunnilla ja saada hyviä numeroita, kun kaverit rupeisivat heti tölvimään.

• menevät ne

"siistimät" kiusaajatapaukset? Sellaiset varakkaammista perheistä olevat, jotka eivät rällästä samassa määrin, vaan pätevät hienoilla vaatteilla ym. Myötäilijät ja mukana naureskelijat. Ehkä.

• Kiusatusta ylioppilaaksi

"Melkein kaikki lukiolaiset ovat entisiä kiusaajia."

Enpä menisi allekirjoittamaan. Itse olin koko peruskoulun ajan kiusattu ja sama jatkui muutamien ihmisten osalta vielä lukiossakin. Korostan sanaa muutamien, sillä tiedän vain muutaman ihmisen kiusanneen. Useimmat olivat täysin fiksuja ja asiallisia.

"Koska yleensä kiusatut eivät pärjää kouluissa kovin hyvin, jää ainoiksi syntipukeiksi lukiolaiset?"

Puhuuko tässä nyt jostain syystä katkera amis? Minä ja muutkin tuntemani kiusatut pärjäsimme sekä peruskoulussa että lukiossa erinomaisesti. Se oli katsos se halu näyttää kiusaajille, että he ovat niitä todellisia luusereita. :)

"Huomaa myös tämä. Kaikki rikkaat mulkut ovat myös entisiä koulukiusaajia "huom" mulkut."

Kateusko nyt puhuu? Minua on aina kuviteltu "rikkaaksi" (mikähän sen määritelmä on?), sillä vanhemmillani on oma yritys ja olen aina saanut heiltä rahaa, kun olen sitä tarvinnut. Minulla on ollut aina kallis maku ja se on myös näkynyt pintapuolisesti, mutta ei se ole minusta kiusaajaa tehnyt. Vaikka olen ollut kiusattu, olen asettunut puolustamaan muita kiusattuja jopa sillä uhalla, että saan lisää kuraa niskaani. En ole rynnännyt mukaan kiusaamaan edes siinä toivossa, että itse saisin olla rauhassa. Älä siis väitä, että ihmiset, joilla on käyttää rahaa muuhunkin kuin ruokaan, ovat automaattisesti täysin tunnevammaisia kiusaajia. Toki on niitäkin, jotka raha sokaisee ja tekee ylimieliseksi, mutta rajoita silti yleistyksiäsi.

"He ovat jossakin elämänsävaiheessa kiusanneet jotakin, tai jos ovat itse olleet kiusattuja koulussa, kostavat sitä myöhemmin viattomille."

Taas ihan uskomatonta liibalaabaa. :D Pitääkö aina kostaa? En tunne ainuttakaan kiusattua, joka ihan viattomalle olisi lähtenyt kostamaan syyttä suotta vielä lukiossa. Eiköhän lukiossa aleta olemaan sen verran lähellä aikuisuutta, että tuollaisista lapsellisuuksista kasvetaan ohi.

"Melkein kaikki lukiolaiset kenet tiedän, ovat olleet leuhkoja, itsejään parempina pitäviä. Luonnevikaisia siis."

No saa sitä ylpeä ollakin, jos lukiossa selviää. On se välillä sen verran rankkaa. Ei se luonnevikaiseksi tee, mutta tuosta äärimmäisestä kateudesta, katkeruudesta ja yleistämisestä en olisi niin varma.

Hyi meitä ilkeitä ja pahoja kiusaajalukiolaisia. :D

• lähes kaikki

kiusaajat ovat amispellejä, huonojen vanhempien ja huonojen kotien sekasikiöitä.

Omien kokemuksieni mukaan,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1948
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1370
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1030
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      801
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      751
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      703
    Aihe