Voiko PrePaid liitymän ostaa kuka tahansa iästä riippumatta vai onko niissä joku ikäraja kun pikkuveli 13v haluais ostaa prepaid liittymän ettei porukat valita isoist puhelinlaskuist...
PrePaid liittymä ikäraja?
5
3570
Vastaukset
- voi...
taitaapi saunalahti olla se kaikista edullisin.
- halooojagge
Mut onko nois mitää ikärajaa====
- raja juu..
halooojagge kirjoitti:
Mut onko nois mitää ikärajaa====
Senkun ostat vaikka vauva olisit ei kysy mitään,lapsetkin saavat oman kiittymän jos haluavat koska on ennakkomaksullinen eli ei tarvii laskuttaa alaikäistä
- en tienny
että Saunalahdella on lupa mainostaa täällä muun keskustelu lomassa. Suomi24:llä on erikseen mainossysteemit ja yleensä firmat maksaa siitä että saa mainostilaa.
- tätäkato
Dna arvo! toimii samalla tavalla kuin prepaid ja ladataan.. vanhan numeronkin voi siirtää ja siitä voi pois siirtää numeron aivan kuin laskutusliittymässä.. mihinkään muuhun latausliittymään ei voi siirtää vanhaa numeroa paitsi dna arvoon ! =) hinnat on normaalit kuin tavallisessa liittymässä puhelut/txt 0,069€min/kpl, eikä sisällä kk-maksua ! Erittäin kätevä! =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211811
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1271541Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill511521Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1621317- 1481285
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.661105