onko mahdollista mitenkään päästä suomesta tai ruotsista laivalla irlantiin?
suomesta irlantiin laivalla?
6
4753
Vastaukset
- Kissus
Suomesta/ruotsista ei todellakaan pääse laivalla irkkuihin. Matka on sen verran pitkä ettei tuota väliä seilaa luultavimmin kuin joku rahtilaiva satunnaisesti.
- Juhpääsee
On mahis kato eka suomest ruottii sit ruotsist englantii ja englannist irlantii. On kokemust :D
- matkaaja23
Ette ole ainoita.
Vaihtoehtoja on mm. laiva/auto/junamatka Ranskaan, josta junalla Englantiin tai laivalla Hollannista ja sitten laivalla Irkkuihin. Tai laiva/automatka Norjaan, josta menee laivoja Englantiin ja sieltä edelleen Irlantiin.
Vähän hankalaa verrattuna 3 tunnin lentoon, mutta ... - Travelin'
jaa-a, mielenkiintoinen haaste, kuinka irlantiin lentämättä?
Itse menisin lautalla helsingistä tallinnaan, tallinnasta bussilla saksaan (eräs bussifirma ajaa viro-saksa reittiä), saksasta ranskaan vaikka junalla. Sitten junalla kaanaalin ali ranskasta englantiin. Lontoon bussiasemalta menee bussikyytejä Dubliniin (vesistöt ylitetetään lautalla).- irkkuihin
hei saiskohan tarkempaa selostusta mistä esmi. saisi katsottua hinnat ja reiti tarkasti? kuulostaa todella milenkiintoiselta matkalta irkkuihin... lentäminen käy jo tylsäksi :DD
- Irkkualsta kotoisin
irkkuihin kirjoitti:
hei saiskohan tarkempaa selostusta mistä esmi. saisi katsottua hinnat ja reiti tarkasti? kuulostaa todella milenkiintoiselta matkalta irkkuihin... lentäminen käy jo tylsäksi :DD
Ollessani töissä Dublinissa eräs suomalainen kollega vaimoineen oli tullut omalla autolla (muuttokuorman kanssa) juurikin ensin Ruotsin kautta Norjaan, sieltä lautalla Iso-Britanniaan ja edelleen toisella lautalla Dubliniin. Olihan siinä kuulemma ollut ajamista ja tuntui siltä, että oli oikeasti matkustanutkin jonnekin. Muuttokuorman ja auton kanssa oli kuitenkin tullut kannattavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311