Moi
Täytän tossa elokuussa 18 ja oon miettiny, mitä tekisi kun täytän, no tossa on bileitä ehdoteltu sun muuta, mutta ei ne oikeen kiinnosta. Tossa kummikin vanhemmat ehdotti jos lähtisin barcelonaan muutaman veljen kanssa pari viikkoa ennenkuin täytän. Ajatus kuulostaa loistavalta, mutta kun kerta 18vuotis syntymäpäivän kunniaksi sinne mentäisiin, niin olisi sitä kiva saada ottaa baarissa oluttakin. Eli on 2viikko siitä ennenkuin täytän niin menen sinne reissuun. Kuinka tarkkoja ne ovat ton ikärajan suhteen, kun kumminkin jostain luin, että siellä on ikäraja 18vuotta. Kuitenkin ei viittisi sinne lähteä jos olen taas se ketä ei saa ostettua.
Onko kellään kokemusta, ei, en ole menossa vetämään sinne perseitä. Vaan olisi tarkotus ottaa kohtuudella baareissa kun kaupunkilomalle kuitenkin mennään.
Ikäraja
Menossa
2
510
Vastaukset 2
- ee
en tiedä klubeista, mutta ainaki baareissa ja kaupoissa ne myi mulle ja oon 16v. :) ei tuol etelä euroopassa vissii hirveesti iät kiinnosta.
- lellah
Ei kyselty missään, ei kaupoissa, baareissa tai klubeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j931520Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011196- 42864
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden303800Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86726- 52706
- 46704
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35661- 47647
- 28614