Moi
Täytän tossa elokuussa 18 ja oon miettiny, mitä tekisi kun täytän, no tossa on bileitä ehdoteltu sun muuta, mutta ei ne oikeen kiinnosta. Tossa kummikin vanhemmat ehdotti jos lähtisin barcelonaan muutaman veljen kanssa pari viikkoa ennenkuin täytän. Ajatus kuulostaa loistavalta, mutta kun kerta 18vuotis syntymäpäivän kunniaksi sinne mentäisiin, niin olisi sitä kiva saada ottaa baarissa oluttakin. Eli on 2viikko siitä ennenkuin täytän niin menen sinne reissuun. Kuinka tarkkoja ne ovat ton ikärajan suhteen, kun kumminkin jostain luin, että siellä on ikäraja 18vuotta. Kuitenkin ei viittisi sinne lähteä jos olen taas se ketä ei saa ostettua.
Onko kellään kokemusta, ei, en ole menossa vetämään sinne perseitä. Vaan olisi tarkotus ottaa kohtuudella baareissa kun kaupunkilomalle kuitenkin mennään.
Ikäraja
Menossa
2
471
Vastaukset
- ee
en tiedä klubeista, mutta ainaki baareissa ja kaupoissa ne myi mulle ja oon 16v. :) ei tuol etelä euroopassa vissii hirveesti iät kiinnosta.
- lellah
Ei kyselty missään, ei kaupoissa, baareissa tai klubeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012120Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2921907Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441741Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2051594Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1021593- 321301
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941123Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671079- 511047
- 581038