Miksi siis joillakin kuuluisilla kasvattajilla on vielä jopa 6kk:n ikäisiä pentuja, jo kaikkein tärkeimmän leimautumisiän ohittaneita?
Vastaukseksi olen saanut että "etsimme pennulle näyttelyistä kiinnostunutta kotia"
Kun sitten kerron omista harrastuksistani koiran kanssa, jota viedä näyttelyyn ja kokeisiin, niin sanotaan vaan että soittelemme sitten jos vaikka tulisit käymään,
eipä ole soittoja kuulunut.
Olen siis kiinnostunut näyttelyistä ja kokeista IHAN OIKEASTI.
Mutta olen vielä näissä piireissä melko tuntematon nimi.
Eikä tuota mainetta voi niittääkkään ilman harrastuskaveria.
Missä siis vika?
Odottavatko kasvattajat että hedän pentunsa saa sitä mainintaa vain siellä verkkoaitauksessa nyhjöttäessään?
Eipä se minulle kyllä sen koommin kuulu, jokainen taklaa tyylillään...
No mutta, etsintä jatkuu, ja ei voi kuin ihmetellä :/
Miksi kasvattajat pihtaavat pentujaan???
kyllästyttää
2
683
Vastaukset
- heitä myymästä
sinulle, vaikea sanoa mikä... Se, että omistaa jo koiran ei kyllä takaa yhtään mitään, ei se ole mikään meriitti, että olen hyvä ostaja. Varmasti eivät pihtaa huvikseen tuon ikäisiä koiria ja jos olet jo useammastakin paikasta kysynyt.
- ----------------------
juu kiitos vaan vastauksestasi.
Meille on jo pentu löytynyt, vihdoinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583683Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j693050Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin522243Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.121409Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m631178- 801078
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1941Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä22918Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55915- 47892