Sunnuntai-autoilijan naishuolet

Usvahaukka71

Olen Salogel71 ja muinoin kolaroinut kaikenlaisten Valtiattarien kanssa. Omistan siis ajokortin mutta monella naisella on leikannut kiinni yrittäessään ymmärtää minua. Nyt haen Jumalatarta vuosimallia 77-86 joka on siis tehtaan liukuhihnalta tuloaika eikä nykyinen ikäsi. En usko yhden illan koeajoon vaan 50 vuoden yhteiseen matkaan. Olen itse varautunut tuunaamattomiin Jumalatar-malleihin. Tuunatut Jumalattaret ovat niin entisten omistajiensa oloisia sekä näköisiä että pitää vaihtaa pahimmassa tapauksessa koko motti. (Motti tarkoittaa tässä kavereiden kanssa suunniteltua lähestymistapaa kaunottareen yökerhossa.) Olen SAIRAAN köyhä mutta TAUTISEN rohkea. Aivan KIPEÄ vaimon löytämisen toivossa. Olen sitäpaitsi ihan ok luonnonvaalea sekä viileä, varsinainen keräilykappale jota ei ole käytetty 8 vuoteen. Tosin katsastettu vuonna 2006.

Olen laittanut joskus kakkosvaihteen päälle vaikka nimeni ei olekaan "Koskela". Itse en omista autoa tällä hetkellä mutta haenkin naista joka ei katso kaaraan vaan sydämeen. Etua on siitä jos harrastat jonkin sortin liikuntaa ja musiikki kuuluu elämääsi niin jaksat työntää tai hinata minut kaupungilta kotiin omalla autollasi. Jos en pääse pelkääjän penkille tulevan anopin kuulusteluun, voin istua autosi vetämissä kottikärryissä ja kannustaa neitokaista lisäämään vauhtia. Toisilla on on vain yks kaakki joka kiertää radalla ympyrää mutta minulla sitten ainakin 180 heppaa joiden kuskitar menee eteenpäin kuin mummu lumessa. (Se sitten siitä prinssistä vaalealla ratsulla.) Samalla ajaessa voitaisiin kuunnella poppikoneesta Snapin "Rhytm is a danceria" ja oletan että äänentoistolaitteet ovat maksaneet enemmän kuin itse autosi. Kyllä se on sitten tarpeeksi kovalla kun takalasi basson jyrähtäessä lentää ilmaan. (Jos niin tapahtuu, olemme ehkä ajaneet samaa taivalta jo niin kauan että kuulo on heikentynyt mutta vaihteet pelaa erinomaisesti)

Olen tykästynyt japsi-mallisiin naisiin, mutta tärkeintä, että ei ole rengasta sormessa. Minulla on tallissa tilaa vain sirolle ketterälle böönalle, jolla ei ole suunnattomia pakokaasu-päästöjä omaavia uusia prototyyppejä. Eli haluan suunnitella itse tulevaisuuden hybridit yhdessä vaimoni kanssa. Ilmoitettua vanhemmissa Jumalatar-malleissa on usein vauvakuumetta, enkä halua vielä lapsia. Sen varmistaa sillä että käyttää varsinkin pimeissä talviolosuhteissa suojapressua. Uskon siis perhesuunnitteluun. Moni tyttö vilkuttaa ravintolassa oikealle ja vasemmalle, mutta he ovat silloin juuri maalattuja, vahattuja ja usein heillä liikaa bensaa suonissa. Hehkeän ulkokuoren alla voi olla ties minkälaista ruostetta. Henkisistä ominaisuuksistasi ja vaatetuksestasi riippuen voin kiihtyä nollasta sataan 3 sekunnissa mutta minulla on monta säröä tuulilasissa ja erojen jälkeen on silmänpyyhkijöissä jäänyt tihkuasento päälle, mikä tarkoittaa sitä, että minäkin itken joskus. Yleensä ilosta tai ylenpalttisesta ilosta. Salogel71 on siksi upea vaihtoehto menevälle naiselle, että rippimittari kertoo totuuden ja resetoi itsensä joka reissun jälkeen ja ensimmäisiin koeajoihin ei sisälly mitään riskejä. Vasta papin aamenen jälkeen Jumalattarella on mahdollisuus/oikeus kytkeä turvavyö pois päältä. Ennen Salogel71 oli vain vuoden auto, joskus jopa kahden. Taivaallinen rekkakuski kuitenkin viritti ja muunteli Salogel71:n kohtaamaan Jumalattaren jolla tarvitse olla mitkään valtavat puskurit kunhan on kauniit silmät, valot toimii sydämessä ja verhoilut on kohdallaan muiden ajoneuvojen läheisyydessä. Kotona voi sitten laittaa vaihteen vapaalle ja kurvit suoriksi - Tankataan yhdessä viikottain raamattua jonkin verran, jotta Pahkasika-lehden jutut Miihkalin luokkaretkestä eivät sumenna puhdasta navigointia isolla valtatiellä. Ajamme siis yhdessä Taivaan saleihin joissa Salama MC Queen Ja Sally ehkä jo odotteleekin meitä. Ai miksi katsoin Autot-leffan? No kun lapsenvahtina olleelle sinkku- äijälle se onkin paras elokuva Pingu Pingviini-sarjan jälkeen. Katsotaan miten juttu jatkuu eteenpäin. Moottoritie on kuuma...

Sami Sundström production 8.7.09

0

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

        Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
        Maailman menoa
        203
        4872
      2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

        On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
        Maailman menoa
        281
        2997
      3. 134
        1777
      4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

        Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
        Sinkut
        225
        1592
      5. Luovutetaanko nainen?

        En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
        Ikävä
        67
        1431
      6. J-miehelle toivon

        Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
        Ikävä
        84
        1206
      7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

        Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
        Ikävä
        64
        1154
      8. By the way, olet

        mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
        Ikävä
        75
        1139
      9. Haluatko S

        vielä yrittää?
        Ikävä
        59
        1107
      10. Onko kaivattunne suosittu?

        Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
        Ikävä
        77
        1092
      Aihe