Olisi vähän kysyttävää mopokorttitestistä.
Eihän se ole vielä muuttunut ??? Sillä en ole aivan varma asiasta.
Myös olisiko mitä eri m-kortti testejä netissä ? olen ladannut mopokorttikoulu ohjelman ja tehnyt testit mm. AKE sivulta, moponetistä, mopot.us sivulta.
Löytyisköhän netistä myös ihan tavan liikennekuvia joista ite vois kahtoa voiko tosta mopolla ajaa ja tarviiko väistää jne...
No toivottavasti menisi ekalla läpi kun oon osaan jo virheettömästi noi testit ja kyllä ite tunnen noi liikennemerkit.
Mopokortti
2
151
Vastaukset
"Uudistuksen on tarkoitus tulla voimaan alkuvuodesta 2010." AKEn sivuilta tuo. :>
OMG, ei kai sulla vaan ole paineita tuon kortin suorittamisen kanssa? o_O Meinaan, aikalailla olet tehnyt noita testejä... Olet varmaan tehnyt kaikki mahdollistet mopokortti testit! :O
Googlettamalla voit löytää, en mtn sivua ainakaan itse tiedä.
Kyllä sinä sen ekalla pääset, jos itsekkin olen siihen pystynyt...
Mutta joo, onnea! ^__^ Eläkä stressaa silloin kun teet sitä, keskittyminen herpaantuu.- lataat
http://www.sompsa.fi/
lataat tuolta Mopokorttikoulu ja valitset yläpalkista tehtävät ja sit sanalliset ja teet niitä. Kuvallisia kokeita löytyy netistä jos vähän googlaat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611840Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48807- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713