olenko aikuinen?

ahistaaapi

täytän nyt elokuussa jo 17 vuotta ja siitä enää vuosi niin olen jo 18 vuotta, ja tämä ahdistaa, en tunne itseäni aikuiseksi vielä, ja ensi vuonna armeijastakin kirje varmaan tulee ja sinne pitäisi sitten lähteä, ja tunnen olevani vasta pentu. mitä muut tunnette?

7

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • htthrthr

täytän ens viikolla 18 ja tuntuu samalta

• hfhfhdfhd

18v on ikäraja täysi-ikäisyyteen. Täysi-ikäisyys ei ole sama asia kuin aikuisuus, ottakaa tämä huomioon. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, kun 18v synttärisankaritytöt laulaa bileissään karaokena Paulan "Aikuista naista."

Ei siis mitään hätää, sullahan menee pikemminkin hyvin. Tai siis... EN MÄ AINAKAAN HALUAISI VIELÄ OLLA JOKU STEREOTYPINEN AIKUINEN??

18vee tuli täyteen kuukausia sitten.

• Ei hätää. Pahalla en tätä tarkoita, itse täytän sunnuntaina 17 vuotta. Aikuinen en varmaan ole 18 vuotiaanakaan. Ehkä pari vuotta sen jälkeen, toivon niin. Kyllä aikuistuminen vähän huolettaa, tai siihen liittyvä vastuu. Selviänkö siitä?

• ....

Heh heh, samoja tunteita on minullakin, kun täytin 17 pari kk sitten ja tunnen olevani täysin natiainen. Ei ole ede oman ikäisiä kavereita, eikä vanhempia kavereitakaan. Perseestä tämä vanheneminen.

Enkä ole edes seurustellut!!

• NoobMaster
        .... kirjoitti:

Heh heh, samoja tunteita on minullakin, kun täytin 17 pari kk sitten ja tunnen olevani täysin natiainen. Ei ole ede oman ikäisiä kavereita, eikä vanhempia kavereitakaan. Perseestä tämä vanheneminen.

Enkä ole edes seurustellut!!

Vasta sitten kun oot 22 vuotta, niin oot aikunen. Kun 18 vuotiaana et pääse edes vielä laivalle yksin.

• 17v

Ikä on pelkkää stereotypiaa. Olet aikuinen sitten kun sinusta tuntuu siltä. Eihän sillä mikään hoppu ole.

• lapsellinen...

Pikemminkin aikuistuminen alkoi tuntua siitä, että halusin naisen, halusin tutustua muuhun kuin intiimisyyksiin. Halusin muutakin kuin omaa hyvää. Halusin tyytyväisyyttä myös partnerille.
      Tämän lisäksi lakkasin ajattelemasta että ainahan vanhemmilta rahaa voi vähän ruinata, jos omat menee kaljaa, viinaan ja tupakkaan. Aloin ajettelemaan näin, jos näin rahat loppuu kesken, se on sitten vesi-makarooni linja.

Joten, olet aikuinen silloin kun otat vastuun itsestäsi "kuin mies"! Ja jos ei selitykset menny läpi, tajuat sen joskus itse! Tv. 21-v.(kohta isukki)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2008
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1458
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      867
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      829
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      812
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe