Moikka! Ystäväni on menossa ensi kesänä naimisiin Jyväskylässä ja tehtäväni on etsiä hänen häihinsä edullinen bändi. Kokoonpanon ei tarvitse olla iso. Musiikin tulisi olla iskelmää / suomipoppia. Onko kellään suosittaa oman kokemuksen perusteella hyvää bändiä?
Hääbändi Jyväskylästä
14
2617
Vastaukset
- A
Teemme paljon klubi-ja hääkeikkoja.Tiedustele [email protected]
- rautalaiva
Tarjontaamme voi tutustua osoitteessa www.rautalaiva.fi
Sekä trio- että duo-kokoonpanot - VV
Käyppäs tutkimassa www.vibravox.fi :0)
Onnea etsintään!! - AG
Parikymmentä vuotta hääkeikkoja takana, joten homma on hanskassa yhä nuorekkaalla meiningillä. Olen itse Jyväskylästä ja bändin muut jäsenet Tre-Espoo -linjalla. Soitamme juuri kaipaamasi tyylistä musiikkia letkeällä otteella. Kokoonpanoon kuuluu 2 laulavaa kitaristia, rummut ja basso, joten enemmän rokettirolli- kuin perinteisellä iskelmämeiningillä mennään. Vanhaa tanssimusiikkiosastoa kuuluu tietenkin ohjelmistoon, jota aina voidaan muokata toiveiden mukaisesti. Soitamme 3-5 settiä tarpeen mukaan. Hinta on 900€. Lähetän biisilistoja ja biisinäytteitä sähköpostilla. Yhteys: [email protected].
- Merja_75
heipä hei..!!
oman kylän ohjelmatoimisto KA-VIIHDE, käyhän kurkkaamassa!
www.kaviihde.net - Musagents
- Bänditär
.. Ninaan:
http://www.netikka.net/ninaco - Oiwa
olisi tarjolla moiseen tarpeeseen
www.myspace.com/tanssioiwa - elenoora-b-m
Käy kurkka www.elenoora.fi
- Rami-Jussi
Hei,
Tässä olisi bändi, jolla on vielä kesäkuussa muuten vapaata paitsi 16.6. ja juhannus. Heinäkuun eka viikonloppu saattaa onnistua ja elokuussa on myös joitakin vapaita vielä.
http://3miestajababy.suntuubi.com/?cat=8 - Häävieras
Ka-viihdettä en ainakaan suosittelisi... Enzo ei niin parhaassa kunnossa juontamassa jne.
- _Maria_78_
Onerva - hääbändi:
"Onerva on kattavasti monet eri tyylilajit hallitseva coverbändi joka esiintyy ympäri Suomea erilaisissa juhlatilaisuuksissa ja tapahtumissa. Bändi koostuu monipuolisista ammattimuusikosta, jotka takaavat ainutlaatuisen viihde- ja musiikkikokemuksen tapahtumaan kuin tapahtumaan.
Muuntautumiskykyinen Onerva soittaa niin tyylikkäät tanssikappaleet, kuin iskevät soul-, jazz-, poprock,- sekä discohitit joko retrotunnelmissa vanhan ajan – tai tämän päivän tyyliin. Onerva osaa toteuttaa toivekappaleesi, taata hyvän meiningin ja luoda tunnelmaa vaikka loihtimalla taustamusiikin tilaisuuksiisi."
Bändin kotisivu:
http://onervaband.wordpress.com/ - krista_1
Päivitetäänpäs:
Mistä löytyisi hyvä hääbändi kesälle 2014 Jyväskylän aluella? Keitä suosittelette? Kaikki vinkit tulee tarpeeseen! :) - music77
Moi! Minulla olisi tarjota monenlaisia bändejä! Otahan yhteyttä: minna. [email protected] : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976