Mulla ja mun veljellä on tosi hyvät välit.me aina ennen saunottiin ja tehtiin kaikee muut yhes,mut nytte sitä on enemmä alkanu kiinnostaa tytöt ja seksi jne.. nyt se on alkanu käydä jo vähän ahdistelevaksi.ja kerran ku olin mun poika puolisen kaverin kaa siit tuli vitun mustis. en enää uskalla tuua poikia meille jos veli on kotona. helppii,mitä teen asialle?
veljestä tullut seksuaalinen
6
3152
Vastaukset
- jussi1101
AIka huvittavaa.. mutta kuinka vanha sun veljes on? Entä sinä? Sano sille että oot sen sisko.
- ....
Samaa mieltä! ^^
Sanot veljelles vaan suoraan että HALOO, OOT SEN SISKO! ja sitten että sulla on oikeus poikaystävään. Veljes ei pitäs vaikuttaa sun elämään tuolla tavalla. - spdoföihnvsoignvvsnhns hvöms
no oon samaa mieltä ku monet muut! sano sille et se on sun veli ja sä sen sisko! eikä se saaa olla mustasukkanen!
- pikku--neiti
Sano sille et jotai rajaa ku oot sentää sen sisko. Minkä ikäsiä ootte?
- TTyyTTöö...
pikku--neiti kirjoitti:
Sano sille et jotai rajaa ku oot sentää sen sisko. Minkä ikäsiä ootte?
Veli on kohta 31v ja minä oon 19.
- 325
sille vähän römpelöö et se rauhottuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi413030Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs442865100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482483Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo462235Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks242068Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581830- 451739
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371590- 451513
- 261361