Mulla ja mun veljellä on tosi hyvät välit.me aina ennen saunottiin ja tehtiin kaikee muut yhes,mut nytte sitä on enemmä alkanu kiinnostaa tytöt ja seksi jne.. nyt se on alkanu käydä jo vähän ahdistelevaksi.ja kerran ku olin mun poika puolisen kaverin kaa siit tuli vitun mustis. en enää uskalla tuua poikia meille jos veli on kotona. helppii,mitä teen asialle?
veljestä tullut seksuaalinen
6
3102
Vastaukset
- jussi1101
AIka huvittavaa.. mutta kuinka vanha sun veljes on? Entä sinä? Sano sille että oot sen sisko.
- ....
Samaa mieltä! ^^
Sanot veljelles vaan suoraan että HALOO, OOT SEN SISKO! ja sitten että sulla on oikeus poikaystävään. Veljes ei pitäs vaikuttaa sun elämään tuolla tavalla. - spdoföihnvsoignvvsnhns hvöms
no oon samaa mieltä ku monet muut! sano sille et se on sun veli ja sä sen sisko! eikä se saaa olla mustasukkanen!
- pikku--neiti
Sano sille et jotai rajaa ku oot sentää sen sisko. Minkä ikäsiä ootte?
- TTyyTTöö...
pikku--neiti kirjoitti:
Sano sille et jotai rajaa ku oot sentää sen sisko. Minkä ikäsiä ootte?
Veli on kohta 31v ja minä oon 19.
- 325
sille vähän römpelöö et se rauhottuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja12914300Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va285924SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545485Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2994331HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.394087"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1003654Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant23561Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223538Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan592622Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.931418