Vaalea puku olis tarkoitus laittaa päälle,siispä voinko laittaa tumman ruskeat tai mustat kengät?
Entäpä paita ja solmio??
Miten pukeutua häihin?
4
2296
Vastaukset
- ...............
Tarkennatko vielä, onko pukusi beige, valkoinen, harmaa tai muu...?
Normaalisti häissä vaalea (valkoinen) puku on varattu sulhaselle, jos hän ei tummaa haluakaan laittaa ja perinteisesti hääjuhlassa miesvieraan asu on aina musta. Myös tummanharmaa ja sininen on ok, mutta kyllä vaalea puku hieman sotii etikettiä vastaan...
Kenkien väri ja muut värit riippuu siitä, mitä sävyä pukusi olisi. - kesähäissä
Kesähäiden pukukoodi on hyvin joustava. Riippuen tietysti mitä kutsussa lukee. Jos kutsussa lukee puku, voit huoletta laittaa vaalean puvun. Vaalean beigen puvun kanssahan hyvältä näyttäisi esim. suklaanruskea paita ja kengät ja beige kraka. Tai vaalen harmaan puvun kanssa tummemman harmaat kengät (tai vaikka mustat) ja tumman harmaa paita.
Valkoinen ei sovellu häävieraan asuksi kovin hyvin.
JOs häiden pukukoodi on tummapuku, tulee laittaa tummapuku (ei liituraitaa). - ruskea
niin eikös ruskeat kengät ok. Jos olet jossain viikolehdissä kuvia Jani Sievisen häistä, oli sulhasen isällä vaalea puku ja raidallinen paita, kengistä en tiedä.
Muutenkin jos katselee lehdistä jullkishäiden kuvia tai telkkarista hääohjelmia, ei niiden vieraiden pukeutuminen mitenkään erikoista ole. Kaikki asiallinen "pyhävaatetus" lienee sopivaa ja kohteliasta hääparia kohtaan. - on ok
mutta ruskea ei ole juhlaväri missään miesten vaatteissa eikä kengissä. Jotain vaaleaa paitaa alle ja myös vaaleat kengät. Ei musta sovi sitten vaaleaan pukuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453