Turvaalista oli meillä !

Olimme 4 päivää Jurnieks hotellissa(vähän sivussa 15min.)ratikalla tosi kätevästi eesttas.Henkilökunta oli toisi ystävällistä.hotelli ¤¤¤ ihan ok jos ei hae luxusta.poliisi ajoi vanhassakaupungissa ihan jatkuvalla syötöllä(useita autoja).ei kukaan yrittänyt ryöstää eikä huijjata jos on itse ok kunnossa ja maksoimme käteisellä!!! palvelu parenpaa kuin tallinnassa.söimme turisti paikoissa.on sama hintataso kuin meillä. oli puistot ja keskusta todella siistiä.

2

852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taas menossa

Kyllä on todella turvallista Riiassa kulkea.Puolen yön jälkeen lauantai -iltanakin kaupunki oli niin rauhallinen,että olisin toivonut jopa enemmän säpinää,kun kaverin kanssa vietimme kaupungissa viikonlopun 5.-7.heinäkuuta.Vanhassa kaupungissa söimme n.klo 24 hyvät pippuripihvit ja sieltä suuntasimme ohi vapauden patsaan skyline-baariin ja näillä tienoilla on hillunut aikaisempina kesinä esim.paljon kauniita naisia yms.Mutta olivatko nyt jo menneet aikaisin nukkumaan,kun tienoo oli suorastaan hiljainen,vaikka kello oli jotain 1-2 yöllä. No,ehkäpä olivat sitten kaikki La Roccassa. Seuraavana päivänä oli kuitenkin hotellin luovutus meilläkin edessä,joten päätimme jättää yökerhot toiseen kertaan.Saimme kuitenkin nauttia koko lauantain kauniista päivästä ja maisemista Jurmalan rannalla. Sunnuntaina veimme matkatavarat hotellin luovutuksen jälkeen rautatieasemalle säilöön ja vietimme päivän vain oleskellen Riian puistoissa ja ravintoloissa nauttien ystävällisestä palvelusta tyylikkäiden riiattarien kaunistaessa maisemia.Viihdyn Riiassa ja kahden viikon päästä lähden sinne taas vaimoni ja kahden lapsemme kera.Hotellien hinnat ovat selvästi viime kesästä laskeneet ja tahtoisin neuvoa turisteja,että Riiassa on niin paljon muutakin kuin vanha kaupunki.Itse olen esim.yöpynyt aina muualla kuin vanhassa kaupungissa eikä sinne ole hinkua nytkään. Riika on hieno ja kiehtova kaupunki. Ei vaarallinen,vaikka huonosti meneekin Latvian taloudella. Omalta osaltamme voimme auttaa heitä matkustamalla sinne ja totta puhuen yhtä nopeasti ja vaivattomasti emme pääse Jurmalan veroisille rannoille,jossa muuten iso olut maksaa vain latin,joten rentoutuminen ei tule turhan kalliiksi.

• Mrs Traveling

Meidät ryöstettiin neljän tähden hotellissa 18.7.2009-19.7.2009 nukkuessamme lukitussa hotellihuoneessa. Menimme aikaisin nukkumaan 23.14.Tällä hetkellä en koe Riikaa turvalliseksi, enkä suosittele matkustuskohteeksi, mutta jokainen kokee asiat erilailla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      147
      8120
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7151
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3663
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      142
      3311
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2824
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2358
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1936
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1576
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe