Turvaalista oli meillä !

Olimme 4 päivää Jurnieks hotellissa(vähän sivussa 15min.)ratikalla tosi kätevästi eesttas.Henkilökunta oli toisi ystävällistä.hotelli ¤¤¤ ihan ok jos ei hae luxusta.poliisi ajoi vanhassakaupungissa ihan jatkuvalla syötöllä(useita autoja).ei kukaan yrittänyt ryöstää eikä huijjata jos on itse ok kunnossa ja maksoimme käteisellä!!! palvelu parenpaa kuin tallinnassa.söimme turisti paikoissa.on sama hintataso kuin meillä. oli puistot ja keskusta todella siistiä.

2

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taas menossa

      Kyllä on todella turvallista Riiassa kulkea.Puolen yön jälkeen lauantai -iltanakin kaupunki oli niin rauhallinen,että olisin toivonut jopa enemmän säpinää,kun kaverin kanssa vietimme kaupungissa viikonlopun 5.-7.heinäkuuta.Vanhassa kaupungissa söimme n.klo 24 hyvät pippuripihvit ja sieltä suuntasimme ohi vapauden patsaan skyline-baariin ja näillä tienoilla on hillunut aikaisempina kesinä esim.paljon kauniita naisia yms.Mutta olivatko nyt jo menneet aikaisin nukkumaan,kun tienoo oli suorastaan hiljainen,vaikka kello oli jotain 1-2 yöllä. No,ehkäpä olivat sitten kaikki La Roccassa. Seuraavana päivänä oli kuitenkin hotellin luovutus meilläkin edessä,joten päätimme jättää yökerhot toiseen kertaan.Saimme kuitenkin nauttia koko lauantain kauniista päivästä ja maisemista Jurmalan rannalla. Sunnuntaina veimme matkatavarat hotellin luovutuksen jälkeen rautatieasemalle säilöön ja vietimme päivän vain oleskellen Riian puistoissa ja ravintoloissa nauttien ystävällisestä palvelusta tyylikkäiden riiattarien kaunistaessa maisemia.Viihdyn Riiassa ja kahden viikon päästä lähden sinne taas vaimoni ja kahden lapsemme kera.Hotellien hinnat ovat selvästi viime kesästä laskeneet ja tahtoisin neuvoa turisteja,että Riiassa on niin paljon muutakin kuin vanha kaupunki.Itse olen esim.yöpynyt aina muualla kuin vanhassa kaupungissa eikä sinne ole hinkua nytkään. Riika on hieno ja kiehtova kaupunki. Ei vaarallinen,vaikka huonosti meneekin Latvian taloudella. Omalta osaltamme voimme auttaa heitä matkustamalla sinne ja totta puhuen yhtä nopeasti ja vaivattomasti emme pääse Jurmalan veroisille rannoille,jossa muuten iso olut maksaa vain latin,joten rentoutuminen ei tule turhan kalliiksi.

      • Mrs Traveling

        Meidät ryöstettiin neljän tähden hotellissa 18.7.2009-19.7.2009 nukkuessamme lukitussa hotellihuoneessa. Menimme aikaisin nukkumaan 23.14.Tällä hetkellä en koe Riikaa turvalliseksi, enkä suosittele matkustuskohteeksi, mutta jokainen kokee asiat erilailla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe