TÄYSI 10+ KIINALAISNETTIKAUPALLE!

:)

Tilasin kaasunpurkausvalot autoon Kiinasta. Maksoi 50 €/ 2 valon sarja.

Laitoin tilauksen su iltana. Paketti oli ti aamupäivällä perillä ja DHL:n kuski soitti ja kysyi voiko naapuri kuitata paketin vastaan ja voiko paketin jättää naapuriin. Annoin tietysti luvan.

Tein toisenkin tilauksen. Tällä kertaa 50-wattiset ja hinta 70 €/ 2 valon sarja. Tällä kertaa naapuri ei ollut kotona ja DHL:n kuski soitti ja pyysi lupaa kuitata itse ja piilotti paketin terassille, kuten sovimme. :)

Siis paketti tuli KIINASTA NOPEAMMIN kuin mitä monasti tulee Suomesta! :D Tietysti riippuu miten lähtee lentoja ja on koneessa rahtitilaa, mutta tällä kertaa onnisti täysin.

Täysi 10 kiinalaiselle verkkokaupalle ja 10 DHL:lle ja ennen kaikkea DHL:n kaverille.

Itse tuotteet oli todella siististi pakattu, asiallisen näköiset ja toimivat jo toista vuotta eikä mitään vikaa!

Harmi, etten nyt ihan heti muista kaupan nimeä.

Niin, että on niitä hyviäkin nettikauppoja - ja ERINOMAISIA!

3

954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas kkerra

eiköhän rahti DHL maksa jo enemmän ku toi hinta :-)

• niin paljon

N. 50 € (35-wattiset) ja N. 70 € (50-wattiset) veloitettiin mun tililtä. Siis kaksi eri tilausta ja kumpikin tuli nopeasti.

• Nimi

Niettä et muistanu sitte sen firman nimeä ! Olisko se ollu "Hui-Jaan-Sua". Sieltä mä aina ostan !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      49
      2359
    2. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      150
      1940
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      58
      1875
    4. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      40
      1710
    5. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      115
      1559
    6. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      55
      1191
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      71
      1133
    8. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      83
      1115
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      901
    10. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      142
      896
    Aihe