Tilasin kaasunpurkausvalot autoon Kiinasta. Maksoi 50 €/ 2 valon sarja.
Laitoin tilauksen su iltana. Paketti oli ti aamupäivällä perillä ja DHL:n kuski soitti ja kysyi voiko naapuri kuitata paketin vastaan ja voiko paketin jättää naapuriin. Annoin tietysti luvan.
Tein toisenkin tilauksen. Tällä kertaa 50-wattiset ja hinta 70 €/ 2 valon sarja. Tällä kertaa naapuri ei ollut kotona ja DHL:n kuski soitti ja pyysi lupaa kuitata itse ja piilotti paketin terassille, kuten sovimme. :)
Siis paketti tuli KIINASTA NOPEAMMIN kuin mitä monasti tulee Suomesta! :D Tietysti riippuu miten lähtee lentoja ja on koneessa rahtitilaa, mutta tällä kertaa onnisti täysin.
Täysi 10 kiinalaiselle verkkokaupalle ja 10 DHL:lle ja ennen kaikkea DHL:n kaverille.
Itse tuotteet oli todella siististi pakattu, asiallisen näköiset ja toimivat jo toista vuotta eikä mitään vikaa!
Harmi, etten nyt ihan heti muista kaupan nimeä.
Niin, että on niitä hyviäkin nettikauppoja - ja ERINOMAISIA!
TÄYSI 10+ KIINALAISNETTIKAUPALLE!
:)
3
926
Vastaukset
- taas kkerra
eiköhän rahti DHL maksa jo enemmän ku toi hinta :-)
- niin paljon
N. 50 € (35-wattiset) ja N. 70 € (50-wattiset) veloitettiin mun tililtä. Siis kaksi eri tilausta ja kumpikin tuli nopeasti.
- Nimi
Niettä et muistanu sitte sen firman nimeä ! Olisko se ollu "Hui-Jaan-Sua". Sieltä mä aina ostan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?927200Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277129Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1196628Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik975598Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t635546Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455434Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t35394Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa655265Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus435148Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274646