Tilasin kaasunpurkausvalot autoon Kiinasta. Maksoi 50 €/ 2 valon sarja.
Laitoin tilauksen su iltana. Paketti oli ti aamupäivällä perillä ja DHL:n kuski soitti ja kysyi voiko naapuri kuitata paketin vastaan ja voiko paketin jättää naapuriin. Annoin tietysti luvan.
Tein toisenkin tilauksen. Tällä kertaa 50-wattiset ja hinta 70 €/ 2 valon sarja. Tällä kertaa naapuri ei ollut kotona ja DHL:n kuski soitti ja pyysi lupaa kuitata itse ja piilotti paketin terassille, kuten sovimme. :)
Siis paketti tuli KIINASTA NOPEAMMIN kuin mitä monasti tulee Suomesta! :D Tietysti riippuu miten lähtee lentoja ja on koneessa rahtitilaa, mutta tällä kertaa onnisti täysin.
Täysi 10 kiinalaiselle verkkokaupalle ja 10 DHL:lle ja ennen kaikkea DHL:n kaverille.
Itse tuotteet oli todella siististi pakattu, asiallisen näköiset ja toimivat jo toista vuotta eikä mitään vikaa!
Harmi, etten nyt ihan heti muista kaupan nimeä.
Niin, että on niitä hyviäkin nettikauppoja - ja ERINOMAISIA!
TÄYSI 10+ KIINALAISNETTIKAUPALLE!
:)
3
915
Vastaukset
- taas kkerra
eiköhän rahti DHL maksa jo enemmän ku toi hinta :-)
- niin paljon
N. 50 € (35-wattiset) ja N. 70 € (50-wattiset) veloitettiin mun tililtä. Siis kaksi eri tilausta ja kumpikin tuli nopeasti.
- Nimi
Niettä et muistanu sitte sen firman nimeä ! Olisko se ollu "Hui-Jaan-Sua". Sieltä mä aina ostan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422234- 251813
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271445- 1091274
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151259- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846