Mä aikakin

lähden Turkkiin

jakamaan turkkiani, syy: en viitsi ottamaamaan viereeni miestä, joka on käynyt saunassa viimeksi 2-3 viikoa sitten, teräsmies, jolla on housut ruosteessa ja haisee urealle. Kuka helvetti edes näitä örilöitö huolii edes maaseudulla viereen. Oletteko törmänneet näihin "herrasmiehiin" ja mitä kokemuksia teillä on, neidit => vanhatpiiat ?

7

292

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näistä ei ole mihinkään

      nämä juntit eivät saa minua syttymään mihinkään, olkoon eroja vaikka kuinka paljon, euroista en välitä, maksan niillä vaikka kerjäläisille hyvät tilit, jos saan kunnon "vastinetta", ilo on molemin ja nautimme me molemmat !

      • on Turkissa

        yleensä olen saanut "ylläpidon" aamuun saakka noin 100 €:lla, ei minusta ole kallista, mitähän miehet joutuvat maksamaan samasta palvelusta....olenko maksanut liikaa ?


      • hintaista
        on Turkissa kirjoitti:

        yleensä olen saanut "ylläpidon" aamuun saakka noin 100 €:lla, ei minusta ole kallista, mitähän miehet joutuvat maksamaan samasta palvelusta....olenko maksanut liikaa ?

        minulta menee yleensä 120 -130 ekua yöltä, vaadin myös peräaukkon, että siitä tulee lisähintaa ?


      • Kyllä määkin kerran turk
        on Turkissa kirjoitti:

        yleensä olen saanut "ylläpidon" aamuun saakka noin 100 €:lla, ei minusta ole kallista, mitähän miehet joutuvat maksamaan samasta palvelusta....olenko maksanut liikaa ?

        Oletko siis oikeesti maksanut?? Nyt tyhmä nainen kysyy...mitä "ylläpito" pitää sisällään. Mä en ole vielä koskaan maksanut...valehtelen, kerran kävimme jossain apartementoksessa ja silloin maksoin oman osuuteni.


      • mitä tarkoitat
        hintaista kirjoitti:

        minulta menee yleensä 120 -130 ekua yöltä, vaadin myös peräaukkon, että siitä tulee lisähintaa ?

        joudut vaatimaan peräaukkoon? tää oli kyl nyt provo. ja maksamaan viel? mis te oikeen olette olleet, tasmaniassa?


    • Tyhmyydestä sakotetaan

      No olisi aikoinaan kannattanut vähän käydä kouluja ja hankkia kunnon ammatti. Sitten olisi päässyt vähän parempiin piireihin, eikä olisi täytynyt pyöriä jossain peseytymättömien junttiamismiesten porukoissa. Vähän koulutetummissa piireissä miehet pitävät huolen sekä hygieniastaan että naisistaan, sekä ovat kiinnostuneita muustakin kuin panemisesta, formuloista ja kaljasta. Eivätpä ne amisnaisetkaan kovin hehkeitä näkyjä yleensä ole, sivistyksestä puhumattakaan.

      Mikäs siinä. Tee ihan kuten itse haluat. Jos joku työtön turkkilainen rantapoika tai baarimikko vie sinut ekstaasiin, niin mene ihmeessä sinne. Jokainen tekee elämällään ihan mitä itse haluaa.

    • tee niin

      toivottavasti sinua ei tarvitse odottaa takaisin??? Loistavaa, että joku sentään ymmärtää olla palaamatta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      272
      2687
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      208
      1728
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1454
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1201
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1071
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      43
      913
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      70
      800
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      730
    Aihe