Mä aikakin

lähden Turkkiin

jakamaan turkkiani, syy: en viitsi ottamaamaan viereeni miestä, joka on käynyt saunassa viimeksi 2-3 viikoa sitten, teräsmies, jolla on housut ruosteessa ja haisee urealle. Kuka helvetti edes näitä örilöitö huolii edes maaseudulla viereen. Oletteko törmänneet näihin "herrasmiehiin" ja mitä kokemuksia teillä on, neidit => vanhatpiiat ?

7

361

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näistä ei ole mihinkään

nämä juntit eivät saa minua syttymään mihinkään, olkoon eroja vaikka kuinka paljon, euroista en välitä, maksan niillä vaikka kerjäläisille hyvät tilit, jos saan kunnon "vastinetta", ilo on molemin ja nautimme me molemmat !

• on Turkissa

yleensä olen saanut "ylläpidon" aamuun saakka noin 100 €:lla, ei minusta ole kallista, mitähän miehet joutuvat maksamaan samasta palvelusta....olenko maksanut liikaa ?

• hintaista
        on Turkissa kirjoitti:

yleensä olen saanut "ylläpidon" aamuun saakka noin 100 €:lla, ei minusta ole kallista, mitähän miehet joutuvat maksamaan samasta palvelusta....olenko maksanut liikaa ?

minulta menee yleensä 120 -130 ekua yöltä, vaadin myös peräaukkon, että siitä tulee lisähintaa ?

• Kyllä määkin kerran turk
        on Turkissa kirjoitti:

Oletko siis oikeesti maksanut?? Nyt tyhmä nainen kysyy...mitä "ylläpito" pitää sisällään. Mä en ole vielä koskaan maksanut...valehtelen, kerran kävimme jossain apartementoksessa ja silloin maksoin oman osuuteni.

• mitä tarkoitat
        hintaista kirjoitti:

minulta menee yleensä 120 -130 ekua yöltä, vaadin myös peräaukkon, että siitä tulee lisähintaa ?

joudut vaatimaan peräaukkoon? tää oli kyl nyt provo. ja maksamaan viel? mis te oikeen olette olleet, tasmaniassa?

• Tyhmyydestä sakotetaan

No olisi aikoinaan kannattanut vähän käydä kouluja ja hankkia kunnon ammatti. Sitten olisi päässyt vähän parempiin piireihin, eikä olisi täytynyt pyöriä jossain peseytymättömien junttiamismiesten porukoissa. Vähän koulutetummissa piireissä miehet pitävät huolen sekä hygieniastaan että naisistaan, sekä ovat kiinnostuneita muustakin kuin panemisesta, formuloista ja kaljasta. Eivätpä ne amisnaisetkaan kovin hehkeitä näkyjä yleensä ole, sivistyksestä puhumattakaan.

Mikäs siinä. Tee ihan kuten itse haluat. Jos joku työtön turkkilainen rantapoika tai baarimikko vie sinut ekstaasiin, niin mene ihmeessä sinne. Jokainen tekee elämällään ihan mitä itse haluaa.

• tee niin

toivottavasti sinua ei tarvitse odottaa takaisin??? Loistavaa, että joku sentään ymmärtää olla palaamatta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      94
      7253
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      357
      6328
    3. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      58
      3683
    4. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      3409
    5. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      192
      1911
    6. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      17
      1618
    7. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      18
      1346
    8. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      60
      1343
    9. Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!

Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv
      Tv-sarjat
      1
      1240
    10. Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."

Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m
      Tv-sarjat
      1
      1227
    Aihe