Onpa taas.... viikko sitten kaveri kävi ostamassa sapuskaa yöllä kajaanin axun pizza kebabista nii siinä oli myyjänä pullukka, keski-ikäinen ulkomaalainen, no se siinä iski teini tyttöille silmää ja ainahi yhesta salaa kuvia otti. Yksi pervo taas lisää.
AXU
silminnäkijä
5
4364
Vastaukset
- käytte
siellä ostamassa ruokaa, minä en ole käynyt siinä puljussa ikinä, enkä käy tulevaisuudessakaan
- Anonyymi
2024 tänää käyty. Mukava myyjä ja anto meille viidelle ilmaset limut ku kaveri kävi lervaa pihalla. Hyvät hinnat myös
- Anonyymi
Saitte limut kun kaveri otti huulihölkkää myyjältä? No sentään jotain.
- Anonyymi
''lervaa pihalla''...?????????????
- Anonyymi
Lervata tarkoittaa oksentamista. Alun perin tarkoittanut että märkään routaiseen maastoon räjäytettyä kuoppaa, jolloin alla olevasta sulasta maasta tulee vettä pinnalle, kuoppa on sellaista velliä.
Jompaa kumpaa oli tekemässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794