Onpa taas.... viikko sitten kaveri kävi ostamassa sapuskaa yöllä kajaanin axun pizza kebabista nii siinä oli myyjänä pullukka, keski-ikäinen ulkomaalainen, no se siinä iski teini tyttöille silmää ja ainahi yhesta salaa kuvia otti. Yksi pervo taas lisää.
AXU
silminnäkijä
5
4403
Vastaukset
- käytte
siellä ostamassa ruokaa, minä en ole käynyt siinä puljussa ikinä, enkä käy tulevaisuudessakaan
- Anonyymi
2024 tänää käyty. Mukava myyjä ja anto meille viidelle ilmaset limut ku kaveri kävi lervaa pihalla. Hyvät hinnat myös
- Anonyymi
Saitte limut kun kaveri otti huulihölkkää myyjältä? No sentään jotain.
- Anonyymi
''lervaa pihalla''...?????????????
- Anonyymi
Lervata tarkoittaa oksentamista. Alun perin tarkoittanut että märkään routaiseen maastoon räjäytettyä kuoppaa, jolloin alla olevasta sulasta maasta tulee vettä pinnalle, kuoppa on sellaista velliä.
Jompaa kumpaa oli tekemässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618