Asiallista riistakameraa

Löytyyköhän

Haluaisiko joku suositella edullista ja laadukasta riistakameraa? Hintaluokka noin 200 egeä. Ja jos joku voisi kertoa miten välttää pahimmat sudenkuopat kameran ominaisuuksien osalta.

Kiitoksia kovasti jo etukäteen!

11

1435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laadukasta

      ei sellaista ole olemassakaan.

      Katsohan kameralehdistä, millä ne riistakuvat on otettu.

      Alkuun pääset jo järkkärirungolla ja kiinteäpolttovälisellä 300mm/f4 telellä.

      • Heikkin

        Et taida tietää mitä riistakameralla tarkoitetaan


      • Ohikka

        Lol, asialla lienee joku Canonisti :D


    • riistis

      'riistakamerat' löytyi useita suomalaisia toimittajia ja tosiaan hämmästyttävä määrä merkkejä&malleja. Olisko niin että näissäkin laatu maksaa. Täytyypä alkaa perehtyyn myös tuohon kuvausmuotoon.

      • ristiriita,

        kun puhut edullisesta mutta laatua pitäisi kuitenkin saada. 300 ekeen saat sellasen Moultrien kameran jolla jo tulee juttuun.


    • Sellaine
      • Löytyy

      • Scout Guard

      • Löytyyköhän
        Scout Guard kirjoitti:

        Omistan kyseisen Scout Guard riistakameran talvella ja olen ollut tyytyväinen hankintaani.

        Onko tuo Scout Guarg vesitiivis ja kestävänoloinen paketti? Siis onko sulla just tuo Erätukun malli?


      • Löytyyköhän

        Onko sulla StealthCamista omakohtaisia kokemuksia tai oletko kuullut omistajien kommentteja?

        Ei taida olla kuin nuo kaksi vaihtoehtoa mulla; toi sun Stealth tai toi alempana mainittu ScoutCuard. Siis edullisia vaihtoehtoja.


      • eräk
        Löytyyköhän kirjoitti:

        Onko tuo Scout Guarg vesitiivis ja kestävänoloinen paketti? Siis onko sulla just tuo Erätukun malli?

        On vesitiivis. Nyt on uudessa mallissa myös toiminto että kuvat voi katsoa paikan päällä, suosittelen. http://www.eranetti.fi/index.php?act=viewProd&productId=76


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe