Onko kellään havaintoja onko Muppet karaoke vielä pystyssä ?
Sijaisee yläpuolen ostoskadulla. Käymisen arvoinen paikka. Hyviä laulajia ympäri eurooppaa ja joku suomalainenkin käy aina välillä laulamassa volgan tai moskovan valot, näin viime syyskuussa.
Joku kyseli hotelli Zdravetsistä. Aivan hyväpaikka. Sijaitsee hyvällä paikalla ja henkilökunta aivan mahtava.
Olisko kellään kommenttia hotelli Tsarevetsista muuta kuin että se on vaatimaton. Koska sijainti on hyvä, iltapaikat lähellä. ?
Muppet Karaoke
8
798
Vastaukset
- C
Kyllä oli ainakin viime kesänä ja en näe mitään syytä miksi ei nyt olisi. Nettisivutkin on pystyssä ja kaikkea.
- xxxxx
kävelleeni nimenomaan sitä ostoskatua pitkin joskus viime viikoll. Kadull seisoi kuten aina valtava tyttöjengi värväämässä kundeja eri ravintoloihin ja baareihin. Eräs niist sysäsi kouraani flaban, joss luki jotain juuri Muppetist. En paperiin huomiota kiinnittäny, vaan rutistin ja viskasin sen roskikseen. Voin kuitenkin piipahtaa siell ja ilmoittaa jopa huomenna, jos sua kiinnostaa.
- Turisti2009
xxxxx kirjoitti:
kävelleeni nimenomaan sitä ostoskatua pitkin joskus viime viikoll. Kadull seisoi kuten aina valtava tyttöjengi värväämässä kundeja eri ravintoloihin ja baareihin. Eräs niist sysäsi kouraani flaban, joss luki jotain juuri Muppetist. En paperiin huomiota kiinnittäny, vaan rutistin ja viskasin sen roskikseen. Voin kuitenkin piipahtaa siell ja ilmoittaa jopa huomenna, jos sua kiinnostaa.
Muppetti jyrää edelleen :)
- never ever bulgariaan
Todellakin Muppet edelleen voimissaan!5m:n välein kaduilla flaiereiden jakajia.Todella kävivät hermoon!!!Tulimme siis 12.7 takaisin suomeen.
- !
jeb, ja tosiaa, suomikaraoke-iltojaki vietetää vielä ;)
- jastu
Kenelläkään tietoa minä päivänä kyseinen ilta mahtaa olla?
- fgttg
jastu kirjoitti:
Kenelläkään tietoa minä päivänä kyseinen ilta mahtaa olla?
hmmh, kun me oltiin ni oli perjantai-iltana.
- te
hama - hama - hakki.... kiipes langalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904