Reipas vuosi sitten hain töitä hoitovapaan jälkeen ja pääsin useampaan haastatteluun ja sain sitten vakipaikankin kepeästi. Nyt olen haeskellut saman tyyppisiä töitä ja yhden yhtäkään haastattelukutsua edes ei ole tullut. Pöh. Onko tilanne tosiaan näin paljon huonompi, vai onko markkina-arvoni vuodessa romahtanut..
Tradenomin työllistyminen?
2
754
Vastaukset
- ylikoulutus + inflaatio
Päinvastoin, kun sinulla nyt on työkokemusta ja työnantajan suositus, niin se on yksi plussa.
Tradenomeja tosin koulutetaan Suomessa niin kauheasti, että hakijamäärät ovat kyllä korkeat ja lama lisää sen, että mukana on myös nämä pätevämmät tapaukset, jotka ovat joutuneet kortistoon.
Nyt olisi hyvä olla niitä suhteita.
Markkina-arvosi alkaa laskea siinä vaiheessa, jos olet ihan toimetonna, etkä tee mitään. Siitä ei pidetä, että ollaan sohvaperunana ja nostetaan tukia.
Soita työnantajalle suoraan. Niitä hakemuksia tulee kuitenki ihan kamalasti. - tyttövainolen
Eiköhän tämä aika nyt ole vähän huono aika hakea töitä kun paljon irtisanotaan ja lomautetaan. Eihän nyt työpaikkoja ole edes paljon tarjollakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623