Yul Brynner

Marocker

Oliko mies ollut aina kalju vai oliko muuten vaan tapana ajella kaljuksi pää vai mitenkä?

9

1225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin muistelen

      Eikös sillä ollut syöpä, sinähän tulee kaljuksi.

    • zappp

      ajoi päänsä elokuvan The King and I roolia varten, mutta piti kaljun ja teki siitä tavaramerkkinsä.

      • Marocker

        Joo, kiitoksia vastauksista.


      • Kertoo historia
        Marocker kirjoitti:

        Joo, kiitoksia vastauksista.

        Filmatessan 10 käskyä, faaraon rooli vaati kaljuutta. Tukka pois, mutta kauhistus. Sen jälkeen se ei kasvanutkaan.
        Hän on lähtöjään mongoliasta. Ei mustolainen kuten he väittävät keskustelussaan.

        On myös mystinen sairaus jonka syytä ei tiedetä, siinä naisetkin tulee kaljuksi.
        Kuten Lilli Suomalainen ja eräs tuttuni asuessaan Afrikassa.


      • etceteraa

        Etceteraa etceteraa, etceteraa!


    • Bideekin

      Gilette oli syynä

    • Muuvie

      Joo, Brunner kuoli keuhkosyöpään, mutta vasta 80-luvulla.
      Eli tuskin oli syynä tähän hänen kaljuuteensa.
      Siitä tosin ei ole varmuutta, miksi oli kalju, mutta olen käsittänyt että on ollut ainakin osittain luonnostaan sitä ja luultavasti ajellut sitten loputkin pois. Mut tyylikäs kylläkin oli, eli ei se kaljuus ainakaan automaattisesti rumenna.
      Hänestä muuten, hän oli tällainen "sekasikiö". Eli löytyi kyllä lähisuvusta varmaan aikalailla kaikki yleisimmät geenit mitä kenestäkään voi löytyä.
      Mm. mustalaisuutta, intiaania, saksalaista jne. Käsittääkseni kaikki hänen lähisuvustaan olivat molemmin puolin isovanhempia myöden jokainen eri kansanryhmää.
      Willem Dafoe on nykypäivän näyttelijöistä vähän samaa luokkaa. Tosin en tiedä, onko hänen lähisuvussaan mitään tummaihoista perimää..

      • zappp1

        Oli kaljuuntumassa jo tuon The King and I:n aikoihin, ja sanoivat, etteivät halua kaljuuntuvaa kuningasta tuotantoonsa. Pistivät Brynnerin sheivaamaan päänsä, minkä hän tekikin vastentahtoisesti. Lopulta klani olikin oikein toimiva hänellä, ja hän pitikin päänsä siinä kuosissa lopun elämäänsä. Brynner taisi olla jonkinlainen käänteentekijä kaljuuntumisen suhteen. Hänen jälkeensä myös kaljuja pidettiin terveen maskuliinisina, kun ennen hänen klaniaan kaikki historian sankarit kuvattiin tuuheatukkaisina, koska se kuvasti terveyttä ja elinvoimaa, jotka olivat olennaisia asioita maskuliinisella miehellä.

        Brynner oli tupakkamiehiä ja kuoli keuhkosyöpään vuonna -85. hän lopulta katui tupakointiaan ja jätti terveisensä haudan takaa:
        https://www.youtube.com/watch?v=JNjunlWUJJI


    • Ester_Ulster

      Naisten voihkinnan tähden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      254
      681
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe