Yul Brynner

Marocker

Oliko mies ollut aina kalju vai oliko muuten vaan tapana ajella kaljuksi pää vai mitenkä?

9

1208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin muistelen

Eikös sillä ollut syöpä, sinähän tulee kaljuksi.

• zappp

ajoi päänsä elokuvan The King and I roolia varten, mutta piti kaljun ja teki siitä tavaramerkkinsä.

• Marocker

Joo, kiitoksia vastauksista.

• Kertoo historia
        Marocker kirjoitti:

Joo, kiitoksia vastauksista.

Filmatessan 10 käskyä, faaraon rooli vaati kaljuutta. Tukka pois, mutta kauhistus. Sen jälkeen se ei kasvanutkaan.
        Hän on lähtöjään mongoliasta. Ei mustolainen kuten he väittävät keskustelussaan.

On myös mystinen sairaus jonka syytä ei tiedetä, siinä naisetkin tulee kaljuksi.
        Kuten Lilli Suomalainen ja eräs tuttuni asuessaan Afrikassa.

• etceteraa

Etceteraa etceteraa, etceteraa!

• Bideekin

Gilette oli syynä

• Muuvie

Joo, Brunner kuoli keuhkosyöpään, mutta vasta 80-luvulla.
      Eli tuskin oli syynä tähän hänen kaljuuteensa.
      Siitä tosin ei ole varmuutta, miksi oli kalju, mutta olen käsittänyt että on ollut ainakin osittain luonnostaan sitä ja luultavasti ajellut sitten loputkin pois. Mut tyylikäs kylläkin oli, eli ei se kaljuus ainakaan automaattisesti rumenna.
      Hänestä muuten, hän oli tällainen "sekasikiö". Eli löytyi kyllä lähisuvusta varmaan aikalailla kaikki yleisimmät geenit mitä kenestäkään voi löytyä.
      Mm. mustalaisuutta, intiaania, saksalaista jne. Käsittääkseni kaikki hänen lähisuvustaan olivat molemmin puolin isovanhempia myöden jokainen eri kansanryhmää.
      Willem Dafoe on nykypäivän näyttelijöistä vähän samaa luokkaa. Tosin en tiedä, onko hänen lähisuvussaan mitään tummaihoista perimää..

• zappp1

Oli kaljuuntumassa jo tuon The King and I:n aikoihin, ja sanoivat, etteivät halua kaljuuntuvaa kuningasta tuotantoonsa. Pistivät Brynnerin sheivaamaan päänsä, minkä hän tekikin vastentahtoisesti. Lopulta klani olikin oikein toimiva hänellä, ja hän pitikin päänsä siinä kuosissa lopun elämäänsä. Brynner taisi olla jonkinlainen käänteentekijä kaljuuntumisen suhteen. Hänen jälkeensä myös kaljuja pidettiin terveen maskuliinisina, kun ennen hänen klaniaan kaikki historian sankarit kuvattiin tuuheatukkaisina, koska se kuvasti terveyttä ja elinvoimaa, jotka olivat olennaisia asioita maskuliinisella miehellä.

Brynner oli tupakkamiehiä ja kuoli keuhkosyöpään vuonna -85. hän lopulta katui tupakointiaan ja jätti terveisensä haudan takaa:
        https://www.youtube.com/watch?v=JNjunlWUJJI

• Ester_Ulster

Naisten voihkinnan tähden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      188
      2260
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2089
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      316
      1836
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1597
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      82
      1468
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1111
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      996
    Aihe