että kuuntelin ja katselin, kun Kari Hokkanen kertoi ääneen TV:ssä minun ajatukseni!
Tuntui hyvältä, iloitsin jokaisesta sanasta, minkä hän sanoi!
Viisas, älykäs, hyvä mies!
Jälkiviisaat
7
302
Vastaukset
- kun...
Alvar Aallon kauniit rakennukset oli kuvattu vinossa kuvakulmassa, ilman että yhtään oikeata olisi otettu, alkoi tuntua niin tarkoitushakuisesti mollaavalta, ettei voinut
olla motiivia pohtimatta.
Mutta kuten K.H. sanoi, ei kannata suuttua.
Monenlaista tyyppiä irrallaan, mitäpä niistä.näitä jälkiviisaita enkä siis tiedä,mitä K.H.sanoi.
Mutta eivätkö ne olleetkaan K.H:n ajatuksia,vaan sinun.
Olisinko väärässä,jos en olisikaan samaa mieltä K.H:n ja sinun kanssasi.
Tärkeä olikin tämä aloituksesi;ilmaisit,että olet iloinen.No,miksi minä en sitten ole yhtä iloinen.
Etkö enää noudata sanomaasi;antaa kaikkien kukkien kukkia.
Edelleen sanotte K.H:n kanssa,monenlaista on irrallaan,no,minäkin harvinaisen irrallaan.Pitäisikö "irrallaan" olevat eristää jonnekin.
Ja mikä on "oikea" kuvakulma meistä ihmisistä.
Muistelen,että olet myös sanonut,että pitäisi harkita,mitä tänne kirjoittaa.Tulee mieleen sanonta:
Älkää tehkö niinkuin minä teen,vaan niinkuin minä opetan.- Sanoi,
susmorsian kirjoitti:
näitä jälkiviisaita enkä siis tiedä,mitä K.H.sanoi.
Mutta eivätkö ne olleetkaan K.H:n ajatuksia,vaan sinun.
Olisinko väärässä,jos en olisikaan samaa mieltä K.H:n ja sinun kanssasi.
Tärkeä olikin tämä aloituksesi;ilmaisit,että olet iloinen.No,miksi minä en sitten ole yhtä iloinen.
Etkö enää noudata sanomaasi;antaa kaikkien kukkien kukkia.
Edelleen sanotte K.H:n kanssa,monenlaista on irrallaan,no,minäkin harvinaisen irrallaan.Pitäisikö "irrallaan" olevat eristää jonnekin.
Ja mikä on "oikea" kuvakulma meistä ihmisistä.
Muistelen,että olet myös sanonut,että pitäisi harkita,mitä tänne kirjoittaa.Tulee mieleen sanonta:
Älkää tehkö niinkuin minä teen,vaan niinkuin minä opetan.että jos kaikki tahallaan vääristellään rumaksi, kirkko kuvataan vinossa ja kaukaa,
(Alvar Aallon kaunis taideteos,)
jolloin se menettää kokonaan itsensä, oman viehätysvoimansa ja lumonsa...
En jaksa...
Ellet nähnyt, turhaa. Sanoi, kirjoitti:
että jos kaikki tahallaan vääristellään rumaksi, kirkko kuvataan vinossa ja kaukaa,
(Alvar Aallon kaunis taideteos,)
jolloin se menettää kokonaan itsensä, oman viehätysvoimansa ja lumonsa...
En jaksa...
Ellet nähnyt, turhaa.elämään,mikä on näkemisen totuus.Emme me kukaan näe mitään samalla tavalla.Siis näkemisenkään totuutta ei ole.
Jokainen näkee maiseman,ihmisen,eri tavalla,omalla tavallaan.On vain siis oma totuutensa.
Sinä pakenet edelleen elämää "raivoisaa" totuutta,milloin uskallat katsoa sitä silmiin.
Uuno Kailas
Elämän ylistys
Näytä minulle kasvosi läheltä, Elämä.
Suo minun palvoa niitä silmilläni.
Katso,olen rakastava niitä,
vaikka ne olisivat rumat.
Ruoki minua henkesi tulella,Elämä.
Astu suuni kautta ja sieraimistani sisään.
Sillä se ihminen,jota ei väkevä tulvasi
tempaa mukannsa matkalle
ikuiseen mereen,
hän on vain seisovaa vettä
ja mätänee.
Opeta minua,Elämä,
että minä osaisin avata sydämeni sinulle,
kun sinä palavassa pensaassa puhut.
Sillä sinun äänesi on sydänten kuolema ja elämä.
Ei ole sääli sitä sydäntä,
jonka sinä ristiinnaulitset omin käsin
tahi joka musertuu rautaisen anturasi alle:
sillä sen sydämen mitta on täysi.
Voi sitä sydäntä,
tuhannesti: voi sitä sydäntä,
joka ei koskaan maistanut sinua,Elämä,
Jumalan matojen ihana ruoka.
menettivät mielenkiintonsa, kun Claes Anderson ja Ritva Santavuori jäivät pois.
En ole jälkeen paljoa viitsinyt katsoa.- Santavuorella
puhuessaan Obaman isoäidistä, potkut tuli ja moni laittaa nimeen a:n paikalle o.
- Katson joka ohjelman
Santavuorella kirjoitti:
puhuessaan Obaman isoäidistä, potkut tuli ja moni laittaa nimeen a:n paikalle o.
Minusta 'jälkiviisaat' on ylen parasta antia. Nykyiset raadin jäsenet ovat viisaita ja hoksaavia. Heitä on ilo kuunnella. Voi vaikka viisaus vähän tarttuakin, ainakin jälkeenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592