kunnostettu ja uusia osia hankittu. Vielä kokoonpantavaa mutta ajan ja tilan puutteessa haluaisin luopua tästä.
2 nastarengastakin on, sivu-ja takalaukut, polvisuojat.
Erinomainen maalipinta, vaunun runko teräsraepuhallettu ja maalattu.
Pyörä on Liedossa, puhelin 0400-817827
MZ ETZ 250 1984 + sivuvaunu
5
927
Vastaukset
- oldmotor
Millaista hintaa tuolle projektille olet ajatellu? vastaa vaikka
[email protected]- MZ
Olen nyt Baijerissa, laita sms niin saan numerosi. Hinta ei kaiketi ole hirveä mutta keskustelu ja näkeminen kannattaa varmasti.
- MZajaja
Itsellä myös -85 etz ja vaunu olis vaihtelua. mitä öljyä oot muuten moottorissa käyttäny?
- mz
enpä taida myydä pelkkää vaunua. Soolopyörään kun virittelet kiinnikkeet niin on moneksi illaksi puuhaa. Enpä suosittele. Moottoriin voipi laittaa monenlaiset margariinit. Katso käyttölämpötilasuositusta ja lämpömittaria ja vältä näitäkin kalliita synteettisiä mp-öljyjä. Halvimalla useimmiten pärjää kun kohtuuvälimatkoin vaihtaa.
- ex-mz-omistaja
lähti eilen uudelle onnelliselle omistajalle !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805