Huoltonäytön nollaus?

Vectra C

Kertokaapa saako vm. 2004 vectrasta nollattua jollain konstilla sen huoltonäytön? Öljyt on vaihdettu, mutta vaihtaja ei huomannut kuitata näyttöä. En jaksaisi viedä uudelleen autoa sinne, joten jos jollain on konsti näytön nollaamiseen niin jakakaa tietoa.

6

7089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • c52007

joudut auton viemään,kun et enää jaksa uudestaan viedä?

• vectra c

Kiitos hienosta viestistäsi. Tuosta oli perkeleesti hyötyä.

Kyllä Ooppeli sentään ihan ajamalla liikkuu, mutta ei nyt satu olemaan ihan tuossa naapurissa se huoltoliike. Olisi vaan vähän kätevämpää kuitata se itse tuossa pihassa saatika varata huoltoliikkestä aika ajaa sinne..

• tälleen

sammuta auto ja sytytysvirta,paina trippimittarin nollausnappi pohjaan ja pidä siellä,ja laita virrat päälle niin näyttöön tulee pelkkiä viivoja ja sitte pitäs hävitä.Toimii ainakin astrassa.

• vaan

jarrupoljin pohjaan,trippinappi pohjaan ja käännät virrat päälle niin nollaantuu huoltovalo.

• niinnn

kuten ylhäällä mainitaan mutta pidä em. painettuna kunnes siinä näytössä näkyy muutos, vuosimallista riippuen erilainen jakoavain ym mutta muistaakseni kaikkiin ilmestyy uusi huoltoväli esim 30000km kun nollaus onnistui,

• vinkeistä
        niinnn kirjoitti:

kuten ylhäällä mainitaan mutta pidä em. painettuna kunnes siinä näytössä näkyy muutos, vuosimallista riippuen erilainen jakoavain ym mutta muistaakseni kaikkiin ilmestyy uusi huoltoväli esim 30000km kun nollaus onnistui,

Huoltonäyttö on nyt nollattu. Onnistui tosiaan niin, että jaru pohjaan, trippinappi pohjaan ja sitten virrat päälle. Itse asiassa piti vääntää käyntiin asti, niin sitten huoltonäyttö kuittantui.

Kiitoksia asiantuntijoille tiedosta, säästyin isommalta vaivalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2824
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2097
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      56
      2012
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1776
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1541
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      84
      1268
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      200
      1041
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    Aihe