Olen saanut 12'' deuzer subin ja etsin sille sopivaa vahvistinta. Voisiko joku kertoa sopivia vahvareita ja laittaa linkkejä.
mikä vahvistin
11
1544
Vastaukset
- mikkiki
Paljonko on rahaa käytettävissä?
- aaaaaaaa
100€ saa mennä vähän yli ja ali
- Makke-R
aaaaaaaa kirjoitti:
kannattaa katsella käytettyjä vahvistimia, voipi löytyä rahalle vastinetta.
Uutta en tuohon hintaan kehtaa suositella :( - -jediritari-
aaaaaaaa kirjoitti:
- Jatkuva tehonkesto on 100w/rms
- Herkkyys 88dB
- Puhekela 4 ohmia
Puolitoista vuotta siedin tuota kapistusta, enää en.
Aika hankala on löytää näille halppiksille sopivaa kotelo kokoa. Laitoin vähän aikaa sitten subin "kaveri kiertoon" tarpeettomana...
Ps.
Kotelona mulla oli noin 90ltr refleksi 33cm/4" röörillä. Soi ihan hyvin sattumalta vetäistyllä putkella. Tosin matalilla (noin alle 50Hz ) pohjasi helposti :(
On ollut myös suljetussa kotelossa. Testikotelona noin 35ltr, soi hyvin vaimeasti.
Myös25- ja 18 litraisissa suljetuissa koteloissa soi huonosti kun testailin taannoin.
-Jos kotelosi on vielä levyinä, niin tee mainitsemiani isompi suljettu boksi koekäyttöön ;) - arthee
-jediritari- kirjoitti:
- Jatkuva tehonkesto on 100w/rms
- Herkkyys 88dB
- Puhekela 4 ohmia
Puolitoista vuotta siedin tuota kapistusta, enää en.
Aika hankala on löytää näille halppiksille sopivaa kotelo kokoa. Laitoin vähän aikaa sitten subin "kaveri kiertoon" tarpeettomana...
Ps.
Kotelona mulla oli noin 90ltr refleksi 33cm/4" röörillä. Soi ihan hyvin sattumalta vetäistyllä putkella. Tosin matalilla (noin alle 50Hz ) pohjasi helposti :(
On ollut myös suljetussa kotelossa. Testikotelona noin 35ltr, soi hyvin vaimeasti.
Myös25- ja 18 litraisissa suljetuissa koteloissa soi huonosti kun testailin taannoin.
-Jos kotelosi on vielä levyinä, niin tee mainitsemiani isompi suljettu boksi koekäyttöön ;)tuolla honkkarin sivuilla lukee ainakin että 12" deuzeri kestäs 500W jatkuvaa tehoa?? ja on siellä nyt toinenkin hifimerkki "boss" kuinkas luotettava tuo olisi eikä hintakaan kovin hirveä ole 55e/10" ja 12"/65e kertokaas vähän mielipiteitä
- -jediritari-
arthee kirjoitti:
tuolla honkkarin sivuilla lukee ainakin että 12" deuzeri kestäs 500W jatkuvaa tehoa?? ja on siellä nyt toinenkin hifimerkki "boss" kuinkas luotettava tuo olisi eikä hintakaan kovin hirveä ole 55e/10" ja 12"/65e kertokaas vähän mielipiteitä
Tuossa joku kuukausi sitten tuli tuo honkkarin mainos lehtinen, jossa oli kaiuttimet ja subat. Jostain syystä kaikkien kajarien rms tehot oli samat ja tuotetiedotkin rajusti sekaisin. Eipä antanut kovin hyvää kuvaa asiakkaita kohtaan, kun ei ilmeisestikään välitetä mitä myyvään...
12" deuzerille on ilmoitettu (pakkauksessa) 100w/rms ja 1200w/max.
Boss audiota en tunne. Liekö samaa Aasian massakamaa kuin deuzerikin..? - arthee
-jediritari- kirjoitti:
Tuossa joku kuukausi sitten tuli tuo honkkarin mainos lehtinen, jossa oli kaiuttimet ja subat. Jostain syystä kaikkien kajarien rms tehot oli samat ja tuotetiedotkin rajusti sekaisin. Eipä antanut kovin hyvää kuvaa asiakkaita kohtaan, kun ei ilmeisestikään välitetä mitä myyvään...
12" deuzerille on ilmoitettu (pakkauksessa) 100w/rms ja 1200w/max.
Boss audiota en tunne. Liekö samaa Aasian massakamaa kuin deuzerikin..?lukee omilla kotisivuilla että ameriikasta tulis mutta en sitten tiedä kun niistäkin netti sivuilla luvataan 500w jatkuvaa tehoo
- jha92
arthee kirjoitti:
lukee omilla kotisivuilla että ameriikasta tulis mutta en sitten tiedä kun niistäkin netti sivuilla luvataan 500w jatkuvaa tehoo
kiinassa tehty, suunniteltu jenkeissä
- just nii
jha92 kirjoitti:
bossi
niin on pioneeritkin :D kiinassa tehtyjä!
- mitsubishigalant
Itselläni on ollut 3v sitten samanlainen subbari, ja minulla oli 2kpl 4" aeroportteja kotelossa ja sitten oli toi sama subbari siinä kotelossa, ja minulla oli Denver CAP-4100 800W vahvistin kiinni siinä, suosittelen lämpimästi. ! ! !
Minulla on vielä videokin siitä, vaikka siitä on jo 3v :DD - mitsubishigalant
Linkki:
http://www.ltt24h.fi/tuote/autovahvistin-denver-800w-cap-4100-/5706751006975/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172393
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164732Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684