Olen saanut 12'' deuzer subin ja etsin sille sopivaa vahvistinta. Voisiko joku kertoa sopivia vahvareita ja laittaa linkkejä.
mikä vahvistin
11
1690
Vastaukset
- mikkiki
Paljonko on rahaa käytettävissä?
- aaaaaaaa
100€ saa mennä vähän yli ja ali
- Makke-R
aaaaaaaa kirjoitti:
100€ saa mennä vähän yli ja ali
kannattaa katsella käytettyjä vahvistimia, voipi löytyä rahalle vastinetta.
Uutta en tuohon hintaan kehtaa suositella :( - -jediritari-
aaaaaaaa kirjoitti:
100€ saa mennä vähän yli ja ali
- Jatkuva tehonkesto on 100w/rms
- Herkkyys 88dB
- Puhekela 4 ohmia
Puolitoista vuotta siedin tuota kapistusta, enää en.
Aika hankala on löytää näille halppiksille sopivaa kotelo kokoa. Laitoin vähän aikaa sitten subin "kaveri kiertoon" tarpeettomana...
Ps.
Kotelona mulla oli noin 90ltr refleksi 33cm/4" röörillä. Soi ihan hyvin sattumalta vetäistyllä putkella. Tosin matalilla (noin alle 50Hz ) pohjasi helposti :(
On ollut myös suljetussa kotelossa. Testikotelona noin 35ltr, soi hyvin vaimeasti.
Myös25- ja 18 litraisissa suljetuissa koteloissa soi huonosti kun testailin taannoin.
-Jos kotelosi on vielä levyinä, niin tee mainitsemiani isompi suljettu boksi koekäyttöön ;) - arthee
-jediritari- kirjoitti:
- Jatkuva tehonkesto on 100w/rms
- Herkkyys 88dB
- Puhekela 4 ohmia
Puolitoista vuotta siedin tuota kapistusta, enää en.
Aika hankala on löytää näille halppiksille sopivaa kotelo kokoa. Laitoin vähän aikaa sitten subin "kaveri kiertoon" tarpeettomana...
Ps.
Kotelona mulla oli noin 90ltr refleksi 33cm/4" röörillä. Soi ihan hyvin sattumalta vetäistyllä putkella. Tosin matalilla (noin alle 50Hz ) pohjasi helposti :(
On ollut myös suljetussa kotelossa. Testikotelona noin 35ltr, soi hyvin vaimeasti.
Myös25- ja 18 litraisissa suljetuissa koteloissa soi huonosti kun testailin taannoin.
-Jos kotelosi on vielä levyinä, niin tee mainitsemiani isompi suljettu boksi koekäyttöön ;)tuolla honkkarin sivuilla lukee ainakin että 12" deuzeri kestäs 500W jatkuvaa tehoa?? ja on siellä nyt toinenkin hifimerkki "boss" kuinkas luotettava tuo olisi eikä hintakaan kovin hirveä ole 55e/10" ja 12"/65e kertokaas vähän mielipiteitä
- -jediritari-
arthee kirjoitti:
tuolla honkkarin sivuilla lukee ainakin että 12" deuzeri kestäs 500W jatkuvaa tehoa?? ja on siellä nyt toinenkin hifimerkki "boss" kuinkas luotettava tuo olisi eikä hintakaan kovin hirveä ole 55e/10" ja 12"/65e kertokaas vähän mielipiteitä
Tuossa joku kuukausi sitten tuli tuo honkkarin mainos lehtinen, jossa oli kaiuttimet ja subat. Jostain syystä kaikkien kajarien rms tehot oli samat ja tuotetiedotkin rajusti sekaisin. Eipä antanut kovin hyvää kuvaa asiakkaita kohtaan, kun ei ilmeisestikään välitetä mitä myyvään...
12" deuzerille on ilmoitettu (pakkauksessa) 100w/rms ja 1200w/max.
Boss audiota en tunne. Liekö samaa Aasian massakamaa kuin deuzerikin..? - arthee
-jediritari- kirjoitti:
Tuossa joku kuukausi sitten tuli tuo honkkarin mainos lehtinen, jossa oli kaiuttimet ja subat. Jostain syystä kaikkien kajarien rms tehot oli samat ja tuotetiedotkin rajusti sekaisin. Eipä antanut kovin hyvää kuvaa asiakkaita kohtaan, kun ei ilmeisestikään välitetä mitä myyvään...
12" deuzerille on ilmoitettu (pakkauksessa) 100w/rms ja 1200w/max.
Boss audiota en tunne. Liekö samaa Aasian massakamaa kuin deuzerikin..?lukee omilla kotisivuilla että ameriikasta tulis mutta en sitten tiedä kun niistäkin netti sivuilla luvataan 500w jatkuvaa tehoo
- jha92
arthee kirjoitti:
lukee omilla kotisivuilla että ameriikasta tulis mutta en sitten tiedä kun niistäkin netti sivuilla luvataan 500w jatkuvaa tehoo
kiinassa tehty, suunniteltu jenkeissä
- just nii
jha92 kirjoitti:
kiinassa tehty, suunniteltu jenkeissä
bossi
kiinassa tehty, suunniteltu jenkeissä
niin on pioneeritkin :D kiinassa tehtyjä!
- mitsubishigalant
Itselläni on ollut 3v sitten samanlainen subbari, ja minulla oli 2kpl 4" aeroportteja kotelossa ja sitten oli toi sama subbari siinä kotelossa, ja minulla oli Denver CAP-4100 800W vahvistin kiinni siinä, suosittelen lämpimästi. ! ! !
Minulla on vielä videokin siitä, vaikka siitä on jo 3v :DD - mitsubishigalant
Linkki:
http://www.ltt24h.fi/tuote/autovahvistin-denver-800w-cap-4100-/5706751006975/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483