Olen tehnyt pääosan kysely aineiston analysoinnista SPSS for Windows 16.0 -ohjelmalla ja huomasin, että voin ladata sen uudemman version kotikoneelle kolmeksi viikoksi. Ohjelman nimikin on muuttunut: nyt se on PASW Statistics 17.0. Saanko silti samoja ja oikeita tuloksia (käytän vain perustunnuslukuja, suoria jakaumia, khiin neliö -testiä ja korrelaatioanalyysiä), vaikka käytänkin uudempaa ohjelmaa? Olen jo tehnyt muutaman päivän tuolla uudella ohjelmalla ja en haluaisi tehdä kaikkea uudestaan yliopistolla sillä vanhemmalla ohjelmalla.
Anteeksi tyhmä kysymys.
NAlle
SPSS:n eri versiot
0
494
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275