Tyokaluakku.com

akuton

Onko kukaan erehtynyt tilaan video yms.akkuja kyseisestä nettifirmasta ?
Itte tilasin ja maksoin reilut 30€ toista kuukautta sitten.
Olen laitellut sähköpostia tällä REIMA LAAKSOSELLE mutta ei vastausta.
Ainoastaa automaattinen vastaus tilatessa.
Päällisin puolin firma näyttää luotettavalta;on Y-tunnukset
alv-tunnus tili suomalaiseen pankkiin,niin ja nimi REIMA LAAKSONEN ! Olkaa VAROVAISIA tämän firman kanssa.
http://www.tyokaluakku.com/index.php

32

3621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jamizel

      Itse odotan myös akkua kyseisestä firmasta. Vähän alle kuukausi mennyt tilauksesta enkä ole saanut vastausta sähköposteihini. En todellakaan suosittele kauppaa.

    • ottaa päähän

      Tilasin tosiaan akun pari viikkoa sitten, toimitusajaksi luvattiin tilausvahvistuksessa 1,5 viikkoa. lähetin aamulla sähköpostia mutta mitään ei ole kuulunut. Täytyy varmaan kohta lähettää uusi viesti ja uhata poliisilla. Jos sitten ei vielä mitään kuulu niin menen kyllä tekemään rikosilmoituksen.

      • mutta hitaasti

        Itse tilasin noin vuosi stten pari videokameran akkua tuolta. luvattu pulentoistaviikon toimitusaika ei pitänyt. Akut tuli kuukauden kuluttua tilauksesta.


      • naurava kulkuri....

        Taidat aika kova poika olla tekemään rikosilmoituksia? phua ha haa ha haa !!!!


    • akuton

      Ihme tapahtui. Akut tulivat postilaatikkoon 1,5kk odotuksen jälkeen.
      Mutta yhteenkään sähköpostiin tuo firma ei vastaa.
      En kyllä uskalla tilata toista kertaa tosta paikasta !

    • akkumies_02

      Kyllä mulla on ihan päinvastaiset kokemusket kaupasta. Tilasin kaksi akkua ja ne tuli postitse yllättävän nopeasti. En kysellyt verrkokaupasta mitään typerää, tein vain tilauksen ja odotin. Halpa ja hyvä kauppa kauppa sanon minä, mutta näköjään ihan kaikkien mielestä ei ollut hyvä kokemus. Voin suositella.

    • Van--

      Itsekin tilasin noin kuukausi sitten kaksi akkua firman akkukoneisiin ja toimitus kesti luvattua pidempään, eli noin kolme viikkoa, mutta olen ollut erittäin tyytyväinen hintoihin ja tuotteiden laatuun. Tilaan varmasti jatkossakin vaihtoakut ulkomailta.

      Jos et tarvitse siis akkuja tänään tai heti huomenna niin uskallan suositella omasta puolestani.

      • nenoli

        Ootko tilannut lisää akkuja ko. paikasta. Minun tilaamiani akkuja ei vaan kuulu.... eikä tiedusteluihin vastata...


      • rahassa
        nenoli kirjoitti:

        Ootko tilannut lisää akkuja ko. paikasta. Minun tilaamiani akkuja ei vaan kuulu.... eikä tiedusteluihin vastata...

        vaan


      • penttara
        nenoli kirjoitti:

        Ootko tilannut lisää akkuja ko. paikasta. Minun tilaamiani akkuja ei vaan kuulu.... eikä tiedusteluihin vastata...

        Ei passaa köyhän näin epävarmalla tavalla tomivalta yritykseltä tilata.


      • Huijauksen uhri
        nenoli kirjoitti:

        Ootko tilannut lisää akkuja ko. paikasta. Minun tilaamiani akkuja ei vaan kuulu.... eikä tiedusteluihin vastata...

        Tilasin akun kameraan 1,5 kk sitten. Ei vaan akkua näy eikä kuulu. Täysi huijarifirma Työkaluakku ja Reima Laaksonen. Yhteydenpito surkeaa ja ei voi kuin sanoa että Älkää vaan tilatko mitään. Poliisi asialle tili miehellä kuitenkin suomalaisessa pankissa.


    • <3

      Harmi, kun ei tullut aikaisemmin luettua tätä palstaa! Tilasin muutama viikko sitten laturin kameraani. Noh laitoin sähköpostia perään, että ehtiikö tiettyyn päivään mennessä tulemaan, kun tarvitset tuotetta. Sähköpostiin vastattiin kyllä nopeasti ja kerrottiin, että ehtii kyllä.. No vielä ei ole näkynyt ja kohta on liian myöhäistä, koska tarvitsen sen mokoman laturin tai jää lomakuvat ottamatta! :( Toivon nyt parasta, että se pian tulisi! Mutta en kyllä enää tilata heiltä, kun topimitusajat on ihan mitä sattuu.. Tarvitsee ilmeisesti lähteä etsimään laturia muualta varmuuden vuoksi..

      • Kapelli

        Minäkin olen odottanut tilausta yli kuukauden. Olen lähettänyt kaksi sähköpostiviestiä ja kumpaankin on vastattu, viimeiseen näin: Todella ikävä kuulla, että tilaus ei ole vieläkään perillä.
        Koitan heti selvittää sen sijaintia ja ilmoitan välittömästi, kun tiedän lisää.


    • Blame

      Itse tilasin kameraan akun ja laturin, meni kuukausi ja mittään ei kuulunut. Laitoin postia ja vastaus tuli samana iltana. Tavarat tuli 2 päivän päästä ja ihan hyvin toimii.
      Voin suositella. Mutta ei kiireisille

      • Ei sssssss

        Tilasin tuolta ko. TYÖKALUAKUSTA pari akkua kameroihini n. 2 kk sitten. ( Viime vuoden puolella )
        Sähköposti-kyselyihini on vastattu pahoitteluilla "yllättävästä menekistä" ym, mutta tavaraa ei ole näkynyt.
        Sanoivat sitten 05.02. saaneensa lopulta tavarat postiin, tästäkin "postituksesta" on siis kolme viikkoa.
        Onko tämä enää asiallista; jokainen saa päätellä.
        Kirjoitan taas kokemuksistani kuukauden päästä.


      • Ei ssssssss
        Ei sssssss kirjoitti:

        Tilasin tuolta ko. TYÖKALUAKUSTA pari akkua kameroihini n. 2 kk sitten. ( Viime vuoden puolella )
        Sähköposti-kyselyihini on vastattu pahoitteluilla "yllättävästä menekistä" ym, mutta tavaraa ei ole näkynyt.
        Sanoivat sitten 05.02. saaneensa lopulta tavarat postiin, tästäkin "postituksesta" on siis kolme viikkoa.
        Onko tämä enää asiallista; jokainen saa päätellä.
        Kirjoitan taas kokemuksistani kuukauden päästä.

        Tänään, 03.03.2010 tuli akut.
        Viime kirjoitukseni jälkeen kävimme Laaksosen kanssa kirjeenvaihtoa, hän ehdotti, että laittaa
        pikapostina uuden lähetyksen, kun alkuperäinen on selittämättömällä tavalla hävinnyt laittaa
        hyvitykseksi mukaan jonkun muistikortin. Toisena vaihtoehtona hän esitti kaupan purkamista.
        Annoin hänen valita kaupan purkamisen tai pikaisen postituksen välillä. Muistikorttia sieltä ei tullut,
        mutta kunhan tuli edes nuo akut.
        Kyllä tuohon firmaan vauhtia saa, kun aktiivisesti uhkailee. Mutta eihän oikealla pohjalla oleva kaupanteko tietenkään painostusta tai uhkailua saa edellyttää.
        Noh, seuraavan kerran tilaan Durasellilta, sen kanssa kauppa pelaa ilman hermoilua.


      • Harmittaa
        Ei ssssssss kirjoitti:

        Tänään, 03.03.2010 tuli akut.
        Viime kirjoitukseni jälkeen kävimme Laaksosen kanssa kirjeenvaihtoa, hän ehdotti, että laittaa
        pikapostina uuden lähetyksen, kun alkuperäinen on selittämättömällä tavalla hävinnyt laittaa
        hyvitykseksi mukaan jonkun muistikortin. Toisena vaihtoehtona hän esitti kaupan purkamista.
        Annoin hänen valita kaupan purkamisen tai pikaisen postituksen välillä. Muistikorttia sieltä ei tullut,
        mutta kunhan tuli edes nuo akut.
        Kyllä tuohon firmaan vauhtia saa, kun aktiivisesti uhkailee. Mutta eihän oikealla pohjalla oleva kaupanteko tietenkään painostusta tai uhkailua saa edellyttää.
        Noh, seuraavan kerran tilaan Durasellilta, sen kanssa kauppa pelaa ilman hermoilua.

        En ole aikasemmin tällaista valehtelijaa tavannut. Mikään ei pitänyt paikkaansa, yli kuukausi meni ja tuli väärä akku. Edelleen oikea akku saamatta, tilauksesta kohta kaksi kuukautta. Kertomukset kovasta menekistä ovat valhetta, ei hänellä ole akkuvarastoa, vaan tilaa akut sitten kun on saanut asiakkalta rahat. Onneton tapaus!


      • Pana son
        Harmittaa kirjoitti:

        En ole aikasemmin tällaista valehtelijaa tavannut. Mikään ei pitänyt paikkaansa, yli kuukausi meni ja tuli väärä akku. Edelleen oikea akku saamatta, tilauksesta kohta kaksi kuukautta. Kertomukset kovasta menekistä ovat valhetta, ei hänellä ole akkuvarastoa, vaan tilaa akut sitten kun on saanut asiakkalta rahat. Onneton tapaus!

        Tilasin kanssa kamera-akun helmikuussa...ei vastausta kyselyihin, saas nähdä miten käy.
        Kai tällaiselle toiminnalle pitäisi saada loppu!!


      • JoriN
        Pana son kirjoitti:

        Tilasin kanssa kamera-akun helmikuussa...ei vastausta kyselyihin, saas nähdä miten käy.
        Kai tällaiselle toiminnalle pitäisi saada loppu!!

        Näyttää siltä, että joudun liitymään pettyneiden joukkoon.
        n. 1kk sitten tilasin akun kameraan ja ei näy eikä kuulu.
        Maileihin ei tietenkään vastata. Oli kyllä viimeinen kerta, kun
        tilaan täältä...


      • huijattu
        JoriN kirjoitti:

        Näyttää siltä, että joudun liitymään pettyneiden joukkoon.
        n. 1kk sitten tilasin akun kameraan ja ei näy eikä kuulu.
        Maileihin ei tietenkään vastata. Oli kyllä viimeinen kerta, kun
        tilaan täältä...

        Helmikuun lopussa tilasin akun, mutta ei tullut. Kuukauden kuluttua lähetin meiliä ja kyselin perään. Oli kuulemma ollut toimitusvaikeuksia, mutta tulossa muka on, saatu juuri postiin. Kun tilattu akku ei kuitenkaan tullut, lähetin taas sähköpostissa kyselyn. Vastauksen sain pian, mutten akkua. Pian tulee kaksi kuukautta odottelua täyteen. Ennen sitä aion kuitenkin kääntyä viranomaisten puoleen - on sitä maailmassa tarpeeksi murheita ilman Reima Laaksostakin


      • J K
        huijattu kirjoitti:

        Helmikuun lopussa tilasin akun, mutta ei tullut. Kuukauden kuluttua lähetin meiliä ja kyselin perään. Oli kuulemma ollut toimitusvaikeuksia, mutta tulossa muka on, saatu juuri postiin. Kun tilattu akku ei kuitenkaan tullut, lähetin taas sähköpostissa kyselyn. Vastauksen sain pian, mutten akkua. Pian tulee kaksi kuukautta odottelua täyteen. Ennen sitä aion kuitenkin kääntyä viranomaisten puoleen - on sitä maailmassa tarpeeksi murheita ilman Reima Laaksostakin

        Tilasin joskus akun Reima Laaksoselta toimitusaika oli noin viikon, nyt on taas akku tilauksessa luulisin että saan hyvinkin nopeasti sen.Akut ovat huippulaatua täysin alkuperäisten veroisia hintaa ei ole kuin ehkä korkeintaan puolet alkuperäisiin akkuihin nähden.Elikkä minä olen täysin tyytyväinen kyseisen firman toimintaan.


      • kankkulan kaivo
        J K kirjoitti:

        Tilasin joskus akun Reima Laaksoselta toimitusaika oli noin viikon, nyt on taas akku tilauksessa luulisin että saan hyvinkin nopeasti sen.Akut ovat huippulaatua täysin alkuperäisten veroisia hintaa ei ole kuin ehkä korkeintaan puolet alkuperäisiin akkuihin nähden.Elikkä minä olen täysin tyytyväinen kyseisen firman toimintaan.

        Tilasin akun huhtikuun alussa, vielä ei ole tullut. Saapa nähdä saanko sähköpostiini vastausta.


      • entä laatu

        miksi maksaa enemmän, kun halvemmalla kuin saa, muutamaa akkua katsoin,
        oli korkeat hinnat, niitä omia kun vertasin,

        ite ostin jostain muualta, Canoniin akkuja, tuolla maksoi 16.10 kpl, (Canon NB-4L)
        sain kaksi kappaletta kotiin kirjeesä kokonaishinta noin 18 € ja hyviä ovat olleet,
        saa kuvata tunteja, säilyy virta kuukausia,
        tulivat 3-4 päivässä.


    • Pangus

      Mä tilasin pari kuukautta sitten häneltä kameraan kaks akkua. Koskaan en saanut akkuja, sähköposteihin hän kyllä vastaili ja palautti rahat onneksi...
      Ensin oli kuulemma vaikeuksia saada niitä akkuja toimittajalta, sitten palautuivat muka hänelle merkinnällä "vastaanottajaa ei tavoitettu" (oli siis lähettänyt ne minulle kahteenkin otteeseen omien sanojensa mukaan, mutta molemmat lähetykset palautuivat...).

      Että tämmönen tapaus mulla. Onneksi sain rahani takaisin.

      • Hyvityspyyntö

        20.03.2010 Reima
        Kiitoksia paljon tilauksesta! Tilauksenne on vastaanotettu ja otettu käsittelyyn.
        Tilauksen maksutapa on ennakkomaksu eli lähetys toimitetaan maksun
        jälkeen. Maksun suorittaminen onnistuu vaivattomasti Nordean tilillemme ja
        tilitiedot maksuohjeineen löydät tilausvahvistuksesta.
        Mikäli sinulla on lisäkysymyksiä, niin älä epäröi ottaa yhteyttä.
        Vastaamme tiedusteluihin aina mahdollisimman pikaisesti.
        Ystävällisin terveisin,
        Reima Laaksonen
        --------------------------------------
        tyokaluakku.com / Reima Laaksonen
        Mozartova 12
        81102 Bratislava - Slovakia (EU)
        --------------------------------------
        ALV-tunnus: FI20739400
        http://www.tyokaluakku.com/contact.php
        --------------------------------------
        mailto:[email protected]
        http://www.tyokaluakku.com

        26.03.2010 Minä
        Missä akku viipyy?
        Maksettu jo kuukausi aikaa
        Mikäli toimitus ei onnistu välittömästi
        niin hyvittäkää maksettu kauppasumma 27,45
        tilille xxxxxxxxxxxxxxx

        29.03.2010 Reima
        Hei, pahoittelut, että olette joutuneet odottamaan tilaustanne näin pitkään.
        Tilaamanne Sony-akkumallin kanssa tuli valitettavasti toimitusvaikeuksia ja saamme paketin postiin vasta tänään. Mallin kysyntä pääsi yllättämään meidät ja jouduimme tilaamaan uuden erän suoraan valmistajalta.
        Olen hyvin pahoillani pitkästä toimitusajasta ja siitä seuraavasta ylimääräisestä harmista.
        Ystävällisin terveisin,
        Reima Laaksonen

        12.04.2010 Minä
        Odottelen edelleen - hyvityskin käy :)

        13.04.2010
        Hei,
        pahoittelut, että vastaukseni tulee vasta nyt.
        Tuon tilaamanne Sony-akkumallin toimitusvaikeudet ikävä kyllä vain jatkuvat emmekä saaneet akkua matkaan, kuten viime viestissämme lupasimme. Emme ole saaneet akkumallia maahantuojaltamme vaikka olemme kyselleet sen perään lähes päivittäin.
        Joten vaikuttaa siltä, että en ikäväkseni pysty tällä hetkellä tarjoamaan kuin lisäodottamista tai kaupan purkamista ja kauppasumman hyvittämistä takaisin tilillesi. Eli mikäli haluat tämän pahasti pitkittyneen toimitusajan vuoksi purkaa kaupan, ymmärrän asian hyvin ja voimme tehdä näin ja hyvitämme kauppasumman välittömästi takaisin tilillesi.
        Olen vilpittömästi pahoillani tästä tilanteesta. Toivottavasti asiasta ei ole koitunut isompaa harmia.

        13.04.2010 Minä
        Tervehdys
        Hyvittäkää maksettu kauppasumma 27,45 €
        tilille xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
        mikäli ette ole vielä saaneet akkua matkaan

        27.04.2010 Minä
        Odottelen edelleen hyvitystä :)

        07.06.2010 Minä
        Tervehdys
        Odottelen edelleen hyvitystä tililleni : 27,45 €
        Aktia : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
        IBAN-tilinumero: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
        Pankin BIC-koodi: xxxxxxxxxxxxxxx
        Mikäli en saa hyvitystä tililleni 10 päivän kuluessa
        teen asiasta rikosilmoituksen sekä Suomessa Järvenpäässä
        että Bratislavassa Slovakiassa.
        Haen myös yrityksellenne liiketoimintakieltoa Suomessa.

        Hyvitys tuli tililleni pari päivää myöhemmin :)


      • oivoiei
        Hyvityspyyntö kirjoitti:

        20.03.2010 Reima
        Kiitoksia paljon tilauksesta! Tilauksenne on vastaanotettu ja otettu käsittelyyn.
        Tilauksen maksutapa on ennakkomaksu eli lähetys toimitetaan maksun
        jälkeen. Maksun suorittaminen onnistuu vaivattomasti Nordean tilillemme ja
        tilitiedot maksuohjeineen löydät tilausvahvistuksesta.
        Mikäli sinulla on lisäkysymyksiä, niin älä epäröi ottaa yhteyttä.
        Vastaamme tiedusteluihin aina mahdollisimman pikaisesti.
        Ystävällisin terveisin,
        Reima Laaksonen
        --------------------------------------
        tyokaluakku.com / Reima Laaksonen
        Mozartova 12
        81102 Bratislava - Slovakia (EU)
        --------------------------------------
        ALV-tunnus: FI20739400
        http://www.tyokaluakku.com/contact.php
        --------------------------------------
        mailto:[email protected]
        http://www.tyokaluakku.com

        26.03.2010 Minä
        Missä akku viipyy?
        Maksettu jo kuukausi aikaa
        Mikäli toimitus ei onnistu välittömästi
        niin hyvittäkää maksettu kauppasumma 27,45
        tilille xxxxxxxxxxxxxxx

        29.03.2010 Reima
        Hei, pahoittelut, että olette joutuneet odottamaan tilaustanne näin pitkään.
        Tilaamanne Sony-akkumallin kanssa tuli valitettavasti toimitusvaikeuksia ja saamme paketin postiin vasta tänään. Mallin kysyntä pääsi yllättämään meidät ja jouduimme tilaamaan uuden erän suoraan valmistajalta.
        Olen hyvin pahoillani pitkästä toimitusajasta ja siitä seuraavasta ylimääräisestä harmista.
        Ystävällisin terveisin,
        Reima Laaksonen

        12.04.2010 Minä
        Odottelen edelleen - hyvityskin käy :)

        13.04.2010
        Hei,
        pahoittelut, että vastaukseni tulee vasta nyt.
        Tuon tilaamanne Sony-akkumallin toimitusvaikeudet ikävä kyllä vain jatkuvat emmekä saaneet akkua matkaan, kuten viime viestissämme lupasimme. Emme ole saaneet akkumallia maahantuojaltamme vaikka olemme kyselleet sen perään lähes päivittäin.
        Joten vaikuttaa siltä, että en ikäväkseni pysty tällä hetkellä tarjoamaan kuin lisäodottamista tai kaupan purkamista ja kauppasumman hyvittämistä takaisin tilillesi. Eli mikäli haluat tämän pahasti pitkittyneen toimitusajan vuoksi purkaa kaupan, ymmärrän asian hyvin ja voimme tehdä näin ja hyvitämme kauppasumman välittömästi takaisin tilillesi.
        Olen vilpittömästi pahoillani tästä tilanteesta. Toivottavasti asiasta ei ole koitunut isompaa harmia.

        13.04.2010 Minä
        Tervehdys
        Hyvittäkää maksettu kauppasumma 27,45 €
        tilille xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
        mikäli ette ole vielä saaneet akkua matkaan

        27.04.2010 Minä
        Odottelen edelleen hyvitystä :)

        07.06.2010 Minä
        Tervehdys
        Odottelen edelleen hyvitystä tililleni : 27,45 €
        Aktia : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
        IBAN-tilinumero: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
        Pankin BIC-koodi: xxxxxxxxxxxxxxx
        Mikäli en saa hyvitystä tililleni 10 päivän kuluessa
        teen asiasta rikosilmoituksen sekä Suomessa Järvenpäässä
        että Bratislavassa Slovakiassa.
        Haen myös yrityksellenne liiketoimintakieltoa Suomessa.

        Hyvitys tuli tililleni pari päivää myöhemmin :)

        Täällä kans yksi tuon firman halpoihin hintoihin langennut. Ja viestit, jos niihin edes vastataan, ovat näköjään samoja riippumatta siitä, minkä tuotteen on tilannut. Itse tilasin toukokuun alkupuolella laturin, jonka toimitusajan piti olla 1,5 viikkoa. Noin kuukauden kuluttua tilauksesta laitoin viestiä ja tuli tuo vakiovastaus. Odotin pari viikkoa ja laitoin uuden viestin uhkauksineen. Kauppa purettiin ja lupasin odottaa rahoja tähän päivään asti. Tänään ne tuli tilille. Mitä ihmettä tuollaisen firman kanssa pitäisi tehdä? Muuta kuin varoittaa muita....


      • Jude6188
        Hyvityspyyntö kirjoitti:

        20.03.2010 Reima
        Kiitoksia paljon tilauksesta! Tilauksenne on vastaanotettu ja otettu käsittelyyn.
        Tilauksen maksutapa on ennakkomaksu eli lähetys toimitetaan maksun
        jälkeen. Maksun suorittaminen onnistuu vaivattomasti Nordean tilillemme ja
        tilitiedot maksuohjeineen löydät tilausvahvistuksesta.
        Mikäli sinulla on lisäkysymyksiä, niin älä epäröi ottaa yhteyttä.
        Vastaamme tiedusteluihin aina mahdollisimman pikaisesti.
        Ystävällisin terveisin,
        Reima Laaksonen
        --------------------------------------
        tyokaluakku.com / Reima Laaksonen
        Mozartova 12
        81102 Bratislava - Slovakia (EU)
        --------------------------------------
        ALV-tunnus: FI20739400
        http://www.tyokaluakku.com/contact.php
        --------------------------------------
        mailto:[email protected]
        http://www.tyokaluakku.com

        26.03.2010 Minä
        Missä akku viipyy?
        Maksettu jo kuukausi aikaa
        Mikäli toimitus ei onnistu välittömästi
        niin hyvittäkää maksettu kauppasumma 27,45
        tilille xxxxxxxxxxxxxxx

        29.03.2010 Reima
        Hei, pahoittelut, että olette joutuneet odottamaan tilaustanne näin pitkään.
        Tilaamanne Sony-akkumallin kanssa tuli valitettavasti toimitusvaikeuksia ja saamme paketin postiin vasta tänään. Mallin kysyntä pääsi yllättämään meidät ja jouduimme tilaamaan uuden erän suoraan valmistajalta.
        Olen hyvin pahoillani pitkästä toimitusajasta ja siitä seuraavasta ylimääräisestä harmista.
        Ystävällisin terveisin,
        Reima Laaksonen

        12.04.2010 Minä
        Odottelen edelleen - hyvityskin käy :)

        13.04.2010
        Hei,
        pahoittelut, että vastaukseni tulee vasta nyt.
        Tuon tilaamanne Sony-akkumallin toimitusvaikeudet ikävä kyllä vain jatkuvat emmekä saaneet akkua matkaan, kuten viime viestissämme lupasimme. Emme ole saaneet akkumallia maahantuojaltamme vaikka olemme kyselleet sen perään lähes päivittäin.
        Joten vaikuttaa siltä, että en ikäväkseni pysty tällä hetkellä tarjoamaan kuin lisäodottamista tai kaupan purkamista ja kauppasumman hyvittämistä takaisin tilillesi. Eli mikäli haluat tämän pahasti pitkittyneen toimitusajan vuoksi purkaa kaupan, ymmärrän asian hyvin ja voimme tehdä näin ja hyvitämme kauppasumman välittömästi takaisin tilillesi.
        Olen vilpittömästi pahoillani tästä tilanteesta. Toivottavasti asiasta ei ole koitunut isompaa harmia.

        13.04.2010 Minä
        Tervehdys
        Hyvittäkää maksettu kauppasumma 27,45 €
        tilille xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
        mikäli ette ole vielä saaneet akkua matkaan

        27.04.2010 Minä
        Odottelen edelleen hyvitystä :)

        07.06.2010 Minä
        Tervehdys
        Odottelen edelleen hyvitystä tililleni : 27,45 €
        Aktia : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
        IBAN-tilinumero: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
        Pankin BIC-koodi: xxxxxxxxxxxxxxx
        Mikäli en saa hyvitystä tililleni 10 päivän kuluessa
        teen asiasta rikosilmoituksen sekä Suomessa Järvenpäässä
        että Bratislavassa Slovakiassa.
        Haen myös yrityksellenne liiketoimintakieltoa Suomessa.

        Hyvitys tuli tililleni pari päivää myöhemmin :)

        Ote sähköpostistani jonka hiljakkoin sain:


        Re: Tilaus 1775389
        Lähettäjä:
        Reima Laaksonen


        Vastaanottaja:
        Mäkinen Juha Erik


        Päiväys:
        14.7.2010 8:03:38


        Aihe:
        Re: Tilaus 1775389



        Hei,

        pahoittelut, että olette joutuneet odottamaan tilaustanne näin pitkään.

        Tilaamanne Canon-laturimallin kanssa tuli valitettavasti toimitusvaikeuksia ja saamme paketin postiin vasta tänään. Mallin kysyntä pääsi yllättämään meidät ja jouduimme tilaamaan uuden erän suoraan valmistajalta.

        Olen hyvin pahoillani pitkästä toimitusajasta ja siitä seuranneesta ylimääräisestä harmista.

        Terveisin Kim Höglund

        --------------------------------------
        työkaluakku.com / Reima Laaksonen
        Mozartova 12
        SK-81102 Bratislava (EU)
        --------------------------------------
        ALV-tunnus: FI20739400
        http://www.tyokaluakku.com/contact.php
        --------------------------------------
        mailto:[email protected]
        http://www.tyokaluakku.com


    • Myös akuton

      Tilasin akun videokameraani ja maksoin sen samantien, ei ole kuulunut akkua, eikä rahojakaan. Tästä pitää tehdä poliisiasia

      • Varomaton

        Tilasin pari akkua heinäkuussa eikä niistä ole sen koommin kuulunut mitään. Toivottavasti joku viitsii tehdä tästä Reimasta (mahtaako edes olla oikea nimi) rikosilmoituksen. Toivottavasti mahdollismman moni tsekkaa myyjän luotettavuuden ennen tilaustaan.


    • Ei koskaan epävarmas

      Kaverilla "reima laaksonen" tai mikä lie on kai jo uusi myyntijuttu, tämän "myyjän" kehupuheet on tälle palstalle tullut hänetä itseltään.

      • illby39

        Onkohan tämäkin vakiovastaus:

        "Hei,
        olen erittäin pahoillani, että olet joutunut odottamaan tilausta näin kauan.

        Nyt on käynyt niin, että tilisiirtosi on jäänyt huomaamatta muiden joukosta ja tilauksesi on sen vuoksi vielä kokonaan lähettämättä. Olen TODELLA pahoillani tästä amatöörimäisestä virheestä!

        Mikäli tilaus on vielä ajankohtainen, laitamme akun välittömästi matkaan! Mikäli katsot kuitenkin odottaneesi jo tarpeeksi kauan, ymmärrän asian erittäin hyvin ja voimme purkaa kaupan sekä hyvitän kauppasumman viipymättä takaisin tilillesi.

        Toivottavasti tästä sählingistä ei ole koitunut sinulle paljon ylimääräistä harmia! Olen vilpittömästi pahoillani tästä virheestä..

        Terveisin Kim Höglund"


      • Anonyymi
        illby39 kirjoitti:

        Onkohan tämäkin vakiovastaus:

        "Hei,
        olen erittäin pahoillani, että olet joutunut odottamaan tilausta näin kauan.

        Nyt on käynyt niin, että tilisiirtosi on jäänyt huomaamatta muiden joukosta ja tilauksesi on sen vuoksi vielä kokonaan lähettämättä. Olen TODELLA pahoillani tästä amatöörimäisestä virheestä!

        Mikäli tilaus on vielä ajankohtainen, laitamme akun välittömästi matkaan! Mikäli katsot kuitenkin odottaneesi jo tarpeeksi kauan, ymmärrän asian erittäin hyvin ja voimme purkaa kaupan sekä hyvitän kauppasumman viipymättä takaisin tilillesi.

        Toivottavasti tästä sählingistä ei ole koitunut sinulle paljon ylimääräistä harmia! Olen vilpittömästi pahoillani tästä virheestä..

        Terveisin Kim Höglund"

        Sama Höglund vastailee samantapaisia selityksiä volttinen.fi kaupan tilauskyselyihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe