Voiko olemassaoleven ESTAn tietoja käydä päivittämässä jostain ilmaiseksi? Nyt joka paikassa pitää ensin lada maksullinen installation guide.
Viime vuonna ESTAn sai täytettyä ilmaisesti - nyt ei enää?
ESTAsta
4
482
Vastaukset
- tuya
Samalta sivulta mistä pääsee täyttämään ESTAn, pääsee myös päivittämään sen eli täältä:
https://esta.cbp.dhs.gov/
Eikä se edelleenkään maksa mitään.- taas kysymys
Sieltähän se löytyi, kiitos.
En onnistunut löytämään tuota sivua suoraan, vaan aina jouduin sivuille jossa olisi ensin tilata tilata ja maksaa se intallation guide ja vasta sitten pääsee täyttämään itse hakemusta.
Kiitos paljon!! - Tuttu juttu
taas kysymys kirjoitti:
Sieltähän se löytyi, kiitos.
En onnistunut löytämään tuota sivua suoraan, vaan aina jouduin sivuille jossa olisi ensin tilata tilata ja maksaa se intallation guide ja vasta sitten pääsee täyttämään itse hakemusta.
Kiitos paljon!!Missä joku virallisten tahojen ilmaiseksi tarjoama palvelu, siellä pian myös huijarit jotka kasaavat virallisen näköisen sivuston ja toivovat että joku lankeaa maksamaan.
Tuttu juttu Green Card -arvonnan kanssa, ja nyt nähtävästi laajentunut myös ESTA:aan.
Kummankaan kohdalla ei todellakaan kannata maksaa kenellekään yhtään mitään.
Ps. Laitoin Googleen hakusanaksi ESTA ja ensimmäinen aito linkki (siis ei ne keltaisella pohjalla olevat mainoslinkit oli se oikea, eli https://esta.cbp.dhs.gov/)
- JoouKooo
Päivitin oman Estani kun majapaikka vaihtui eikä maksanut mitään kaikki ne sivustot jotka pyytävät maksun ovat huijaussivustoja.
USA n suuslähetystön sivulla on linkki jopa suomen kielellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428