Mariinskin lippujen hinnat?

Ulla

Olen matkustamassa Pietariin elokuussa, ja vaikka aikaa on vain pari päivää, ajattelin mahduttaa reissuun käynnin Mariinski-teatterissa. Olen etsiskellyt useammaltakin lipunmyyntisivustolta hintatietoja, mutta niitä ei ole näkynyt. Onko teillä tietoa, millä välillä hinnat liikkuvat? Entä saako halvempia lippuja vielä samana / edellisenä päivänä? Entä onko teatterin yhteydessä lippukassaa vai pitääkö liput ostaa kadun varsien pikkukioskeista?

5

1555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mari-inski
    • pitermees

On lippu ja tieto matkaoppaalta pietarista.

• jaanuskah

Teatralnaja kassoja on lähes joka nurkalla Pietarissa. Jos osaat venäjää saatat saada liput hyvinkin halvalla. Itse olen joskus jutellut näille tädeille ensin englanniksi. Hinta oli tällöin aika kova ja sanoinkin, että haluan edullisemman koska olen opiskelijana Pietarissa. Sen jälkeen mamma puhui minulle vain ja ainoastaan venäjää ja odotti samaa minulta. Lopulta oli kuitenkin kourassani todella edulliset liput balettiin. Hintaa en enää muista, mutta ero venäläisten ja "ulkolaisten" lippujen välillä on huima. Mammat arvostaa kovasti jos osaat vähänkin venäjää ja aina kannattaa pyytää alennusta tai halvempia lippuja jollakin perusteella. Jos onnistut saamaan venäläisille tarkoitetun edullisen lipun, kannattaa paikan päälle mennessä olla tarkkana. Jos paikannäyttäjät huomaavat että oletkin ulkomaalainen, voivat he heittäytyä hankalaksi ja parhaassa tapauksessa pakottaa ostamaan kalliimman lipun.

• suljettu/lomalla

11 elokuuta-27 syyskuuta.

• mat-kamies

Madonnan Pietarin esiintymisen halvin lippu oli 2000r =n.46e,istumapaikka.Kysyin
      teatralnaja kassasta. Ja Helsingin konserttiin halvimmat liput oli n.80e.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      401
      8721
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      3091
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1514
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      74
      1056
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1048
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1005
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      63
      958
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      943
    9. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      894
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      890
    Aihe