Mariinskin lippujen hinnat?

Ulla

Olen matkustamassa Pietariin elokuussa, ja vaikka aikaa on vain pari päivää, ajattelin mahduttaa reissuun käynnin Mariinski-teatterissa. Olen etsiskellyt useammaltakin lipunmyyntisivustolta hintatietoja, mutta niitä ei ole näkynyt. Onko teillä tietoa, millä välillä hinnat liikkuvat? Entä saako halvempia lippuja vielä samana / edellisenä päivänä? Entä onko teatterin yhteydessä lippukassaa vai pitääkö liput ostaa kadun varsien pikkukioskeista?

5

1418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mari-inski
    • pitermees

      On lippu ja tieto matkaoppaalta pietarista.

    • jaanuskah

      Teatralnaja kassoja on lähes joka nurkalla Pietarissa. Jos osaat venäjää saatat saada liput hyvinkin halvalla. Itse olen joskus jutellut näille tädeille ensin englanniksi. Hinta oli tällöin aika kova ja sanoinkin, että haluan edullisemman koska olen opiskelijana Pietarissa. Sen jälkeen mamma puhui minulle vain ja ainoastaan venäjää ja odotti samaa minulta. Lopulta oli kuitenkin kourassani todella edulliset liput balettiin. Hintaa en enää muista, mutta ero venäläisten ja "ulkolaisten" lippujen välillä on huima. Mammat arvostaa kovasti jos osaat vähänkin venäjää ja aina kannattaa pyytää alennusta tai halvempia lippuja jollakin perusteella. Jos onnistut saamaan venäläisille tarkoitetun edullisen lipun, kannattaa paikan päälle mennessä olla tarkkana. Jos paikannäyttäjät huomaavat että oletkin ulkomaalainen, voivat he heittäytyä hankalaksi ja parhaassa tapauksessa pakottaa ostamaan kalliimman lipun.

    • suljettu/lomalla

      11 elokuuta-27 syyskuuta.

    • mat-kamies

      Madonnan Pietarin esiintymisen halvin lippu oli 2000r =n.46e,istumapaikka.Kysyin
      teatralnaja kassasta. Ja Helsingin konserttiin halvimmat liput oli n.80e.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3886
    2. 209
      3078
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe