Koneellani oli messenger aikaisemmin, sitten jostain syystä sen poistin. Poistin sen ohjauspaneelin kautta. Nyt rupesin asentamaan sitä uudelleen, mutta asennusohjelma väittää että se on jo koneella. Kun taas yrittää asentaa vaikka messenger plus!:n niin sen asennusohjelma väittää että messengeria ei ole koneella. Koneelta ei löydy mistään pienintäkään tiedon jyvästä koko messengeristä.
No mitäs nyt avuksi?
Vara-messengerina käytän yahoo!-messengeria, joka on ihan täysi romu.
Msn Live Messenger asennusongelma
4
798
Vastaukset
- apua!
Juu eli kaikki kaatui tässä pari päivää sitten ja nyt tarvis apua. Olen yrittänyt ladata Windows Live Messengeriä, ja tämä on sen ladannut. Mutta. Sitä ei ole missään! Poistin mielestäni kaiken tähän liittyvän, mutta nyt kun yritin ladata sitä vanhempaa versiota (eli sitä parasta), niin kone väittää että minulla on se uusi! Mutta kun ei ole. Ja kun yritin ladata, ja kun tässä sivustolla näkyy että on asennettu Messenger.. Mutta kun sepäs väittää, että mitään Messengeriä ei ole olemassakaan!
Joten mitä teen?
Miksi en saa poistettua ohjauspaneelin kautta?
Missä se mese on?
Miten saan ladattua sen uudelleen?
Apua, kiitos.- apua!
Kone on siis pöytäkone ja ohjelma on Vista.
- Auttaja
apua! kirjoitti:
Kone on siis pöytäkone ja ohjelma on Vista.
Asenna ja aja ccleaner se putsaa koneen rekisterin
- Joklu
Sun koneessa on vielä jotain vanhasta mesestä joten asenusohjelma havaitsee ne joten tee tämän ohjeen mukaan. Ja sitten asenna uudestaan.
http://messenger-support.spaces.live.com/blog/cns!8B3F39C76A8B853F!15378.entry
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865