Maksan palkkion avusta

Kiitooosjakumarrus

Tarvitsen muutaman kuvan ja luonnollisesti maksan niiden teosta. Oma taito ei riitä.

Kyseessä on muutamia kuvia jotka pitäisi väsätä mallin mukaisesti, mutta eri teksteillä. Eli kyseessä ei ole valokuvia vaan yksivärinen pohja siinä tekstiä. Tekstit ovat sävytettynä moniväriseksi jne.

Kuvia yhteensä ehkäpä 10-20 näin aluksi. Myöhemmin tulee vielä satakunta lisää kun selviää niihin tulevat tekstit.

Kiinnostaisiko jotain tällainen pikkuinen homma?

4

668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo, pääseekö jonoon?

Epämääräistä, ei edes osoitetta.

Kuva on noin 240 ekee kappale, sä koitat lässyttää kuvia ilmaiseksi. Työnnä kaffipakettisi anukseesi.

• Kuvankäsittelijä 24737

En ole ammattilainen, mutta en myöskään määrittele hintaa hommilleni. Aikaa on edes yrittää tehdä hyvää.

Laita viestiä: [email protected]

• Jaska Perusjaska

Laitappa tännekkin viestiä, mikäli tekijää et ole vielä löytänyt.

Olen graafinen suunnittelija, heinäkuun loppuun asti lomalla, joten tuollaisia pikkuhommia voisin mielelläni tehdä pientä korvausta vastaan.

[email protected]
      www.perhoslandia.com

• Kiitooosjakumarrus

Hei ja kiitos!

Löysin tekijän jo tälle hommalla, mutta näitä tulee lähes viikoittain lisää. Otin kummankin vastaajan tiedot talteen, ja varmaan palaan vielä asiaan.

Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5410
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1412
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      105
      931
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      831
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      812
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      803
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      789
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      774
    10. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      773
    Aihe