Onko Italian vesijohtovesi juomakelpoista?? Vai mieluummin vesipullot kaupasta? Itse menossa suunnalle Bergamo - Venetsia.
Vesijohtovesi??
4
5150
Vastaukset
- varova1nen
Itse vien aina veden mukanani Suomesta. Viikossa tarvitsen vain sen verran vettä, että vesipullot hyvin mahtuvat yhteen isoon matkalaukkuun. Toiseen laukkuun pakkaan säilykkeet. Eipä ole vatsatauti koskaan päässyt yllättämään.
- miemiemiemie
Kuulostaapa tylsältä Italian reissaamiselta, jos ruoatkin pitää säilykkeinä Suomesta asti rahdata! Varmaankin vitsi, hope so? Juuri ihanat paikalliset ruoathan ovat suurin syy, miksi useimmat meistä Italiasta niin pitävät! Gefilusta tai Molkosania huiviin ja järkeä hygieniaan, niin vatsataudit pysyvät kyllä loitolla. (Ja vaikkeivät pysyisikään, on ainakin saanut ELÄÄ eikä varoa koko ajan kaikkea!!!)
- Korhosenkorva
Itse olen kyllä pohjois-italiassa juonut vesijohtovettä ongelmitta. Yleensä juomaveden ostan kyllä pulloissa joten suositus on se. Mutta tuon vesiveden ohjeen voitte kyllä unohtaa :)
- ei vaaraa
Vesijohtovettä voi huoletta juoda. Jos vettä ei saa juoda esim. puistoissa yleiset vesipostit on niissä kieltokyltti. Täällä Milanon puolessa on pullovesien juonti muodissa, vaikka vesijohtovedessä ei ole mitään vikaa, tosin kalkkipitoista, mutta ei vaikuta makuun, kahvinkeitin kyllä pitää puhdistaa usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108