Saanko mitenkään auringon näkymään Earthissa? Olen kokeillut kaikki asetukset mutta itse aurinkoa ei näy maapalloa pyörittäessä!
Google Earth
6
542
Vastaukset
- MinäIte.
Valitse sieltä vasemmalta SÄÄ, laita ruksi sinne, niin kohta pitäisi näkyä.
SÄÄ-Listalla on: Pilvet, Tutka, Olosuhteet ja ennusteet, lisäksi Tietod.
Mulla meni muutama sekunti ennen kuin näkyi aurinko. Täytyy ottaa huomioon, että ihan joka paikassa ei näy aurinko samaan aikaan. ;))- näy..
kun mulla on katos uusin versio Earthista, jossain vanhassa näkyi aikoinaan!
- MinäIte.
näy.. kirjoitti:
kun mulla on katos uusin versio Earthista, jossain vanhassa näkyi aikoinaan!
Päivitän aina uuteen.
Kyllä minulla ainakin näkyy myös uudessa. Oletko myös yläpalkista "Näytä" kohdasta valinnut auringon ? Aurinko-kuvakkeet näkyy silloin kun menee lähemmäs maata.
Tiedän että osaat, mutta joskus voi joku asetus unohtua. ;)
Mulla on versio 5.0.11733.9347 - mie...
MinäIte. kirjoitti:
Päivitän aina uuteen.
Kyllä minulla ainakin näkyy myös uudessa. Oletko myös yläpalkista "Näytä" kohdasta valinnut auringon ? Aurinko-kuvakkeet näkyy silloin kun menee lähemmäs maata.
Tiedän että osaat, mutta joskus voi joku asetus unohtua. ;)
Mulla on versio 5.0.11733.9347Mitenhän en nyt vaan usko että sullakaan näkyis kun mulla on myös toi uusin versio eikä siinä näy! Mutta eihän siinä mitään jos olet näkevinäsi auringon siinä kun näkeehän moni ufojakin enkä minä näe..
(Meillä kun on jokaisella oma pätemisen tarve...) - MinäIte.
mie... kirjoitti:
Mitenhän en nyt vaan usko että sullakaan näkyis kun mulla on myös toi uusin versio eikä siinä näy! Mutta eihän siinä mitään jos olet näkevinäsi auringon siinä kun näkeehän moni ufojakin enkä minä näe..
(Meillä kun on jokaisella oma pätemisen tarve...)Minulla on ollut se ohjelma muutaman vuoden. Tuli mieleen, että onkohan se joku plugi joka pitää ladata erikseen....en muista mitä kaikkea olen tehnyt.
Kyllä aurinko näkyy silloin kuin pitää, päivällä, aamulla jne. ;)
- miää
aurinko nyt uuden päivityksen jälkeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746364MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415448Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.624289NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun764169Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja673911Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.791269- 3281115
- 601080
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?32890Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62831