Saanko mitenkään auringon näkymään Earthissa? Olen kokeillut kaikki asetukset mutta itse aurinkoa ei näy maapalloa pyörittäessä!
Google Earth
6
529
Vastaukset
- MinäIte.
Valitse sieltä vasemmalta SÄÄ, laita ruksi sinne, niin kohta pitäisi näkyä.
SÄÄ-Listalla on: Pilvet, Tutka, Olosuhteet ja ennusteet, lisäksi Tietod.
Mulla meni muutama sekunti ennen kuin näkyi aurinko. Täytyy ottaa huomioon, että ihan joka paikassa ei näy aurinko samaan aikaan. ;))- näy..
kun mulla on katos uusin versio Earthista, jossain vanhassa näkyi aikoinaan!
- MinäIte.
näy.. kirjoitti:
kun mulla on katos uusin versio Earthista, jossain vanhassa näkyi aikoinaan!
Päivitän aina uuteen.
Kyllä minulla ainakin näkyy myös uudessa. Oletko myös yläpalkista "Näytä" kohdasta valinnut auringon ? Aurinko-kuvakkeet näkyy silloin kun menee lähemmäs maata.
Tiedän että osaat, mutta joskus voi joku asetus unohtua. ;)
Mulla on versio 5.0.11733.9347 - mie...
MinäIte. kirjoitti:
Päivitän aina uuteen.
Kyllä minulla ainakin näkyy myös uudessa. Oletko myös yläpalkista "Näytä" kohdasta valinnut auringon ? Aurinko-kuvakkeet näkyy silloin kun menee lähemmäs maata.
Tiedän että osaat, mutta joskus voi joku asetus unohtua. ;)
Mulla on versio 5.0.11733.9347Mitenhän en nyt vaan usko että sullakaan näkyis kun mulla on myös toi uusin versio eikä siinä näy! Mutta eihän siinä mitään jos olet näkevinäsi auringon siinä kun näkeehän moni ufojakin enkä minä näe..
(Meillä kun on jokaisella oma pätemisen tarve...) - MinäIte.
mie... kirjoitti:
Mitenhän en nyt vaan usko että sullakaan näkyis kun mulla on myös toi uusin versio eikä siinä näy! Mutta eihän siinä mitään jos olet näkevinäsi auringon siinä kun näkeehän moni ufojakin enkä minä näe..
(Meillä kun on jokaisella oma pätemisen tarve...)Minulla on ollut se ohjelma muutaman vuoden. Tuli mieleen, että onkohan se joku plugi joka pitää ladata erikseen....en muista mitä kaikkea olen tehnyt.
Kyllä aurinko näkyy silloin kuin pitää, päivällä, aamulla jne. ;)
- miää
aurinko nyt uuden päivityksen jälkeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175