Laula niin kuin et olisi koskaan laulanut.. laula niin että koko maailma kuulee äänesi.. Iloitse niin että kaikki näkee miten iloinen olet.. Laula ja iloitse..
Ota mukaan kukan oksa.. istu keinuun ja katso.. siellä on se päivänsini.. ruusunoksa.. valkoinen tai punainen.. sädehtii auringossa.. sateen jäljiltä.. Uusi kasvu joka luonnossa on saavuttamassa hiljaa satokautensa..
Kypsyy hiljalleen..
Rakasta niin kuin et olisi koskaan rakastanut.. iloitse siitä että olet rakastettu ihminen.. kuten mulle yksi sanoi.. nyt saat hyvän mahdollisuuden päästä elämässäsi eteenpäin monilla tasoilla. Ihmissuhde, ja ehkä jopa rakkaus korostuvat tulevana vuonna. Saat hyvän mahdollisuuden työstää elämäsi oppiläksyä myönteisellä tavalla.
Toimintatapasi tulevat muuttumaan ja pystyt ne luultavasti kanavoimaan hyödyllisesti elämään..
Laula ja iloitse sekä rakasta
0
101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842073
- 1321772
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161047- 78983
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300967- 52966