http://www.elisanet.fi/bella.italia/
Onkos paikalle muita tulijoita kuin minä? Toivottavasti on hyvä sää, tekisi mieli pöristellä paikalle skodella...
Bella Italia
16
953
Vastaukset
- otek
Italiaisia haluat nähdä niin skóotteriklubi järjestää tänäkin vuonna suuret tapaamiset ulkomaalaisia myöten pyhtäällä kuun vaihteessa. Myös kartano miljöö. Eli 31.7-2.08. Itse ajattelin ensimmäistä kertaa osallistua koska ei tarvitse olla klubin jäsen. Tulee porukkaa myös Ruotsista ja Norjasta sekä suomesta noin 200-250 ihmistä ja pääsääntöisesti Italialaisilla skodeilla.
- Idiotissimo
Montako Moto Guzzia ja Ducatia siellä skóotteriklubin bakkanaaleissa oli?
- guz guzzino
Idiotissimo kirjoitti:
Montako Moto Guzzia ja Ducatia siellä skóotteriklubin bakkanaaleissa oli?
Onpa kummallista sakkia nämä scootteristit. Topikkina on italialaisten moottoripyörämerkkien kokoontuminen, ja sitten ruvetaan houkuttelemaan guzzimiehiä korealaisten lälläripyörien jamboreehen.
- La Verda
guz guzzino kirjoitti:
Onpa kummallista sakkia nämä scootteristit. Topikkina on italialaisten moottoripyörämerkkien kokoontuminen, ja sitten ruvetaan houkuttelemaan guzzimiehiä korealaisten lälläripyörien jamboreehen.
Scootteristit taitavat olla vähän originellia porukkaa, samaan tapaan kuin vaikka rättisitikka-harrastajat. Viihtyvät omissa oloissaan. No, eihän siinä mitään pahaa ole, mutta tässä oli tosiaan kyse italialaisista merkeistä, eivätkä niiden harrastajat varmaankaan ole kiinnostuneita Kymco- tai Hutsuwei-scoottereista.
- GZZIMAN
VESPA JENGIÄKÖ ?
- mennään.
Siellä nähdään, jos järjestäjä ei peruuta bileitä.
- Reebu
Tulisipa joku taas vaihteeksi 3-pyöräisellä, viime vuonna ei tainnut olla?
- Carro.
Kyllä taisi olla.
- April(l)ia
Bellassa on joka vuosi ollut italialaisia diggaavalle motoristille paljon nähtävää, ehkä tavallaan enemmänkin kuin autopuolella. Muistuu vain mieleen se Moto Guzzi-mopedi.
- KarZaa
Tuonne on pakko ainakin poiketa, vaikka kiireitä piisaa. On sen verran kiinnostava italopyöräkokoelma joka vuosi, ja jotain kavereitakin voi morjestaa.
- La Verda
Bella kuuluu kesän kalenteriin kuin anopin nimipäivä. Täytyy ainakin poiketa katsomaan, ja illaksi ehtii ajella vielä muuallekin.
- Gagiva 500
Koskas se tänä vuonna on?
- GIACOMO
TÄSSÄ VIDEO TILAISUUDESTA
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288485953535.html - April(l)ia
Kuluvan kesän Bella lähestyy...
- mvaugustus
Mustialaan mennään tavan mukaan ja illaksi ehtii vielä pitkälle.
- April(l)ia
Tänä vuonna tuo on 19.7. eli ensi lauantaina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022276- 1041694
- 841388
- 1311371
- 1171256
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘751227Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834