Mistä johtuu , että kawasaki on nipponeista huonoin.Ja Hayabusa , paras, kaunein, nopein
Kwakkwakzaki
6
375
Vastaukset
- siitä
että sinun ruippanen oma 50kuutioinen moposi ei kulje tarpeeks..
tee sille jotain.. - nopein???
- Turo--Kawa
Ehkä sä et vaan osaa ajaa.
Kawasaki on miesten pyörä ja vaatii myös kuskiksi miestä. Sukisuki taas on naisten tai ämmämäisten miesten pyörä.
Eli opettele ajamaan niin ehkä säkin vielä saat kawan liikkeelle. - johtuu
että toisten pärrät on sun mielestä huonompii, kateudestako??
- k-----n----n
Taitaa puppelipoikaa ottaa pattii ku Hondat ei kulje ja ainoa mitä asialle pystyy tekeen on määkiä Suitza ja Kawa-palstoilla.
"Hayabusa
Kirjoittanut: missä vikaa / 11.7.09 / klo 23:32
Mistä johtuu kun en enää saa persettä. Miksi ,Miksi,Miksi. Edellisellä pyörällä , nartut tappelivat että pääsivät minulle antautumaan.Nyt vaan hinttarit flirttailee."
"Kwakkwakzaki
Kirjoittanut: onnettomin / 11.7.09 / klo 23:23
Mistä johtuu , että kawasaki on nipponeista huonoin.Ja Hayabusa , paras, kaunein, nopein
" - sulla
Sulla on joku kriisinpoikanen ja mikä ettei oothan poika!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.713318Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291078
- 1001023
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67946Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6905- 84889
- 34820