Näinkö se homma etenee?

Bil.Man

Olen todella pahoillani! -jos voisin vaikuttaa niin olisin sen jo tehnyt!
Nyt olen "vallaton" palstapujehtia, joka hakee ankkuripaikkaa seesteisetä laguunista!

kirjoittelemisiin

27

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkaasi

      täällä ei sinua kukaan kaipaa...........

      • nimeä

        Adressissa jolla tämä Bil Man saatiin pois sefun tehtävistä. Mitä se tänne tulee enää roikkumaan..


      • Bil.Man
        nimeä kirjoitti:

        Adressissa jolla tämä Bil Man saatiin pois sefun tehtävistä. Mitä se tänne tulee enää roikkumaan..

        Miksi joutavia höpötät? Tieto lisää valtaa, mutta tiedottomuus tuskaa joka pahenee tuskaan pakahtuessa.!


      • voit*
        Bil.Man kirjoitti:

        Miksi joutavia höpötät? Tieto lisää valtaa, mutta tiedottomuus tuskaa joka pahenee tuskaan pakahtuessa.!

        kait nikittömänä,---- tai ottaa jonkun nikin,mistä pidät ja osallistua jutteluihin? Kuka sitä estäisi? Hyviä öitä sinullekin :)


      • perseellesi
        Bil.Man kirjoitti:

        Miksi joutavia höpötät? Tieto lisää valtaa, mutta tiedottomuus tuskaa joka pahenee tuskaan pakahtuessa.!

        Nyt sitten vituttaa kun et pääse kenellekkään järjestelemään kirjotus estoja. Jatka vaan matkaasi sinä kapinen koira.

        Kyllä Ajomies pyöritti sinua kuin vanhaa tiskirättiä...Oli tosi kiinnostava loppusuora.


      • Bil.Man
        perseellesi kirjoitti:

        Nyt sitten vituttaa kun et pääse kenellekkään järjestelemään kirjotus estoja. Jatka vaan matkaasi sinä kapinen koira.

        Kyllä Ajomies pyöritti sinua kuin vanhaa tiskirättiä...Oli tosi kiinnostava loppusuora.

        Eikä kukaan minua mihinkään "vienyt".
        Tehtäväni hoidin kuten ylläpidon sopimus edellytti.
        Tuollainen tuulispää kuin sinäkin olet, niin laisiasi on palsta pullolaan!
        (-niitä ei tarvitse kylvää, niitä sikiää itsestään!)


      • Bil.Man
        perseellesi kirjoitti:

        Nyt sitten vituttaa kun et pääse kenellekkään järjestelemään kirjotus estoja. Jatka vaan matkaasi sinä kapinen koira.

        Kyllä Ajomies pyöritti sinua kuin vanhaa tiskirättiä...Oli tosi kiinnostava loppusuora.

        Sinut laitetaan kategoriaan bösilö.
        -"bösilö" kirjoitetaan aina pienellä alkukirjaimella.

        kirjoittelemisiin


      • taas.
        Bil.Man kirjoitti:

        Eikä kukaan minua mihinkään "vienyt".
        Tehtäväni hoidin kuten ylläpidon sopimus edellytti.
        Tuollainen tuulispää kuin sinäkin olet, niin laisiasi on palsta pullolaan!
        (-niitä ei tarvitse kylvää, niitä sikiää itsestään!)

        vetänyt käteesi päästänyt spermasi vapaasti liikkeelle. Ei todellakaan ole tarvis kysellä mistä sinunlaisiasi tulee.


      • Kauas..

        pois...


      • vain omasta

        puolestasi.Minä kaipaan.


    • Entinen vakituinen

      Kun sinut on kerran täältä pois saatu, älä enää tunge takaisin. Adressin aikoinaan keräsimme saadaksemme sinut pois, eikö se jo riitä vastaukseksi?

      Muistaakseni yli tuhat nimikirjoitusta oli adressissa. Kertooko se jotain?

      • Bil.Man

        -mistä kaltaisiasi sikiää?
        kirjoitat täyttä paskaa ja elätän itsessäsi ihanekuvaa joka inhottaa muitakin kuin vertaisiasi. -Ethän kirjoituksii voi luottaa itsekään koska ne ovat tuulesta temmattuja hallunisaatioita.
        Voi sinua, -voi.


    • Miss Mary

      Juuri sen itse vahvistit chatissa tänä yönä. Oikeaa nimimerkkiäni en paljastanut, tarkoituksella.

      Älä yritä tunkea sheriffiksi tälle palstalle, olemme saanet sinusta tarpeeksemme ja vähän ylikin.

      Yritys hyvä 10, tulos heikko 4.
      Kiitos, ei muuta.

      • Bil.Man

        Voi sinua. -ettäs kehtaat!
        En viitsi vaivautua enempään.


      • Bil.Man
        Bil.Man kirjoitti:

        Voi sinua. -ettäs kehtaat!
        En viitsi vaivautua enempään.

        ,kuin tuuli laivaa...


    • Aarre

      Minusta kehityit shefuna niin suureksi kyrväksi, että olisi pitänyt kelvata.

      • Bil.Man

        -jo vain koira kalaa syö!


      • Den första
        Bil.Man kirjoitti:

        -jo vain koira kalaa syö!

        Kyllä sitä ympäri pyöreitä päiviä istutaan koneella, ilmankos ollaan väsyneitä ja käntytään kaikille


      • itsestäsi
        Den första kirjoitti:

        Kyllä sitä ympäri pyöreitä päiviä istutaan koneella, ilmankos ollaan väsyneitä ja käntytään kaikille

        ja jätä se seriffin valvonta josta sut potkittiin pois. Ei pitäisi enää sinulle kuulua mitä täällä ihmiset tekkee, Hus hus hus ! Poistu liskon oksennus joukostamme ...hus hus !


      • itsestäsi
        Den första kirjoitti:

        Kyllä sitä ympäri pyöreitä päiviä istutaan koneella, ilmankos ollaan väsyneitä ja käntytään kaikille

        ja jätä se seriffin valvonta josta sut potkittiin pois. Ei pitäisi enää sinulle kuulua mitä täällä ihmiset tekkee, Hus hus hus ! Poistu liskon oksennus joukostamme ...hus hus !


      • TulenLiekeissä
        itsestäsi kirjoitti:

        ja jätä se seriffin valvonta josta sut potkittiin pois. Ei pitäisi enää sinulle kuulua mitä täällä ihmiset tekkee, Hus hus hus ! Poistu liskon oksennus joukostamme ...hus hus !

        sulla, kerroppa montako päivää yhtä jaksoisesti???


    • Nyt on sitten vanha ystävämme Biltsu paljastanut todellisen nahkansa!
      Eipä tarvitse enään ihmetellä hänen poistojaan.
      Ja nyt olet saanut tämän palstan täysin sekasortoiseksi sillä ensimmäisellä avauksellasi. Ei ainakaan noilla kirjoittamillasi viesteillä palsta tule seesteiseksi laguuniksi.
      Jos minulta kysytään, niin parempi on palsta vallan ilman sheriffiä kuin sinun valtasi alla.

      • bla bla bla

        laa,jäkäti jäk blab bla bla laa,suu yhtä mittaa käy jne.


      • pois..
        bla bla bla kirjoitti:

        laa,jäkäti jäk blab bla bla laa,suu yhtä mittaa käy jne.

        täältä ja sassiin!


      • vielä uusia
        pois.. kirjoitti:

        täältä ja sassiin!

        airoja.Vanhatkin on hyväkuntoiset.


      • Ukki Savosta.
        vielä uusia kirjoitti:

        airoja.Vanhatkin on hyväkuntoiset.

        Myös erittäin puolueellinen.


      • bla bla bla kirjoitti:

        laa,jäkäti jäk blab bla bla laa,suu yhtä mittaa käy jne.

        Enpä tunnusta tänne niin kauheasti kirjoitelleeni,
        mutta jäkätystä kai sitten nekin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe