Ampumisen aloitus Espoon alueella

Ei vapaita nimimerkkejä

Hei, olen kiinnostunut ampuma harrastuksen aloittamisesta. Tosiaan aluksi ainakin vain harrastus mielessä. Olen 18 vuotias, kokemukseksi voisi laskea airsoft ja ilma-aseet (joiden tajuan olevan aivan eri asia).
Asun Espoossa ja etsisin paikkaa josta saisi aseen lainaan. Tiedän HSC:n, mutta näin heinäkuussa se on suljettu. Kysymys siis kuuluu, onko Espoon lähistöllä esim ampumaseuroja, jotka ottavat uusia jäseniä ja voivat lainata/vuokrata näille asetta harjoitteluun. Myös paikat joissa pääsisi vain kokeilemaan ampumista kiinnostavat.
Olen tietoinen Suomen Aselaista ja olen valmis yrittämään harrastusta lain sallimissa määrin. Vaikkakin tuntuu, että lain tarkoitus on estää minua aloittamasta..

3

3621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotka aseita lainaa

kyllä pitää edetä tavallista tietä tässä asiassa.

• Oikein.

Suomen aselaki, ainakin tällä hetkellä pyrkii juuri siihen, että yritetään estää ammunnan aloitus/jatkaminen.

• ressu.

Liity reserviläisseuraan esim Espoon reserviläiset tai Vantaan. Vuosimaksu kolmen kympin hujakoilla. Pääset ampumaam laina-aseella patruunoiden omakustannushintaan Santahaminaan. Aseina 9mm pistoolit, 7,62 itselataavat kiväärit. Saat opastusta aseiden käytöstä ja ampumisesta sekä voit suorittaa turvallisen ampujan tutkinnon. Lisäksi suoritettuasi Sra kortin voit osallistua toiminnallisempaa ammuntaa ja kilpailuihin. Porukka on rentoa ja ikähaitari teinistä vaariin. Reserviläisiin voi liittyä kuka tahansa Suomen kansalainen eikä asepalveluksen suorittaminen ole vaatimus. Saat kokemusta erillaisista aseista ja kaverit kertovat mitä kannattaa hankkia ja mistä. Ressu touhu on rentoa eikä siellä nipoteta mistään turhasta. Pääasia, että toiminta tapahtuu turvallisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      50
      3404
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      568
      2142
    3. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      85
      2054
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1970
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1608
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1568
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1406
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1359
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      1353
    10. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      58
      1328
    Aihe