Onko lokakuussa kovin sateista normaalisti? Pieni viileys ei haittaa mutta sade kylläkin.
Vastaukset 3
- Emmakaisa
Olen ollut syyskuun puolivälissä, ja siellä oli hyvin sateista ja koleaa, taisi kyllä olla poikkeuksellista. Ensi töikseen piti mennä ostamaan lämpimämpiä vaatteita.
Aurinko ei juuri näyttäytynyt, mutta ei siitä ollut haittaa nähtävyyksiin tutustuessa
ja shoppaillessa. - Ei kylmä
Olen ollut marraskuussa Prahassa ja sää oli mitä ihanin. liki 10 c.
- Opserveri
vietin viikon syys-lokakuun vaihteessa. Tuolloin lämpötila vaihteli päivällä 14-20 asteen välillä ja ainakin puolet päivistä lähes pilvettömältä taivaalta. Hienointa olivat kuitenkin yöt, jotka olivat lähes alinomaa 13-16 asteen välillä yhtä sateista yötä lukuunottamatta. Saatoin aamuyöstä kävellä huoletta hotellille lähes kesäisen oloisessa lämpötilassa. Sadetta tuolloin, siis, aika vähän.
Mutta miksi murehtia? Lähes joka kadunkulmassa on lämmin oluttupa odottamassa hetken istahtajaa sateelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.782480Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422106Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28955- 32837
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58640Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6528- 21505
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 33472