Onko lokakuussa kovin sateista normaalisti? Pieni viileys ei haittaa mutta sade kylläkin.
Sää Lokakuussa
3
1903
Vastaukset
- Emmakaisa
Olen ollut syyskuun puolivälissä, ja siellä oli hyvin sateista ja koleaa, taisi kyllä olla poikkeuksellista. Ensi töikseen piti mennä ostamaan lämpimämpiä vaatteita.
Aurinko ei juuri näyttäytynyt, mutta ei siitä ollut haittaa nähtävyyksiin tutustuessa
ja shoppaillessa. - Ei kylmä
Olen ollut marraskuussa Prahassa ja sää oli mitä ihanin. liki 10 c.
- Opserveri
vietin viikon syys-lokakuun vaihteessa. Tuolloin lämpötila vaihteli päivällä 14-20 asteen välillä ja ainakin puolet päivistä lähes pilvettömältä taivaalta. Hienointa olivat kuitenkin yöt, jotka olivat lähes alinomaa 13-16 asteen välillä yhtä sateista yötä lukuunottamatta. Saatoin aamuyöstä kävellä huoletta hotellille lähes kesäisen oloisessa lämpötilassa. Sadetta tuolloin, siis, aika vähän.
Mutta miksi murehtia? Lähes joka kadunkulmassa on lämmin oluttupa odottamassa hetken istahtajaa sateelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882