~¤ Soinnut ¤~

¤~~~~¤~~~~¤~~~~¤

Sinä soinnut minussa
sävelesi hitaasti
lämmittää temposi rajuun

Tunnen sisälleni vereni virtaavan
värise lujaa luihini asti

Tärisen, haluan liitää
en voi mitään...

Huudan maailmalle, Sinä !
nimesi jokaiselle korvalle !

Kuulkaa kaikki,
kuulkaa linnut
lentäkää puistanne,
puistakaa päätänne !

Mutta silti minä Rakas !

Minä tulen !

¤~~~~¤~~~~¤~~~~¤

http://www.youtube.com/watch?v=K04HPBYf5Ug

4

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zakus

      Tämä runo oli kyllä ihan selvää pässinlihaa, mutta toi musavideo oli aika stabiili ja järkähtämätön. Mulle tuli mieleen että tolla tätillä oli pää pahasti kipeänä (vähän kuin mulla aina)kun se pitelee sitä ja konttailee ja voivottelee lattialla että missä sen kledjut oikein on.

      Tollanen biisi on muuten mahdollisimman ärsyttävä tanssia tuon tempon muutoksen vuoksi. Mutta äänimaailma oli aika hauska, ainakin minä täällä nauroin kuin hyeena.

      • Kopittelija

        naapurin korvassa ei ole koskaan kivaa,
        varsinkin jos omat vaatteet kiristää
        kravatista alkaen... ;)

        Tässä videossa ei hyeenat naura erämaassa,
        vaan koira haukkuu, mikä sinänsä vähän omituista mutta
        toisaalta mielenkiintoista... :D

        http://www.youtube.com/watch?v=RyD6voHMJJA


      • zakus
        Kopittelija kirjoitti:

        naapurin korvassa ei ole koskaan kivaa,
        varsinkin jos omat vaatteet kiristää
        kravatista alkaen... ;)

        Tässä videossa ei hyeenat naura erämaassa,
        vaan koira haukkuu, mikä sinänsä vähän omituista mutta
        toisaalta mielenkiintoista... :D

        http://www.youtube.com/watch?v=RyD6voHMJJA

        Tiedätkö, että mulla on itse kyhätty teoria valmiina tällaisiin asenteisiin joita (vaikkapa kuvitteellisesti) joudun kohtaamaan lähes joka päivä. Se, että menet ulos ihmisten joukkoon tarkoittaa kirjaimellisesti sitä että sinun on oltava kaikkeen valmis. Teorian kulmakiveksi mä valitsin jo aikaa sitten itsekkyyden. Vaikka se kuulostaakin erittäin huonolta ja lyhytnäköiseltä valinnalta, niin se on ainoa tehokas keino. Varjopuolet taas ovat hyvin tunnetut: nenäkäs ja vittumainen bitch.

        On äärimmäisen vaikea tilanne olla sitä mitä ei missään nimessä halua olla. Halu välttää kaikki ylimääräinen kiimailu on ratkaistussa mutkattomuudessaan vain ja ainoastaan itsensä rumennuksen tie. Mitä kauheammalta näytät niin sitä enemmän sulla on privacya, tilaa olla ja ajatella, keskittyä ystäviisi ja heihin jotka sinua oikeasti rakastavat. Mulla on aina ollut se tunne syvällä sisimmässäni, että he eivät näe minua fiksattuna vasta kun heille vittuilen, loukkaan tai käsittelen kuin koiranpaskaa kengässä.

        Juuri tällaisina hetkinä he käsittävät että en ole esine, alusvaatemalli hiekka- tai palkkakuopassa lorottamassa lämmintä kuravettä niskaani, vaan elävä ihminen jolla on elävän ihmisen ongelmat ja odotukset. On aivan mahdotonta ajatella, että kukaan nainen hypistelisi innosta sokeana jatkuvaa varauksetonta palvontaa, sillä jokainen heistä tietää totuuden, eivätkä siten sorru mihinkään muuhun kuin jatkuvaan itsepetokseen lähtiessään tällaiseen leikkiin mukaan.

        Musta sun musiikki- ja naisihannemaku on kieltämättä hieman parantunut, se on myönnettävä.


      • Kopittelija
        zakus kirjoitti:

        Tiedätkö, että mulla on itse kyhätty teoria valmiina tällaisiin asenteisiin joita (vaikkapa kuvitteellisesti) joudun kohtaamaan lähes joka päivä. Se, että menet ulos ihmisten joukkoon tarkoittaa kirjaimellisesti sitä että sinun on oltava kaikkeen valmis. Teorian kulmakiveksi mä valitsin jo aikaa sitten itsekkyyden. Vaikka se kuulostaakin erittäin huonolta ja lyhytnäköiseltä valinnalta, niin se on ainoa tehokas keino. Varjopuolet taas ovat hyvin tunnetut: nenäkäs ja vittumainen bitch.

        On äärimmäisen vaikea tilanne olla sitä mitä ei missään nimessä halua olla. Halu välttää kaikki ylimääräinen kiimailu on ratkaistussa mutkattomuudessaan vain ja ainoastaan itsensä rumennuksen tie. Mitä kauheammalta näytät niin sitä enemmän sulla on privacya, tilaa olla ja ajatella, keskittyä ystäviisi ja heihin jotka sinua oikeasti rakastavat. Mulla on aina ollut se tunne syvällä sisimmässäni, että he eivät näe minua fiksattuna vasta kun heille vittuilen, loukkaan tai käsittelen kuin koiranpaskaa kengässä.

        Juuri tällaisina hetkinä he käsittävät että en ole esine, alusvaatemalli hiekka- tai palkkakuopassa lorottamassa lämmintä kuravettä niskaani, vaan elävä ihminen jolla on elävän ihmisen ongelmat ja odotukset. On aivan mahdotonta ajatella, että kukaan nainen hypistelisi innosta sokeana jatkuvaa varauksetonta palvontaa, sillä jokainen heistä tietää totuuden, eivätkä siten sorru mihinkään muuhun kuin jatkuvaan itsepetokseen lähtiessään tällaiseen leikkiin mukaan.

        Musta sun musiikki- ja naisihannemaku on kieltämättä hieman parantunut, se on myönnettävä.

        on parantunut... tai "musiikkimaku "...

        Sillä minähän olen naiskauneuden suhteen aikas kaikkiruokainen ja ei ole merkitystä iällä tai hiustenvärillä tai millään...
        Ainoastaan tietyt asiat nostaa arvostustani ja ne ovat, että pitää
        itsestään huolta ja on siisti...
        Nykypäivänä hyvinkin rumasta voi ehostaa tosi hyvännäköisen jos vain on kroppa kunnossa, ja taas " hyvännäköisestä" saa taas aika etovan jos on epäsiisti ja ulkoinen olemus röyhkeä jne...

        Iloisuus, viehättävyys, ja huumorintaju saa minut ihastumaan naiseen ennemmin kuin mannekiinimaisuus...

        Nuorempana olin naiskauneuden suhteen aika ronkeli ja näin aina joissakin yksityiskohtia mitkä häiritsi minua, mutta näin elämää jo jonkin verran nähneenä on alkanut kiinnittää naisiin eri tavalla huomiota...

        Joskus koulussa silloin nappisodan aikaan kun biologian opettaja opetti meille sukupuolivalistusta, niin tämä ope (mies) kertoi, että luonne on kanssa tärkeää, ja minä en sitä oikein silloin tahtonut käsittää... ja nyt ehkä jotenkin ymmärrän asiaa... mutta kuitenkin niitä luonteitakin on kyllä tullut nähtyä yhtä sun toista, tummaa ja vaaleaa... ja siksi ei kyllä sekään puoli ole vielä täysin päässyt hahmottumaan...
        Mutta sen olen jo ymmärtänyt, että on suurta harhaa ajatella naisen olevan joku henkimaailmallinen enkeli ! ja Loimaa luotiinkin paljon aikaisemmin...

        Mutta sitä minä kyllä vieläkin kummastelen näin kesäisin, kun tahtoo pää ihan pyöriä kun noita naisia, nuoria ja vanhempiakin, tuolla kadulla vastaan tulee... liekö terveen merkki vai ei...

        Ja musiikkimausta vielä sen verran että olen jo nuoruudestani asti ollut disgo/iskelmämusiikkifani !
        ja fiilis vaihtelee rytmistä melankoliaan... jne...

        Nuorena tanssin ihan hullun lailla mutta nyt olen vähän estosempi sen suhteen :D

        Ai niin ja musiikkilinkki kaikille "enkeleille " .... :D

        http://www.youtube.com/watch?v=I7d62VcVrw8


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe