Onhan sunnuntai ja suvi suloinen
tuuli keinuttaa lehdon lasta ja
pienen lintusen piilossa olevaa pesää.
Kädet ja sydä -
Miten se on - se
me kaksi ihmislasta
saamme - rakastaa
Rakkaus
se meille suotiin
viiniks - elämän niihin
vaikeisiinki - retkiin
Yhteistä
avointa elämänkirjaa
avoinna siinä - aamuissamme
illoisamme ja yön hetkissä
Miten paljon
me saimmekaa
Meillä -
eihän - meillä
ollu muuta -
kuin nämä - tyhjät kädet
Jotka
yhdessä niin usein
yhteen - liitettiin
Sanoiks
haviseviks haavanlehdiks
säveliks lauluiks
Täälä
rakkaus kulki
ja kaksi ihmislasta
syliinsä sulki
Jotenkii onniii niin
4
186
Vastaukset
- *MURUKULTA*
.."Meillä -
eihän - meillä
ollu muuta -
kuin nämä - tyhjät kädet
Jotka
yhdessä niin usein
yhteen - liitettiin"..
.
Sielu sinun runoissasi kulkeen - näitä runojasi on niin ihana lukea - todellista sydämenlaatua joka rivi! :)Näin se kuules oli, kaksi tyhjäkäsistä.
Ei - me sillonkaa - tunnettu
ett ois oltu - köyhiä
Tuo RAKKAUS
sehän se rikkaaks tekee
MURUKULTA
Sinä palautteessas luot aina kannustavaa siltaa - kiitos
Rakkaudellista maanataipäivää toivottelen...Liisa
- padme_amidala
..kaunista laulua on runosi täynnä. Kesäinen luonto ja rakkaus siinä mukana kulkemassa aamusta iltaan . Lämpimällä sydämellä olet runosi kirjoittanut : )
Kiitoksia tästä hienosta lukuhetkestä : )Rakkaus sanoitti sanoittaa ja säveliks iloks yhteiseks voimaks.
Rakkaus voimissaan saa uskomaan.
Kesäpuvussaan hehkuu luonto, kukkii tuoksuu lepää yllämme lämmin henki.
Sinulle lämmin kiitos, lämpimästä palautteestas
rakkaudellista kesää elämääs ja rakkaalles.
Nyt valmistaudun metsään, tämä nääs on krooninen tauti.
Metsään on päästävä, sielä sieluni leppää......hymyyy päivääs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581
