Rhodos, oi Rhodos

satunnainen matkailija

Olimme vast ikään viikon matkalla Rhodoksella.
Ihana aurinko, meri ja lämpö ympäröi sielun ja ruumiin kylmän kotimaan jälkeen.
Ruoka oli hyvää lähes kaikissa paikoissa.
Paha maku matkasta jäi kuitenkin, kun törmäsimme Club Greecen edustajiin, jotka tyrkyttivät arpoja ja voittoja, kunhan jaksamme kuunnella vain heidän esittelynsä lomamahdollisuuksista. Aikaa menisi vain noin 90 min ja taxi toisi ja veisi. Ok, olihan meillä aikaa..
Esittely kesti ja kesti ja kesti lähes 3,5 tuntia ja voi ihmettä, olimme voittaneet pääpalkinnon, eli vapaavalintaisen etelänmatkan. Huijausta!! Saimme sentään yhden T-paidan.
Älkää hyvät ihmiset lähtekö kyseisten huijareiden esittelyä kuulemaan. Tilaisuudesta kää vain paskanmaku suuhun.
Toinen lomaa varjostava tilanne sattui kun olin ostamassa (teettämässä) nahkatakkia.
Olin hakemassa takkia ja maksamassa viimeistä erää, niin myyjä alkoi syyttää minua kusetuksesta, kun en ostanut takkeja kahta! Oli kuulemma laskenut hinnan en mukaisesti.
Just, just..
Minulla ei missään vaiheessa ollut tarkoitus ostaa useampaa takkia ja myyjä itse tarjosi minulle tätä alennettua hintaa.
Kielimuurista ei ollut kyse, sillä ko herra puhui Suomea.
Firman nimi oli Silver Shine.
Nimensä mukaisesti myös korut kuuluivat valikoimaan.
Kiitos matkan onnistumisista menee Zum Zum ravintolalle, joka valmisti erittäin maittaavaa ruokaa ja palvelu oli ystävällistä ja nopeaa. Sekä paikalliselle taxikuskille, joka ystävällisesti opasti meille parhaat nähtävyydet saarelta.
Ei siis pelkkiän turistirysiä.
Kokonais summaksi tulee kuitenkin se, ettemme lähde ko saarelle enää uudelleen.

6

1113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • canceli

      Kurjaa että näin kävi mutta tietysti voi myös peiliin katsoa. Nahkakaupassa oli varmaan "osta 2 saat toisen puoleen hintaan"tarjous, mikä on siellä yleistä eikä mikään huijaus.Uskoisin että kielimuurista on ollut kyse koska monet kauppiaat juttelevat suomeksi vaikka eivät sitä oikeasti osaa. club greece on pysäyttänyt myös allekirjoittaneen ja luvanneet vaikka mitä jos käyn esittelyssä..vähän arveluttavaa. Tyypit oli suomalaisia ja vakuuttavia,sitä en kiellä.
      Kreikan saaret ovat tosi turvallisia paikkoja,varkaudet harvinaisia yms. Kiva että pääsit kiertoajelulle ja ruokapuoli oli kunnossa.

      • satunnainen matkailija

        Ei todellakaan ollut mitään ota 2 tarjousta...
        Ja kyllä herra suomea osasi, olihan vaimo myös Suomalainen. Että näin!
        Hehän myisivät siellä vaikka koko kaupan, jos joku hullu ostaisi.

        Club greecestä ei taasen löydy yhtään luotettavaa infoa mistään.
        Ihmetyttää koko toiminta. Kuka maksaa sen sairaan suuren porukan palkat, jotka häiriköi tyrkyttämällä turisteille lomaesittetyä.
        Ärsyttävintä on tapa miten kohde napataan koukkuun.
        "Emme myy lomaosakkeita, vaan teemme haastattelua siitä miten voimme parantaa turistien viihtyvyyttä saarella". voihan v... sanon minä.
        Tähän olisi yksi vastaus =poistamalla club greecen edustajat.


      • Ei pitäisi...
        satunnainen matkailija kirjoitti:

        Ei todellakaan ollut mitään ota 2 tarjousta...
        Ja kyllä herra suomea osasi, olihan vaimo myös Suomalainen. Että näin!
        Hehän myisivät siellä vaikka koko kaupan, jos joku hullu ostaisi.

        Club greecestä ei taasen löydy yhtään luotettavaa infoa mistään.
        Ihmetyttää koko toiminta. Kuka maksaa sen sairaan suuren porukan palkat, jotka häiriköi tyrkyttämällä turisteille lomaesittetyä.
        Ärsyttävintä on tapa miten kohde napataan koukkuun.
        "Emme myy lomaosakkeita, vaan teemme haastattelua siitä miten voimme parantaa turistien viihtyvyyttä saarella". voihan v... sanon minä.
        Tähän olisi yksi vastaus =poistamalla club greecen edustajat.

        Nahkatakki !!! Rhodokselta... ovat olleet jo kymmenet vuodet Välimeren
        paikoista kalleimpia, eikä edes hyvän laatuisia. Kannattaa tosiaan kiertää
        kaukaa, kuten nämä lomaosake, etten sanoisi huijarit, joitten houkutuksiin
        ei pitäisi kenenkään sortua, eihän toiminta muuten lopu.


      • tiitu3
        satunnainen matkailija kirjoitti:

        Ei todellakaan ollut mitään ota 2 tarjousta...
        Ja kyllä herra suomea osasi, olihan vaimo myös Suomalainen. Että näin!
        Hehän myisivät siellä vaikka koko kaupan, jos joku hullu ostaisi.

        Club greecestä ei taasen löydy yhtään luotettavaa infoa mistään.
        Ihmetyttää koko toiminta. Kuka maksaa sen sairaan suuren porukan palkat, jotka häiriköi tyrkyttämällä turisteille lomaesittetyä.
        Ärsyttävintä on tapa miten kohde napataan koukkuun.
        "Emme myy lomaosakkeita, vaan teemme haastattelua siitä miten voimme parantaa turistien viihtyvyyttä saarella". voihan v... sanon minä.
        Tähän olisi yksi vastaus =poistamalla club greecen edustajat.

        kannattaa kiertää kaukaa, ja jos ei onnistu niin ota puheeksi turistipoliisi niin lähtevät kauppiaat kuin hauki rannasta!


      • yx matkaaja
        satunnainen matkailija kirjoitti:

        Ei todellakaan ollut mitään ota 2 tarjousta...
        Ja kyllä herra suomea osasi, olihan vaimo myös Suomalainen. Että näin!
        Hehän myisivät siellä vaikka koko kaupan, jos joku hullu ostaisi.

        Club greecestä ei taasen löydy yhtään luotettavaa infoa mistään.
        Ihmetyttää koko toiminta. Kuka maksaa sen sairaan suuren porukan palkat, jotka häiriköi tyrkyttämällä turisteille lomaesittetyä.
        Ärsyttävintä on tapa miten kohde napataan koukkuun.
        "Emme myy lomaosakkeita, vaan teemme haastattelua siitä miten voimme parantaa turistien viihtyvyyttä saarella". voihan v... sanon minä.
        Tähän olisi yksi vastaus =poistamalla club greecen edustajat.

        Ei se vaimo oikeasti ole suomalainen, tyyppi vaan sanoo niin, koska saa paremmin kaupat. Kyllä vaimo on ihan kreikkalainen.

        Suomea ovat oppineet ihan kauppaa tekemällä ja käymällä turkishuutokaupassa Helsingissä, vai oliko Vantaalla.


    • tasiko

      Hei matkalainen,
      Harmi,että Roodoksen matkasta jäi ikävä maku suuhun.
      Olen useamman kerran käynyt siellä eikä mitään moitittavaa.
      Olen teettänyt 2 takkia siellä ja toisen maksoin vasta noin kk päästä kotimaassa, pienen ennakkomaksun annoin koska en ollut varautunut takin ostoon, mittojen mukaan tehtiin.
      Takit on vieläkin hengissä ja hyvä kuntoisia. Se oli kylläkin eri paikka.Vielä myöhemmin pojilta tuli joulukortti.
      Olen heille vienyt suomalaista suklaata ja presidenttikahvia, ovatpahan kauppamiehiä mutta uskovat kun sanoin etten joka kerta osta takkia.
      Useamman kerran kunkäy niin heidän kanssaan ystävystyy siis paikallisten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe