Selailin postin ,tiedoituslehteä ja katselin postimerkkien kuvia..
Onko teillä joku suosikki merkki..minä pidän kukkasista..
Hajuherne-merkki on erityisen kaunis..Menen aina postista ostamaan,kun on suuremmat valikoimat..Tavallisessa ruoka-kaupassa, on vain yhdenlaisia. Nyt on sellaisiakin merkkejä,missä lukee: Kiitos, Hei, Tervetuloa, Onnea ym..
Hienoa.. Minä ostelen kortteja,jos näen kauniita,tai muuten
mielenkiintoisia ja merkkejä myös..Kiva lähetellä ihmisille,piristykseksi,ettei tule postilaatikkoon ,pelkkiä laskuja..
Hakaniemen hallin yläkerroksessa,on ihania pieniä myyntipisteitä, mistä löytyy kaikenlaisia ,mukavia kortteja,
sellaisiakin,joita ennenvanhaan läheteltiin..No,tässä juttua korteista ja postimerkeistä. Mukavaa päivää ..t.Irkku
Postimerkeistä..
2
123
Vastaukset
- Hintriika*
Itse kukin on varmaan huomannut, kuinka luukusta tipahtava postikortti ystävältä kohottaa mielialaa! Valitettavasti korttejakaan ei nykyisin lähetellä juuri muutoin kuin lomamatkoilta, etupäässä ulkomailta.
Joulukorteissa ei ole samaa taikaa. Liian usein ne ovat vain rutiininomaisia, lähes pakollisia tervehdyksiä. Ellei niissä ole sen valmiiksi painetun toivotuksen lisäksi muuta kuin lähettäjän nimi, niin niistä puuttuu henkilökohtaisuus.
Eräälle sukulaiselle minulla oli tapana lähetellä kortteja, joihin kirjoitin kuva-aiheeseen liittyvän humoristisen runon/lorun. Nyt hänen kuolemansa jälkeen se paksu albumi, johon hän oli kortit koonnut, on minulla. Sitä selaillessa ymmärrän itsekin, kuinka postin tuoma pieni tervehdys voi ilahduttaa yksinäisyydessa.
Myönnän, että itsekin sorrun liian usein sähköpostiin tai tekstiviestiin yhteydenotossa. Joskus sentään saan itsestäni irti, että laitan ystävälle syntymäpäiväkortin.Nytkin tuossa on ihan pino lähdössä, kun on ensi viikolla paljon tuttavien nini ja syntymäpäiviä, ja sitten alkaa naistenviikko. Etsin myös kortteja joissa olisi jotain hauskaa, ja saajaa koskettavaa. Että saisi edes yhdet naurut. Lisäilen kortteihin myös puhekuplia, ja teen paljon kortteja myös itse. Joskus kun näkee korttiin paljon vaivaa, tuntuu että se on jo pieni lahja. Ja mielestäni tekstiviesti ei koskaan korvaa postikorttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174836
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2022597Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291655- 241517
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291425Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1491108
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81044Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962