aijjon ostaa www.pixmania.com sonyn videokameran kanataako ostaa ? maksu ja toimitus kulosta jotekin
odolta kuminkin olen kuullut että kaverini osti
jostain eglannin nettikaupasta lapseleen ps2 pelin
ja maksoivat etukätee ja toinen vuosi kun ototelevat paketia postiin joten kannataakko ??? :-) kiitos vastauksetasi !
www.pixmania.com
3
861
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Harkitse vielä toisen kerran haluatko tilata sieltä jotain. Kaupan takuuehtoihin kuuluu mm. sellainen pykälä, että viallinen laite on lähetettävä Ranskaan takuuvaihtoa/-korjausta varten. Ellei vika olekaan takuunalainen, asiakas maksaa tarkistuksen sekä postikulut. Turvallisempi on ostaa kotomaan kamaralla olevasta kaupasta.
- ihmettelee...
Kaupan takuuehtoihin kuuluu mm. sellainen pykälä, että viallinen laite on lähetettävä Ranskaan takuuvaihtoa/-korjausta varten. Ellei vika olekaan takuunalainen, asiakas maksaa tarkistuksen sekä postikulut.
----------------------
olen tilannut useita lähetyksiä,
syksylläkin tuli pari taulutelkkaria ja videokamera, ym,
ei minulla ainakaan ole tuollaisia ehtoja, eikä ole ollut 3-4 vuotta takaperin kun ensimmäiset tilasin.
mutta kyllä tilatessa puhelimia, yms mahdollisesti paikallisia laitteita pitää olla tarkkana,
mutta kyllä kaikki riittävä kerrotaan sivuilla.
- pixmania huano
Pixmaniassa et joudu maksamaan etukäteen mutta monet pienemmät verkkokaupat saksassa ja pritaniassa saattavat vaatia moista.
Luottokortilla maksaessa rahat saa yleensä aika kivuttomasti takaisin jos tavaraa ei kuulu.
Pixmanian toimitusaika voi olla sitä ja tätä mutta takuu on yhdellä sanalla sanottuna perseestä. Varmista ettet ikinä tilaa tuolta mitään sellaista millä ei ole valmistajan omaa merkkihuoltoa myös Suomessa.
Rikkinäisen tavaran lähettely edestakaisin ranskaan kestää kuukausia ja joudut joka tapauksessa maksamaan postikulut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627