www.pixmania.com

videokameraaaaa

aijjon ostaa www.pixmania.com sonyn videokameran kanataako ostaa ? maksu ja toimitus kulosta jotekin
odolta kuminkin olen kuullut että kaverini osti
jostain eglannin nettikaupasta lapseleen ps2 pelin
ja maksoivat etukätee ja toinen vuosi kun ototelevat paketia postiin joten kannataakko ??? :-) kiitos vastauksetasi !

3

861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhakorkeapudas

Harkitse vielä toisen kerran haluatko tilata sieltä jotain. Kaupan takuuehtoihin kuuluu mm. sellainen pykälä, että viallinen laite on lähetettävä Ranskaan takuuvaihtoa/-korjausta varten. Ellei vika olekaan takuunalainen, asiakas maksaa tarkistuksen sekä postikulut. Turvallisempi on ostaa kotomaan kamaralla olevasta kaupasta.

• ihmettelee...

Kaupan takuuehtoihin kuuluu mm. sellainen pykälä, että viallinen laite on lähetettävä Ranskaan takuuvaihtoa/-korjausta varten. Ellei vika olekaan takuunalainen, asiakas maksaa tarkistuksen sekä postikulut.
        ----------------------
        olen tilannut useita lähetyksiä,
        syksylläkin tuli pari taulutelkkaria ja videokamera, ym,

ei minulla ainakaan ole tuollaisia ehtoja, eikä ole ollut 3-4 vuotta takaperin kun ensimmäiset tilasin.

mutta kyllä tilatessa puhelimia, yms mahdollisesti paikallisia laitteita pitää olla tarkkana,
        mutta kyllä kaikki riittävä kerrotaan sivuilla.

• pixmania huano

Pixmaniassa et joudu maksamaan etukäteen mutta monet pienemmät verkkokaupat saksassa ja pritaniassa saattavat vaatia moista.

Luottokortilla maksaessa rahat saa yleensä aika kivuttomasti takaisin jos tavaraa ei kuulu.

Pixmanian toimitusaika voi olla sitä ja tätä mutta takuu on yhdellä sanalla sanottuna perseestä. Varmista ettet ikinä tilaa tuolta mitään sellaista millä ei ole valmistajan omaa merkkihuoltoa myös Suomessa.

Rikkinäisen tavaran lähettely edestakaisin ranskaan kestää kuukausia ja joudut joka tapauksessa maksamaan postikulut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      86
      5467
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3622
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3189
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      203
      2126
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1931
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      33
      1864
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1823
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1714
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1683
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19