paras hiiri

hjäämääm

2

1165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • faaddssdarfga
    • riuttala

Itse en juuri muuta koneella teekään kuin pelaan shakkia ja eniten minuutin pelejä. Vanha puhtaana pidetty halpa koneen mukana tullut pallohiiri toimi muuten kivasti, mutta ei toiminut tarpeeksi nopeasti. Jos vastustaja siirteli nappuloita tarpeeksi nopeasti, ni se pärjäsi minulle ajassa vaikka täysin satunnaisesti valituilla siirroilla. No päätin sijoittaa hiireen rahaa. Tilasin Razorin diamondback mallin. Se ei ollut Razorin malli jota suunnittelin, mutta se oli heti saatavilla ja piti olla ihan yhtä hyvä. Maksoin myös extinctor sharp hiirimatosta yli 20 euroa. Kyllä oli hirveä se päivä ku hiiren sain, menin shakkiin, luulin et nyt musta todella tulee jotakin. Luin ohjeet ja yritin hiiren mukana tulleen ohjelman avulla säätää sen juuri mieleisekseni. Se oli kauhea päivä. Eloluku putosi n. 400 pistettä sinä päivänä, kun en saanut sitä hallintaani. Shakin peluu halut menivät moneksi päiväksi. Sit 3 päivää myöhemmin tupakalla istuessani ja asiaa surressani (hiiri hiirimatto postikulut 68,5 euroa ja ihan paska) tuli mieleen, että ehkä myös ohjauspaneelin hiirisäädöt vaikuttavat sen toimintaan. Ekana aattelin säätää nopeutta hitaammalle, mut sit tajusin et parannettu ohjaimen tarkkuus on pois päältä. Ei mulla mikään hiiri ole ilman sitä hyvä ollut. Se päälle ja heti oli ihan uusi hiiri. Nyt peli kulkee niinkuin odotin, mut kova työ palauttaa eloluku edes ennalleen. Ei mennyt rahat hukkaan. Ihan ihme homma et pelaajille suunnitellun hiiren käyttöohjeet mainitsee kyllä hiiren mukana tulleen ohjelman perusideat, mutta ei tajua huomauttaa sanallakaan et edelleen myös ohjauspaneelin perushiirisäätöjen oikeat asetukset vähintäänkin yhtä tärkeää säätää kohdalleen. Yleensä oon kyllä tietokoneongelmani aina helpommin selvittänyt, mut ku luulin et Razerin ohjelma korvaa ohjauspaneelin hiirisäädöt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22