lp-lanka/puuvillamatosta??Olisiko kellään konstia millä saisi nukat pois matosta helposti? Matto on vaalea jossa on punaisia hentoja raitoja nurkissa, 140x200cm. Jostain on tullut mustaa pientä nukkaa matto täyteen ja se on todellä häiritsevän näköinen??!! En viitsisi jokaista nyppylää erikseen ruveta irroittamaan..... vai pitääkö?
Miten saada pois....
5
3442
Vastaukset
- kaupasta
En tiedä toimisiko tuossa, mutta paristokäyttöisellä nypynpoistajalla olen onnistunut uudistamaan useita vaatteitani. OBH Nordicalla on kivan näköinen ja tuntuinen malli, maksaa n. 10-12e. Muista tyhjentää nukkasäiliö riittävän usein!
- atlatl
...veitsi tai vanha parathöylä.
Harjoittelin ensiksi kirpparipaitaan.
Kammalla nukka ylös ja VAROVASTI leikaten nukka pois.
Toimii hyvin koholla olevaan nukkaan.
Paidoissa oleva nukka on matalampaa ja siinä täytyy olla varovainen,todella varovainen.
Ja paitaa täytyy pingottaa samalla.
Mutta olen siistinyt joitakin nukkapaitoja todella uudenveroisiksi.
Jopa sukkiin tehosi.
Eivät reikiinny niin nopeasti kun kantapäästä poistaa ne kovettuneet nypyt pois. - atlatl
atlatl kirjoitti:
...veitsi tai vanha parathöylä.
Harjoittelin ensiksi kirpparipaitaan.
Kammalla nukka ylös ja VAROVASTI leikaten nukka pois.
Toimii hyvin koholla olevaan nukkaan.
Paidoissa oleva nukka on matalampaa ja siinä täytyy olla varovainen,todella varovainen.
Ja paitaa täytyy pingottaa samalla.
Mutta olen siistinyt joitakin nukkapaitoja todella uudenveroisiksi.
Jopa sukkiin tehosi.
Eivät reikiinny niin nopeasti kun kantapäästä poistaa ne kovettuneet nypyt pois....olla vanha partahöylä.....
- teippi?
Jos nukka on sellaista irtonaista (eikä matossa alusta pitäen), niin oletko kokeillut vaatteiden putsaamiseen käytettävää teippiharjaa?
"Omatekoisen" teippipoistimen saa ilmastointiteipistä (ns. jeesusteippi): otetaan n. 10-15 cm teippiä, käännetään sen käden ympäri renkaaksi liimapuoli ulospäin ja taputellaan tällä teippirenkaalla mattoa; kun joku kohta nukkaantuu, siirretään rengasta viitisen senttiä ja taputellaan sekin täyteen nukkaa.
Pakkausteipeissä on yleensä liian luja liima tähän käyttöön ja maalarinteipissä ei välttämättä riitä, mutta ilmastointiteippi on osoittautunut ihan hyväksi aidon teippiharjan korvikkeeksi...
PS. Ei ilmeisesti lähde pelkällä imurilla?- ei
imurilla, niin kovassa se on . Kiitos vastauksista :) Täytyypä kokeilla ja luulen että hyvää jälkeä tulee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3541411- 741385
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3101150Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461077Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231894Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht31892vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40835Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804