No niin arvon rahtiveljet. Nyt kun on saatu Volvot/Scaniat haukuttua ja Ivecot ja Mersut ylistettyä niin otetaas puheeksi Päällirakenteet/perävaunut. Eli millaisia kokemuksia eri merkeistä tullu. Itellä on aika monesta Närkö, VAK, Ekeri, NTM. Noista mainituista itse oon eniten tykänny Ekeriläisestä, mut tosiaan. Jos viitsitte niin kertokaa kokemuksia.
P.S Varmaan tää keskustelu on väärässä kategoriassa mut menköö =)
Päällirakenteet/perävaunut
4
1383
Vastaukset
- aloittaja
tuo haukuttu/ylistetty oli tarkoitettu vitsiksi, EI TODELLAKAAN provoksi... Nythän on puhe päällirakenteista ei autoista
- kaikki on uutena
Närpeksissä oli joskus heikot lattiat ja perät, mistä pellistä lie silloin tehty.
Nää sakemannien shmitzit on ihan persieltä. - erikoisasiantuntematon.
kaikki on uutena kirjoitti:
Närpeksissä oli joskus heikot lattiat ja perät, mistä pellistä lie silloin tehty.
Nää sakemannien shmitzit on ihan persieltä.Ollut ja 3:tta ei tuu , ei siitä muuta .
- Fokor/Vak
erikoisasiantuntematon. kirjoitti:
Ollut ja 3:tta ei tuu , ei siitä muuta .
Vakki uutena toimiva ja kestävän oloinen, muutaman vuoden päästä alkaa paikat repsottaa ja lattiat tuntuu olevan turhan heikkoa tekoa.. Vakin paikat purkaantuu yleensä niittien kohdalta ja sitten niitä saa parsia vähän väliä.
Fokor ehkä vähän heikomman oloinen, mutta meidän käytössä kyllä kestänyt hyvin varsinkin lattia on pysynyt kunnossa. Eikä läheskään niin paljon parsimista kuin vakissa.
Molempia voisin kyllä harkita vielä. Uudemmissa vakkilaisissa on vähennetty niittien käyttöä, mutta tiedä sitten onko hyvä vai huono asia:D
Ekeriä ei ole ollut käytössä, mutta näyttää siistiltä ja kestävältä paketilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle463199Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖382694Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532624Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1152440Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle512193Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3511961- 1511594
- 761475
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231298Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.321235