Mitä teen?

GoottiTyttö93

Niin mitä teen, Keskustelin spiritismilaudan välityksellä Daitheus nimiselle demonille.
Yleensä Daitheus antaa hyviä elämänohjeita mutta tänään hän halusi palkkioksi snapsilasillisen vertani. Noh, viilsin käteeni syvän haavan että sain lasiin veret.
Daitheus oli kauan tyytyväinen tähän lahjaan mutta nyt hän käski minun uhrata sieluni hänelle.
Kieltäydyin ja hävitin laudan mutta, nyt Daitheus vainoaa minua ja uhkaa tappaa minut.
Näen hänet jokaisessa peilissä ynms. Ja aina kun näen hänet hänen äänensä kirkuu päässäni haluavansa sieluni.
Päätin eilen neuvotella hänen kanssaan asiasta ja hän käski minun uhrata mikä hyvänsä sielun. En pysty tappamaan ihmistä, mitä teen???

19

1221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiuytyui

      Totuus on että mikään demoni ei ole yhtä voimakas kuin Jeesus.
      Ja Jumala.

      Ihminen ei pysty henkimaailmaa hallitsemaan.

      Nyt tiedät ettet pysty demoneita hallitsemaan eivätkä ne sinua kunnioita ja kuuntele.

      Sielusi ei kuulu kenellekään.
      Vain Jumalalle se kuuluu.

      Sano sille demonille ettet itse pysty sitä ajamaan pois.
      Mutta taistelun tekeekin Jumalan henki.
      Pyhä Henki.

      Pyhä Henki tuhoaa kaiken pahan.

      Pimeys vallitsee tyhjiössä mutta aina häviää puhtaalle valolle.
      Ja se puhdas valo on Jumala.

      • näin!

        Pyydä Jeesuksen apua ja Käske Jeesuksen nimessä sen demonin painuvan sinne mistä se tulikin.


      • asdfuck

        Jeesus tulee, OTA KOPPI!!!!


      • gewgewg
        asdfuck kirjoitti:

        Jeesus tulee, OTA KOPPI!!!!

        nyt kyl hajosin xDDDDDDD


    • agdgag

      Jos sille kelpaa mikä vaan, niin anna sille eläimensielul. Esim. kalan, huijaa sitä.

      Itse uskon että sä oot vaan vähän hullu...jos se alkaa valittaa että ei se eläimen sieluu haluu, niin unohda se, älä välitä kun se koittaa saada sun huomioo, kyllä se lopulta kyllästyy ja häippäsee.

      • oiyuio

        yksikään demoni ei ole voimakkaampi kuin Jumala, Jeesus ja Pyhä Henki.


      • Friendofhumanity
        oiyuio kirjoitti:

        yksikään demoni ei ole voimakkaampi kuin Jumala, Jeesus ja Pyhä Henki.

        Humala, Kiesus ja Pyhä Pieru.


    • klikkailia

      lopetat vaan niitten huumeiden käytön. suosittelen vieroitushoitoa.


      PS: ei tarvitse kiittää

      • GoottiTyttö93

        Mää koitin uhrata demonille kalan mutta se suuttu ja nyt meillä riehuu poltergeisti.
        Pitäskö mun kokeilla naapurin koiraa seuraavaks?


      • ole kiltti
        GoottiTyttö93 kirjoitti:

        Mää koitin uhrata demonille kalan mutta se suuttu ja nyt meillä riehuu poltergeisti.
        Pitäskö mun kokeilla naapurin koiraa seuraavaks?

        ja mee psykiatrille. Äläkä tapa koiria. Ne voi olla jollekki tosi tärkeä perheen jäsen.


      • agagsa
        ole kiltti kirjoitti:

        ja mee psykiatrille. Äläkä tapa koiria. Ne voi olla jollekki tosi tärkeä perheen jäsen.

        Älä nyt enään koiraa uhraa. Nyt on selvää että se haluu ihmisen, joko tapat ihmisen ja annat sen sillä tai tapat ittes, tai unohdat sen vaan tai menet lääkäriin, josta sinut sitten ohjataan ystävällisesti lähinpään mielisairaalaan. Älä koita enään eläimiä...se haluu ihmisen :(


      • agagsa
        agagsa kirjoitti:

        Älä nyt enään koiraa uhraa. Nyt on selvää että se haluu ihmisen, joko tapat ihmisen ja annat sen sillä tai tapat ittes, tai unohdat sen vaan tai menet lääkäriin, josta sinut sitten ohjataan ystävällisesti lähinpään mielisairaalaan. Älä koita enään eläimiä...se haluu ihmisen :(

        Demoni ei voi tappaa sua, koska mitä järkee sen olis pyytää että tapa ittes, jos se vois tehä sen itekkin heti?. Unohda se!


    • LOPETA

      NIITTEN HUUMEIDEN KÄYTTÖ

    • Kristianderi

      Selvä trollihan toi on! xD

    • ohje

      lue raamattua sen edessä risti kaulalla

    • jeespanderi

      Ota muna käteen ja heiluta sitä sen edessä ja sano ''tämä on sulle,daitheus''

      Kyllä luulis sen häippäsevän.

      • HAHAHAHAHA rofl

        ROFLMAO
        XDDDDDDDD XDXDXXDX :DDD:DDD


    • kerinsaka

      Anna sille joku sielu kysy kelpaako sisarusten muista paholaisen kanssa ei pelleillä

    • aavekuiskaajan apuri

      Voi elämän kevät mitä juttua, jos toi ei ole trolli niin gootti nyt äkkiä aivotohtorin luo,

      Tule vaikka mun luo niin ajetaan paha demoni sinusta poies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe