Mikä on pv:ssä vikana jos kaikki bensat mitä kaasariin menee tulee suoraan ylivuotoletkusta ulos? Kohot kunnossa! Vaikuttaako tyhjäkäynti/ilmaruuvin säädöt?
Suzuki PV:n viat..!
6
1358
Vastaukset
- sgsdgde
mulla ol kaasari tukos ku teki samaa...eli kaasaria puhistelee
- Ja
Misä sielä oli tukos? En ite löytäny ku kahtoin?
- pikkuvika
Kaasarin koho takeltelee, eikä neulaventtiili näin ollen sulje bensantuloa->tulvii ylivuotoletkusta ulos. Tai sitten koho on murjottu paskaksi, on puhki tms eikä toimi kuten pitää.
- 28282828
Laita kaasuttimen bensaletku nippusiteellä kiinni siten että bensaa tulee vaan vähän kun bensahanan avaa. Ota kaasutin pois ja laita tiivisteet imukaulaan ja bensaletku tiivisteiden väliin. Ilmastointiteippiä päälle, jonka sulatat Zipolla kiinni imukaulaan ja maalaat sen jälkeen mustaksi. Kulkee kovempaa kun saa enemmän bensaa.
- OriWal
mikä vika on jos pv nostaa itsestään kierroksia niin helvetisti ja savuttaa
- Tyhäm
Vitun äyssi sulla on liikaa öljyä bensan seassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693