Tarvitsisin kipeästi ja nopeasti pikku-Rauhalan ohjeet tuosta käsityölehdestä. Jos joku voisi skannata ne minulle ja lähettää spostiin, olisin ikuisesti kiitollinen!
Omistatko: Suuri käsityölehti 11-12/2003??
4
751
Vastaukset
- Menikö kiire jo?
Hei, mulla saattaa olla, mutta palaan vasta Elokuun puolivälissä takaisin, ja sittenkin vaan 50% varmuudella, kokonaisia vuosikertoja ei ehkä olekaan. Jos sitten ehtii, ilmoittele täällä uudestaan, niin katselen.
- näperrys
Eikö kirjastosta löydy?Tuo ei ole kovin vanhakaan lehti.Sielläkin on niitä mahdollisuus kopioida.Mutta olen kyllä huomannut,että kaikkia ei löydy kirjastostakaan,vuosikerrat eivät ole kokonaisia.Pikku-Rauhala oli aivan ihana.
- tilkkis_
Minulla on kyseinen lehti.Se sisältää kaksi kaava-arkkia ja joululiitteen,mutta ei minkäälaisia kaavoja tai ohjeita nukkekotiin.Se nukkekoti on siinä lehdessä kyllä mainittu.
- Anonyymi
Ohjeet löytyvät sivuilta 76-77
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865257- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032096- 351921
- 311840
- 461813
- 571714
- 191653
- 191627