varoitus hotella perlasta

pahasti pettynyt

palasimme juuri suomeen varnan kultahietikolta ja asuimme hotelli perlassa, mikä oli suurin virhe, minkä olemme tehneet tähän astisessa elämässämme matkaa varatessa. huoneestamme varastettiin pikkutavaraa, paikkoja oli pengottu ja siivoojat tulivat pahimmillaan jopa neljästi päivässä huoneeseemme varoittamatta (koputtamatta) katsomaan, käytämmekö minibaaria omien juomien pitopaikkana.
johtaja vain puolusti henkilökuntaansa heidän olevan rehellisiä. lähtöpäivänä meidän piti luovuttaa huoneet klo 12, emmekä halunneet maksaa lisää, jotta olisimme saaneet pitää huonetta muutaman tunnin pitempään. meille oli kerrottu, että suihkussa on mahdollisuus käydä jossain huoneessa, mutta sen saaminen oli todella vaikeaa. keksittiin kaikkea, jotta olisimme luopuneet halusta käydä suihkussa ennen suomeen tuloa.
paikka sinällään oli ihan ok lepolomaa kaipaaville, mutta en suosittele hotellia kenellekään, vaikka monilla ei ollutkaan mitään ongelmia viikon aikana.
me emme suinkaan olleet ainoat, joille tapahtui ihmeasioita lomaviikon aikana ja olen lukenut, että tämä näyttää olevan jatkuvaa tuossa paikassa. toivottavasti aurinkomatkat ja lomamatkat ottavat hotellin pois listoilta ensi kesänä.

9

864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uutta

      just tyypillistä bulgariaa kaikki rosvoja,ihmettelen kuinka ihmiset yleensä matkustaa siihen mafia paikkaan

      • xxxxxxx

        että mun lienee pakko varoittaa kaikkii Bulgariaan lähtevii vaihtamasta rahaa Kultahietikolla. T.s. ÄLKÄÄ TAIVAAN TÄHDEN EDES AJATELKO astua niihin merkillä "Exchange" koristettuihin kioskeihin. Parhaass tapauksessa saatte eurojanne vastaan naurattavan summan levoja. Ylipäänsä kioskin edessä seisoo kyltti, jossa lukee sopivan harhaanjohtavaa infoa, kuten vaikkapa:
        "we buy 1.94lv/1EUR" (mikä on itse asiassa ihan oikea vaihtokurssi), mutt kyltin ihan alalaidassa lukee bulgariaksi mukavan pienillä kirjaimill "joka kymmenes" tai "kaheskymmenes asiakas saa yllä mainitun summan arvoisen lompakon kaupan päälle"....tai jotain sen kaltaista!
        Yks neuvo vilpillisiä yllä ihan oikeudenmukaisesti rosvoiksi leimattuja maanmiehiään häpeävältä: jos levat loppuu tai on loppumassa, uhratkaa ihmeessä 3 tuntii aikaa ja pistäytykää johonki Varnan tuhansista pankkikonttoreist. Pankkien perimät provisiot vaihtelee nollast 0,5:een prosenttia, mutt toi kauppa on varmuudella hintansa arvoinen, kun ottaa huomioon, ett huijausmahollisuudet on pankiss hyvin alhaalla (niitä ei käytännöss ole olemass).
        Pankki- ja luottokortteja pääsee yleensä käyttämään Varnan kaupoissa. Kannattaa kuitenkin pitää mieless, ett meillä on enimmäkseen sirumaksupäätteitä käytöss, eli kaikki aistit valppaina tunnuslukua syöttäessä! Suomalaisii pankkikortteja en ollu tähän päivään asti kokeillu Bulgariassa, kun Nordean myöntämän pankkikortin tunnusluku unohtui ja tänään joutui vaeltelee ympäri Varnaa etsiskellessään myymälää, jossa pelkkä allekirjoitus riittäis.....kun loppujen lopuksi onni hymyili :). Ostin yhden RAM tikun, joka maksoi 45 levaa, mistä tililtä oli peritty 22.97 euroa, eli hyvin siedettävä vaihtokurssi. Kaverilt kuulin, ett myöski rahan nosto pankkiautomaatilt onnistuu, vaikkakin se maksaa maltaita.
        Sori, ett teille näin pahasti kävi :(.


      • eikös vaihtokurssissa
        xxxxxxx kirjoitti:

        että mun lienee pakko varoittaa kaikkii Bulgariaan lähtevii vaihtamasta rahaa Kultahietikolla. T.s. ÄLKÄÄ TAIVAAN TÄHDEN EDES AJATELKO astua niihin merkillä "Exchange" koristettuihin kioskeihin. Parhaass tapauksessa saatte eurojanne vastaan naurattavan summan levoja. Ylipäänsä kioskin edessä seisoo kyltti, jossa lukee sopivan harhaanjohtavaa infoa, kuten vaikkapa:
        "we buy 1.94lv/1EUR" (mikä on itse asiassa ihan oikea vaihtokurssi), mutt kyltin ihan alalaidassa lukee bulgariaksi mukavan pienillä kirjaimill "joka kymmenes" tai "kaheskymmenes asiakas saa yllä mainitun summan arvoisen lompakon kaupan päälle"....tai jotain sen kaltaista!
        Yks neuvo vilpillisiä yllä ihan oikeudenmukaisesti rosvoiksi leimattuja maanmiehiään häpeävältä: jos levat loppuu tai on loppumassa, uhratkaa ihmeessä 3 tuntii aikaa ja pistäytykää johonki Varnan tuhansista pankkikonttoreist. Pankkien perimät provisiot vaihtelee nollast 0,5:een prosenttia, mutt toi kauppa on varmuudella hintansa arvoinen, kun ottaa huomioon, ett huijausmahollisuudet on pankiss hyvin alhaalla (niitä ei käytännöss ole olemass).
        Pankki- ja luottokortteja pääsee yleensä käyttämään Varnan kaupoissa. Kannattaa kuitenkin pitää mieless, ett meillä on enimmäkseen sirumaksupäätteitä käytöss, eli kaikki aistit valppaina tunnuslukua syöttäessä! Suomalaisii pankkikortteja en ollu tähän päivään asti kokeillu Bulgariassa, kun Nordean myöntämän pankkikortin tunnusluku unohtui ja tänään joutui vaeltelee ympäri Varnaa etsiskellessään myymälää, jossa pelkkä allekirjoitus riittäis.....kun loppujen lopuksi onni hymyili :). Ostin yhden RAM tikun, joka maksoi 45 levaa, mistä tililtä oli peritty 22.97 euroa, eli hyvin siedettävä vaihtokurssi. Kaverilt kuulin, ett myöski rahan nosto pankkiautomaatilt onnistuu, vaikkakin se maksaa maltaita.
        Sori, ett teille näin pahasti kävi :(.

        pidä katsoa sitä "we sell" kohtaa eli se on se summa mitä saat käteesi yhdestä eurosta. Ainakin itse olen ollut tässä käsityksessä. En muista viime kesältä kummin päin oli, mutta sain sellaisen käsityksen Forexin sivuilta katsoessa. Tämä on hyvin tuttua puuhaa Sunny Beachillä että sell ja buy summat käännetty väärin päin, jolloin ihmiset katsovat että ahaa täältä saa isomman summan rahaa vaikka asia onkin ihan toisin. Olkaa siis ihmiset tarkkoina!!


      • Juuri kotitunut
        xxxxxxx kirjoitti:

        että mun lienee pakko varoittaa kaikkii Bulgariaan lähtevii vaihtamasta rahaa Kultahietikolla. T.s. ÄLKÄÄ TAIVAAN TÄHDEN EDES AJATELKO astua niihin merkillä "Exchange" koristettuihin kioskeihin. Parhaass tapauksessa saatte eurojanne vastaan naurattavan summan levoja. Ylipäänsä kioskin edessä seisoo kyltti, jossa lukee sopivan harhaanjohtavaa infoa, kuten vaikkapa:
        "we buy 1.94lv/1EUR" (mikä on itse asiassa ihan oikea vaihtokurssi), mutt kyltin ihan alalaidassa lukee bulgariaksi mukavan pienillä kirjaimill "joka kymmenes" tai "kaheskymmenes asiakas saa yllä mainitun summan arvoisen lompakon kaupan päälle"....tai jotain sen kaltaista!
        Yks neuvo vilpillisiä yllä ihan oikeudenmukaisesti rosvoiksi leimattuja maanmiehiään häpeävältä: jos levat loppuu tai on loppumassa, uhratkaa ihmeessä 3 tuntii aikaa ja pistäytykää johonki Varnan tuhansista pankkikonttoreist. Pankkien perimät provisiot vaihtelee nollast 0,5:een prosenttia, mutt toi kauppa on varmuudella hintansa arvoinen, kun ottaa huomioon, ett huijausmahollisuudet on pankiss hyvin alhaalla (niitä ei käytännöss ole olemass).
        Pankki- ja luottokortteja pääsee yleensä käyttämään Varnan kaupoissa. Kannattaa kuitenkin pitää mieless, ett meillä on enimmäkseen sirumaksupäätteitä käytöss, eli kaikki aistit valppaina tunnuslukua syöttäessä! Suomalaisii pankkikortteja en ollu tähän päivään asti kokeillu Bulgariassa, kun Nordean myöntämän pankkikortin tunnusluku unohtui ja tänään joutui vaeltelee ympäri Varnaa etsiskellessään myymälää, jossa pelkkä allekirjoitus riittäis.....kun loppujen lopuksi onni hymyili :). Ostin yhden RAM tikun, joka maksoi 45 levaa, mistä tililtä oli peritty 22.97 euroa, eli hyvin siedettävä vaihtokurssi. Kaverilt kuulin, ett myöski rahan nosto pankkiautomaatilt onnistuu, vaikkakin se maksaa maltaita.
        Sori, ett teille näin pahasti kävi :(.

        Luotettava ja hyvä pankki löytyy kultahietikolla missä kannattaa vaihtaa rahaa ja ihan hyvällä kurssilla 1.90 Admiral hotellin alakerrassa katutasolla rantaan päin.
        Muut rahanvaihto kojut kannattaa kiertää kaukaa jos ei halua tulla petetyksi.Myös hotelleissa olevat rahanvaihtopisteet luotettavia.


      • xxxxxxx
        Juuri kotitunut kirjoitti:

        Luotettava ja hyvä pankki löytyy kultahietikolla missä kannattaa vaihtaa rahaa ja ihan hyvällä kurssilla 1.90 Admiral hotellin alakerrassa katutasolla rantaan päin.
        Muut rahanvaihto kojut kannattaa kiertää kaukaa jos ei halua tulla petetyksi.Myös hotelleissa olevat rahanvaihtopisteet luotettavia.

        Olen jotenkin epäileväinen mainitsemaasi pankkii kohtaan.....ennen kaikkee koska toi on Kultahietikko, enkä sen johosta näin helposti voi uskoa, että siellä rehellistä kauppaa käytäisiin :D. Toivon pääseväni vihdoin huomenna tai ylihuomenna Kultahietikolle heittään silmäyksen, mimmoisest petoksesta on taas kyse:). Jos se on ihan oikeesti joku pankki, sen pitäis vastata laittomast toiminnastaan oikeudessa, kun tääll Varnass ei näe 1.945 alempaa vaihtokurssii. Poliisit ei taas tehny työtään....hmm yllätys, yllätys! :)
        Olen edelleenki sitä mieltä, että Varnassa käynti kannattaa. Vaikka noi hotelleissa sijaitsevat kojut onki luotettavii, liian kalliilla ne levoja myy. Suosittelisin ihan vikaksi vaihtoehdoks.


    • viikko

      Perlassa ja kaikki meni hienosti. meillä kännykät yms. tavarat lojuivat näkyvissä kun olimme poissa ja siivooja oli sillä aikaa käynyt. Mitään ei ollut hävinnyt.
      Ja palvelu oli aivan loistavaa meille "rikkaille".....Bulgariassa esim. poliisi tienaa 250 levaa kuussa ja lääkäri noin 1000 levaa. Joten minä tavallinen kassaneiti täällä ,olen siellä rikas ja osaan myös itse käyttäytyä.

      • huh huh

        kylläpä viestisi viimeinen lause (tiedätkö mikä lause on ?) osoitti, miten yksinkertainen ihminen olet. luuletko, että niiltä varastetaan, jotka eivät osaa käyttäytyä. olen itse käynyt n. 50 maassa ja käyttäydyn aina massa maan tavalla, enkä käytä alkoholia muutamaa olutta enempää. jätätte puhelimet huoneisiin, huh huh. sekin kertoo jo aika paljon järjenjuoksustanne. mainitsit olevasi "rikas". eipä ainakaan kassaneidin palkalla tuohon statukseen päästä. hyvää loppukesää sullekin sinne hihnan taakse.


      • vitsin

        murjasit tai sitten sinulla on hyvä palkka suomessa no iteppähän levoja levittelet


    • Perlasta

      Taitaa olla koko Golden Beach täynnä "kusettajia". Erehdyin itse "heittämään vedet" kultarannikolle keskellä yötä ( suojaisaan paikkaan missä ei oteta aurinkoa )
      ja eiköhän kaksi "feikkivartijaa" ollut heti kimpussani vaatimassa leevoja uhkaillen
      poliisilla. Leevoja en antanut eikä poliisiakaan näkynyt, sillä vaatimani virallinen sakko olisi varmaan ollut pienempi kuin feikkivartioiden.

      Ei tämän Perlan henkilökunnassakaan ole "ruudinkeksijöitä". Yksinkertaisilla "Freudilaisilla lipsahduksilla" jäävät kiinni kysymyksiin varkauksista. Tosin kuinka tämän todistat.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe